Wat je even kwijt wil #53

Alleen jammer dat het de zomerlijst is en al die liedjes geen zomerliedjes zijn :rage:

Ik zou zo blij zijn als ik jouw vriend was! De reden dat ik geen Duo Penotti meer koop is omdat ik dus het liefst alleen het witte eruit eet (het liefst in één keer đŸ„Č).

4 likes

Ik kwam gister dit tegen: www.mannenspeeltuin.nl
Van sommige zinnen kreeg ik echt de kriegels. ‘voor vrouwen met ballen’ en dat vrouwen wel mogen komen zolang ze maar met mannenhumor meelachen?? Heel apart

Ik heb net allemaal berichten gerapporteerd als oplichting in een bepaalde fb meidengroep waarin screenshots worden gedeeld van negatieve tests :face_with_symbols_over_mouth:
Die groep heeft verder niks met Corona te maken trouwens maar die vragen worden dus gewoon gesteld daar, en mensen delen hun test ongelofelijk

3 likes

Recept? :upside_down_face:

1 like

Ja, lastig dus want het recept is bijna allemaal ‘‘op gevoel’’, maar de nieuwe truc is wijnsteenbakpoeder oplossen in citroensap, deze erin gieten als je alle andere producten (inclusief de melk) al gemixt hebt. En chiazaad doet wonderen voor de structuur.
Edit; ik gebruik volkoren meel en havermout dus niet echt hele lichte meel maar toch worden de pannenkoeken luchtig haha

4 likes

Ja dat is zo inderdaad :frowning:

Inclusief striptease als geinige aanvulling. Gelukkig staat bij het eten een biefstukje afgebeeld, je zal als echte man maar zonder moeten :nauseated_face:

Ze zijn ook gewoon eetbaar! Leuk voor als je zin hebt in fancy opgemaakt eten. Ik had laatst een bosje staan en toen was er wel een subtiel omslagpunt van ‘zouden ze ook geurkaarsen met dille hebben, want dit is fantastisch’ naar ‘waarom ruikt het hier naar McDonalds’. Maar misschien valt dat bij een paar takjes mee.

3 likes

Ik heb een huurwoning bezichtigd en interesse geuit en de makelaar belde net om het nummer van mijn werkgever te vragen om wat vragen te stellen :no_mouth: Wordt daar echt nerveus van haha. Wel m’n baas op de hoogte gesteld die zei: prima komt goed. Ik hoop het maar :sweat_smile:

14 likes

Heb vanmiddag lekker vrij genomen. Ik ga op m’n tuinset liggen en kom er voorlopig niet meer af.

3 likes

De enige manier hoe ik mezelf kan vermaken is door te eten/eten kopen en geld uitgeven en ik heb nog 4,5 week vakantie waarin we niet echt weggaan. Echt hoe overleef ik dit zonder 10 kilo aan te komen en geen geld meer te hebben.

2 likes

Wat voor vragen moeten(mogen?) ze dan stellen aan je werkgever?

De eis van de verhuurder was een huurder met een vast contract. Ik zit nu in een contract voor bepaalde tijd, maar deze wordt in het vervolg wel omgezet naar vast. Wilden ze denk ik even dubbelchecken. Hij heeft mn baas net gebeld en zij zei dat ze dat bevestigd heeft. Dus fingers crossed :crossed_fingers:

15 likes

Nou mn tiets zitten nog op hun plek heur.
Heb lekker een glosje en een groene oogschaduw gekocht. Voel me helemaal gen Z

17 likes

Ik haat mijn bijbaan als telefoniste op dit moment zo erg. Ik moest een belangrijk telefoontje plegen, namens mezelf. Die vrouw neemt op met naam X, van bedrijf Y. Dus ik antwoord automatisch “goedemiddag, met Sugarsnap van bedrijf Z, ohnee sorry gewoon met Sugarsnap”. Ik hoorde die vrouw gewoon denken van wtf.

15 likes

Ik ben weer terug verhuisd naar Nederland en moest wat regelen bij de gemeente. Vroeg de mevrouw aan de telefoon: wat is je meisjesnaam? En ik kreeg zo’n grote error in mijn hoofd: meisjesnaam, meisjesnaam, je vraagt toch ook niet aan een man: wat is je jongensnaam? Was helemaal vergeten dat deze seksistische term nog bestaat :triumph:

26 likes

Bij mij op werk kunnen we in het systeem ook “achternaam” en “meisjesnaam” invullen en cringe daar elke keer van :roll_eyes: Wat is het voor moeite om het aan te passen naar de term geboortenaam
 Misschien kan ik het zelf aankaarten

2 likes

Voor mijn werk moest ik naar geboortenaam vragen en 9/10 mensen antwoordden dan: huh??? En begrepen ze het pas als ik het verduidelijkte met meisjesnaam đŸ„Č

2 likes

Fighting the good fight though

@Irosa zeker proberen waard en misschien kan het makkelijk veranderd worden!

2 likes