Wat je even kwijt wil #53

Ik ben ziek thuis en buiten dat dat klote is en ik veel pijn heb, lig ik op het moment wel heerlijk op de bank met een goddelijk briesje m’n huis te ventileren :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is wel een beetje succelful adulting vind ik, zo blij worden van een geventileerd huis. Ultiem zou zijn om nog wat schoon te maken, zodat die lekkere geur zich verspreid, maar hé, ik ben ziek dus daar ga ik niet aan beginnen.

dit is toch altijd al monki’s marketing geweest

2 likes

misschien ben ik er dan zelf te oud voor geworden :thumbsdown:
zeggen De Jongeren tegenwoordig echt szn en srsly?
is dat niet 10 jaar geleden?

1 like

Ik heb geen tiktok maar ik kan uren doorbrengen met tiktok compilaties op youtube kijken. Filmpjes van prom dresses zijn nu favoriet.

1 like

De vriendin van mijn bejaarde buurman heeft haar grasmaaier meegenomen en staat nu het gras te maaien van mij en de andere buren. Ik zei nog op afstand niet nodig en komt wel goed maar ja ze zegt moet toch keertje. Bij de buren staat het ook wel erg hoog nu hoor haha. Wel lief. :pleading_face: :heart: (Maar bij mij komt af en toe iemand het al doen zodat mijn buurman het niet gaat doen maar ja te laat dit keer)

4 likes

Was net onkruid aan het verwijderen op de oprit. Ga ik vol in een mierennest staan. Gelukkig lag mijn tuinslag er nog brrr, zat er helemaal onder

Ik zit in de bus en echt de helf van de mensen heeft geen masker op. :frowning:

1 like

Mood

36 likes

Wat, wat raar. Word hier ook altijd heel boos van, ik geloof dat de meeste mensen gewoon bewust genoeg zijn om níét voor het ‘bystander’ effect te kiezen maar blijkbaar liever egoïstisch zijn. Ik vind het echt een ongeschreven regel dat wanneer iemand, maakt niet uit wie, en plein publique valt en al zeker een oudere met de fiets, en je bent daar in de buurt, je altijd op zijn minst even vraagt of alles goed gaat. Al helemaal als je de domme trut bent die je autodeur opengooit op een fietspad :angry:

Ben jij wel naar die man toegegegaan?

6 likes

Ik blijf dit altijd apart vinden. Ik heb weleens met mijn moeder een meisje met scooter geholpen, die was midden op de weg gevallen. Mensen gingen volgens mij vooral toeteren van aan de kant??? Echt achterlijk.

2 likes

Misschien hielp niemand omdat jij de man al aan 't helpen was?

Zodat er niet gelijk 10 man om hem heen staan. Kan me ook voorstellen dat 't nu met corona lastiger is

1 like

Ik heb dit dus ook wel eens gehad. Ik was vrij hard van m’n fiets gevallen en lag midden op de weg. Maar het stoplicht ging toen voor de auto’s op groen en toen gingen ze toeteren dat ik aan de kant moest.

Uiteindelijk zijn twee meisjes die aan kwamen fietsen, wel naar mij toe gekomen en die hebben toen geholpen met opstaan en zijn een stukje meegelopen nog.

Blijft bizar dat er niemand komt helpen in zo’n situatie. Maar toeteren is helemaal bizar. Stelletje asociale egoïsten.

Dit is volgens mij echt sowieso elke kledingwinkel tegenwoordig. Croptop, of gigantisch vormloos ‘oversized’ shirt. Superstrak hoeft van mij echt niet maar het is zo oversized allemaal dat ik er nog meer uit zie als een zoutzak. Wil gewoon een normaal shirtje joh :cry:

7 likes

Jeetje heftig zeg! En ook echt rot :pensive: Wel fijn dat je vriend oke is.

@Koda Ik heb dat een keer gehad met een oudere vrouw die op het fietspad viel. Iedereen boos dat ze er nu omheen!!11#! moesten fietsen. Echt iedereen reed ook gewoon door behalve een tiener. De mevrouw was gelukkig oké (en woonde er tegenover).

1 like

Hij is er zó rustig onder. Pakt ook gewoon nog zijn zonnebril uit de auto terwijl het al brandde. Gelukkig inderdaad dat hij oké is.

Materiaal is vervangbaar alleen gaat t gewoon om veel geld en is er nu nog veel onduidelijk

2 likes

Zo gevaarlijk mensen die hun autodeur opengooien zonder te kijken! Ben daar altijd bang voor als ik langs een rij geparkeerde auto’s fietste.

Hopelijk is die man oke.

9 likes

Onzekerheid en materiaalschade zijn ook gewoon rot :slightly_frowning_face:

———

Mijn moeder is ook ooit een keer gevallen omdat iemand het portier open smeet. Ik een paar keer bijna. Mensen moeten zich daar echt meer bewust van worden.

2 likes

Het stereotype van een tweeling waarvan de een heel lief en schattig is en de ander de soort van ‘evil twin’ vond ik altijd zo belachelijk, echt iets dat alleen maar in films en boeken bestaat.

Nu heeft mijn huisgenoot haar tweelingzus op bezoek en ik ben er achter gekomen dat het dus daadwerkelijk in het echt ook soort van voor kan komen. Mijn huisgenootje is echt niet ‘evil’ of zo (ik mag haar steeds meer), maar die twee zijn qua gedrag en kleding als dag en nacht. Alsof de een het engeltje op iemands schouder is en de ander het duiveltje haha.

3 likes

Ik ken een tweeling die ook zo is, de ‘evil’ twin heeft in de baarmoeder blijkbaar ook al het eten opgegeten van die ander (hij is best buffed en die ander mega skinny), op kinderfoto’s zie je ook echt dat de één extreem ondeugend kijkt met die hele kattenkwaad twinkel in zijn ogen en die ander kijkt super dromerig en rustig. De dynamiek tussen hun is ook niet altijd even gezond, evil twin is soms echt best evil.

Oja en ken er nog zo één/twee trouwens, 1 was een extraverte feest vriend van mij en kwam ook pas na 5 jaar er achter dat hij een tweelingbroer had die ook weer veel skinnier was en een super introverte inlineskate nerd. Iets minder evil/angel dan mn eerste voorbeeld maar wel compleet tegenovergesteld.

Echt heel grappig om te zien

6 likes

Ja laatst weer iemand uitgescholden hierom. Echt chick kijk uit je doppen.

2 likes