maar die glazen ook, als je even beweegt flikkert het eruit
je kan m beter op tafel zetten en eruit slurpen
waarom krijg ik deze lelijke emoji, ik zag gewoon een tong
maar die glazen ook, als je even beweegt flikkert het eruit
je kan m beter op tafel zetten en eruit slurpen
waarom krijg ik deze lelijke emoji, ik zag gewoon een tong
Ik heb de laatste tijd zin om naar muziek te luisteren waar ik mee ben opgegroeid, wat je meekreeg van je ouders, t staartje van de 80’s en de muziek uit de 70’s die ik later ontdekte.
Anyway, ik dacht op Sky Radio kun je niet missen, die hebben sowieso een classics playlist dus ik ging ff op de website kijken, zag ik deze:
Muziek voor mannen. Want bepaalde muziek is alleen voor mannen, of bepaalde muziek is te vrouwelijk?
Er is ook geen “Sky for women”, het is dan “Love songs” etc. (alsof mannen die naar “love songs” luisteren geen man zijn ).
Als er hier iemand bij Sky werkt, agendapuntje.
Anyway, ik ga lekker naar Radio 10 luisteren.
Kom naar het tmi topic!
En in Sweet valley high
Ik heb vandaag een strapless bh aan. Alvast sorry als ik iemand flash.
Je hebt dat probleem niet met de wonderbra stapless bh’s.
Zijn er niet in mijn maat . Ik hwb nu wel een goeie alleen ik ben nog een beetje bang haha.
Hoi ongevraagd advies maar ga naar Superbra store! Strapless bh’s die daadwerkelijk blijven zitten in 96 maten. Ik vind zelf de Cleo Koko Strapless van Panache heel fijn, maar heb gemerkt dat je het beste gewoon even kan gaan passen. Bij mij zat de Wonderbra waar veel mensen fan van zijn bijvoorbeeld helemaal niet goed maar andere modellen juist wel.
Mocht het uiteindelijk niet werken, die beha gewoon dumpen.
Jaa daar wil ik soieso nog een x heen. Eerst even rijk worden want ik wil denk ik de hele winkel leeg kopen. ( Het was een slecht idee om ze te volgen op insta haha)
Ik moet ook eens naar die winkel. Mijn borsten zijn door mijn anticonceptiering groter geworden en ik zou weer een goeie maat willen dragen
Ik vind m’n moeder soms zo irritant dom. Stuurt ze een link via whatsapp, want ze heeft met bol.com een playstation voor 6 euro gewonnen en snapt niet wat ze nu moet doen.
HOE KUN JE HIER NOU INTRAPPEN?
Ik heb al wekenlang een slechte huid, overal puistjes en roodheden, erger dan normaal. Vrijdag een gezichtsbehandeling staan, knapt mijn huid nu ineens op. Wat is dit voor ongein!
Doe het! De meest vrouwvriendelijke, diverse en bodypositieve winkel die er is
Ik ben echt een van de weinigen die echt teleurgesteld was na een bezoek aan SuperBra. Ik mocht niet zelf in de winkel rondkijken en kreeg dus alleen de bh’s te zien die de verkoopster kwam brengen. En die waren niet echt naar mijn smaak. En ik wil graag even voelen aan de stof, heb een behoorlijk gevoelige huid en kant kan mijn huid ontzettend irriteren als het niet zacht genoeg is. Plus ik kreeg steeds balconette bh’s waar mijn borsten heel erg in konden bewegen wat ik dus totaal niet prettig vind zitten. Maar dat zou het beste passen bij mijn borsten. Ik zou echt even heel goed op de site kijken of er bh’s naar je smaak zijn en daar ook specifiek naar vragen want je kan ze niet zelf pakken.
Oh huh wat gek dat dat niet kon, dat is volgens mij niet de bedoeling! Had het misschien wat te maken met de lockdown oid? Ik ben er een paar keer geweest, tijdens de fitting werd ik inderdaad door een medewerkster geholpen die verschillende modellen voor me pakte, maar zodra de juiste maat/fit was gevonden mocht ik gewoon zelf door de winkel lopen en dingen pakken. Als iets er niet in mijn maat was waren ze ook heel behulpzaam en konden ze hem voor me bestellen etc.
Nou ik vroeg dat nog aan de verkoopster, ik was namelijk de enige in de hele winkel. Maar volgens haar was dat gewoon niet de bedoeling. Als het nu heel druk was had ik dat helemaal begrepen maar er was niemand. Dus ik had ook geen idee of er nog andere bh’s waren die ik mogelijk wel mooi zou vinden.
Ik reed laatst met de auto door dit dorp en kon alleen maar denken dat ik het hier moest posten:
Small village, great people!
Het was voorheen blijkbaar dit:
Ook mooi.
Wat jammer zeg! Volgens mij is dat niet de bedoeling dus echt zonde dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad dan. De eigenaresse zit ook op FF weet ik dus misschien ziet ze dit toevallig en weet ze er wat meer over.
Het is gebeurd! Nee maar die nieuwe slogan klinkt uit de koker van Trump.