Wat je even kwijt wil #53

Ja, mooie termen om klanten te behouden/binnen te harken.

Ik heb wel aantal producten die na x jaar nog goed zijn, en van katoen zijn en ik niet ergens anders zou kunnen vinden (een utility-broek van de jongensafdeling ooit gevonden in de kringloop draag ik al jaren elke zomer bijna dagelijks want handig met wandelingen hond :joy:).
Maar ik koop niet meer bij H&M groep, soms vind ik iets ervan in de kringloop maar kwaliteit is vaak slecht dat ik het daar ook laat hangen (en het is vaak niet mijn stijl)

1 like

Ik heb wat vesten, truien en jassen van de duurste H&M lijn (trend) en die gaan echt al heel veel jaren mee. Dit jaar alleen een katoenen overhemd gekocht van de H&M en die is ook behoorlijk goed maar wat onderbroeken waren om van te janken (3 x wassen en gaten). Maar kwalitatieve onderbroeken is sowieso een lastig verhaal, ook na de tips in het daarvoor bestemde topic.

Ik ben benieuwd wanneer de action gaat zeggen dat ze duurzaam zijn, bijvoorbeeld als ze zonnepanelen laten plaatsen op het dak.

1 like

En als je gevaccineerd bent dan kan je je bovenarm gebruiken. Zeer handig!

6 likes

ik had altijd heel fijne hipsters van H&M waar ik echt jaaaaren me deed, maar die verkopen ze niet meer :mad: Dat zijn ook de enige onderbroeken die ik fijn/mooi vind bij de betaalbaardere winkels en die gewoon katoen waren. Nu zit ik in onderbroekenlimbo waarbij er steeds meer gaten komen in mijn fijne onderbroeken maar ik nog geen waardige vervanger ben tegengekomen

5 likes

Op een dag moeten we gewoon met de billen bloot. :angry:

Je leest nu in het nieuws dat winkels schreeuwen om personeel dus ik had iets gecontacteerd of ik daar een week of 4 of 5 kon werken, maar dat was dan weer te kort. Nou prima dan niet, maar in september begint mijn onderwijswerk weer. En ik weet ook niet zo gauw wat ik anders kan doen, aangezien ik geen rijbewijs heb. Horeca gaat het niet worden, want niemand neemt een dertiger die hooguit enkele biertjes heeft getapt bij een studentenvereniging. Ik wil even weg van de computer.

1 like

Neeee red me
Ik zit ergens te wachten en om de hoek zit ook iemand te wachten, diegene laat een harde scheet en ik krijg het idee dat hij niet weet dat ik hier zit dus dat wordt awkward als een van ons zometeen op kan staan :grinning:

12 likes

Er worden bij de GGD nog steeds super veel mensen gezocht voor bron en contact onderzoek.

Op mijn werk wordt ook iedereen wel aangenomen, leeftijd maakt niet uit, maar is wel achter de computer dus denk niet dat je dat wil.

1 like

Ik mag een middagje naar kantoor vandaag. Wie had dat ooit gedacht, dat dat als een uitje zou voelen. :joy:

3 likes

Maar echt.

En het is inderdaad best leuk, als je het niet te lang en niet te veel uren per week doet :slight_smile:

2 likes

Ik kwam net in de comments van een krantenbericht dit tegen: “Prins Harry is de Rachel Hazes van Groot-Brittannië” Ik vind dat wel echt een mooie vergelijking :’)

Wow wel een belediging toch

21 likes

Omg ik kan het
Het grootste verschil met hoe ik het eerder maakte: er chiazaad bij gebruiken haha

Ja, misschien wel een beetje hard. Maar was denk ik een beetje een knipoog doordat ze allebei wat uitmelken in de media.

1 like

Oh wat doe je er verder allemaal in?

Zo veel landen in Europa waar nog vooral cash wordt betaald. In Duitsland kun je ook lang niet altijd pinnen met een buitenlandse pas en in Frankrijk zie ik nog wel eens mensen met een cheque betalen.
En in Ierland waren zelfs de tolwegen helemaal contant. Leuk als je net bent geland zonder cash of als je ergens wilt parkeren.

En in Zweden kun je dan weer bijna niet meer contant betalen.

2 likes

Ik ben naar de kapper geweest, heb 185 euro betaald en denk dat niemand ziet dat ik er geweest ben. Echt tijd voor een nieuwe kapper

6 likes

Ik volgde net het laatste stukje (want had een afspraak) van de uitvaart van iemand die ik ken van vroeger die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Ben echt helemaal ziek ervan, terwijl ik hem helemaal niet goed kende.

2 likes

Na 13 jaar samen bellen m’n vriend en ik elkaar nog steeds in de werkpauze om gewoon even bij te kletsen :heart:

48 likes

Oke ik heb gister mn achterband laten maken. En vandaag een heel stuk gefietst. En ik heb nu t idee dat ik al een maand met een kapotte band aan het fietsen was oeps.

2 likes