Wat je even kwijt wil #53

Grote restaurants en sterrenzaken misschien niet, maar kleinere horeca nemen echt wel mensen zonder ervaring aan hoor! Misschien een koffietentje of een leuke vegan lunchzaak? Dat zijn in mijn ervaring vaak de plekken waar ze niet zoveel geven om je CV, als je maar enthousiast bent en in het team past.

2 likes

Omg misschien was dit allang maar wat CHILL dat in je gearchiveerde chats als er een antwoord komt het gewoon bij gearchiveerde chats blijft staan
Nu kan ik zelf bepalen wanneer ik daar kijk ipv dat het weer in m’n face is als ik Whatsapp open

5 likes

Oh serieus? Heel chill. Dit was echt mijn grootste ergernis bij whatsapp.

2 likes

Oh dat lijkt me echt helemaal niks. Ik archiveer alle chats als ik er niet meer op wil reageren. Ik hou van overzicht :sweat_smile:. Maar dan ga ik nu dus alle berichtjes missen :see_no_evil:.

3 likes

Gefeliciteeeeeerdddd!!! :smiley:

1 like

Collega van mijn man kwam vorige week verkouden naar werk. Hij had een zelftest gedaan en die was negatief, dus hij vond dat dat kon.

Man is daarna ziek geworden (getest, gelukkig geen corona), en hij heeft mij en mijn moeder weer aangestoken. Dus nu zijn wij ziek.
Mijn broer zou morgen naar NL komen, maar die heeft zijn reis nu maar geannuleerd, omdat hij anders ook ziek wordt en het dan weer mee naar huis neemt.

Stomme rotcollega! Ik heb mijn broer al een jaar niet gezien :face_with_symbols_over_mouth:

Iedereen zegt dat altijd over de mac maar ik mocht niet eens op gesprek komen :pleading_face:

@anon91169173 Je zou houshoudelijk medewerker kunnen proberen bij een hotel? Is geen leeftijdsgrens dus dat is mooi, het is alleen wel zwaar werk

Waar ik werk krijg je een maand proeftijd dus dan zou je daarna in september mooi weer kunnen stoppen

1 like

Ik ben 1 arm vergeten in te smeren en die is nu verbrand 🥲

Jeetje, wat aso van die collega en wat kut voor jou :sob:
Heb ook echt het idee dat mensen dat niet zo goed in de gaten hebben, dat je, ondanks een negatieve test, je bewegingen gewoon moet beperken als je klachten hebt. (Of moet je echt in quarantaine ook als je negatief getest bent, maar wel verkoudheidsklachten hebt, nee toch?)
Mijn schoonvader stond hier een paar weken geleden ook ineens hoestend en proestend in huis, al maanden geleden z’n tweede prik gehad (zorgmedewerker) en negatief getest met als gevolg dat m’n man een dag niet naar kantoor kon gaan (waar hij enorm naar uitkeek na anderhalf jaar thuis werken) omdat hij aangestoken was en dus moest gaan testen. Zo balen.

Ik heb dit ook, hoe werkt het nu dan? Ik snap het niet 🥲

Ja geen idee. :joy: Als je op try it now drukt dan gaat ie naar een story posten en moet je bovenin klikken op opgeslagen foto’s ofzo, maar ik heb niet (meer) bij alle accounts die try it now functie en ik snap ook niet hoe het dan moet. Echt heel irritant.

1 like

Ik vind Monki kwalitatief beter dan de H&M en ik geloof wel dat het iets duurzamer is dan H&M zelf.

Ik ben uit werk naar het strand gereden en lig nu extreem tevreden te zijn. Het strand is maar 10 min rijden, waarom doe ik dit in godsnaam niet veel vaker

11 likes

Ja maar dat is alleen met opgeslagen foto’s toch? Niet als je een post van iemand in je story wil zetten dus? Echt raar

Ik speelde vanmiddag met memory kaartjes met mijn neefje van 2,5. Eén van de afbeeldingen is van roodkapje. Dus ik vraag "wie is dit?’, antwoordt hij enthousiast “mondkapje!” Duidelijk een kind dat in coronatijd opgroeit :joy:

40 likes

Ik heb hier een paar varianten van geprobeerd! Echt heerlijk. En merk dus echt dat die chiazaad het verschil maakt qua substantie.

Bij anna&max is dit hun overnight oats en die is dus kapot lekker: Soaked oatmeal with tahini, banana, hazelnuts and fruit.

De laatste keren dat ik er was deden ze er ook een schep yoghurt bovenop, Heerlijk fris.

3 likes

Pfffff hele groep van die jochies telkens achter iemand aan de poortjes door nadat iemand incheckt. Bij mij ook eentje. Dus ik sprak hem aan, van joh wat doe jij tering asociaal, doe gewoon ff niet. Heeele discussie, ik heb een kaartje!! Die heeft m’n mattie eeewa! Haha oja daarom lopen jullie allemaal heel berekenend achter iemand die wél incheckt aan. En nu stappen ze in dezelfde trein als ik, ik overweeg om ze te gaan snitchen bij de conducteur.

27 likes

Gewoon snitchen. Even normaal doen gek :joy:

11 likes

Doen

Ik zie nergens een conducteur :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like