Wat je even kwijt wil #53

Wat een fijn nieuws! Dan ga je nu vast een heerlijk weekend in :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik wilde gefeliciteerd zeggen, maar dat is een beetje gek haha. Ik ben in ieder geval blij voor je!

2 likes

Lekker vanmiddag al gaan :wave:

5 likes

Dat zeker weten! Het was echt een giga rollercoaster, zowel mijn vader als zwager waren erg emotioneel. Ik heb m’n vader nog niet kunnen zien omdat de bezoekersregels zijn aangescherpt naar 1 persoon per dag :cry: Maar gefeliciteerd is zeker op z’n plaats, nu duimen voor een goed herstel voor beiden! :crossed_fingers:t3:

15 likes

Echt chill dat ik m’n vakantiegeld op juli heb gezet ipv mei :money_mouth_face: :money_mouth_face:

6 likes

Super fijn zeg!! Hopelijk inderdaad een snel herstel. Neem zelf ook even rust om het te verwerken want het is allemaal niet niks.

1 like

Er is drie dagen geleden een vlinder mn slaapkamer in gevlogen. Eerst fladderde hij wat rond, maar na een paar minuten ging hij op een plekje tegen de muur, vlak onder het plafond zitten.

Drie dagen later zit hij daar dus nog steeds. Ik heb t raam steeds open zodat hij eruit kan als hij dat wil, maar hij blijft daar maar doodstil zitten.

Iemand verstand van vlinders hier? Moet ik em gewoon laten zitten of proberen hem naar buiten te jagen? :sweat_smile:.

Haha fuck ik reis van midden/zuid Nederland naar het noorden en het wordt per station kouder en bewolkter.

Natuurlijk heb ik wederom gewoon het weerbericht van m’n eigen woonplaats bekeken en is m’n outfit ook super zomers :clown_face: Stoot me circa voor de 60e keer aan deze steen.

7 likes

mood.

10 likes

Ze zijn zonnepanelen op ons platte dak aan het leggen en ik hoor zoveel gestamp dat ik bang ben dat ze er doorheen zakken :fearful:

2 likes

Glas er overheen en papiertje eronder schuiven en zo buiten zetten?

Ik ving ze altijd met bakje en papiertje eronder. En liet ze buiten vrij.
Gebruik een stevig papiertje die niet makkelijk buigt, want laatst had ik een mot, en met moeite een bakje eroverheen gekregen en toen boog dat papiertje eronder en vloog ie binnen eruit. Weet nog niet waar die is.
Laatst kwam die weer tevoorschijn en weer verstopt.

Ik zou hem nu inderdaad vangen zoals lichtknopje zegt omdat ie niet vliegt.

Anders werkt altijd; dieren/vogels/insecten die vliegen naar het licht toe in dit soort situaties, dus de ruimte donker en dan is het open raam/deur het enige lichtpunt en dan zijn ze zo weg. (voor een volgende keer of voor iemand anders ter info)

3 likes

Heeel erg verleidelijk maar ik ben inmiddels gestopt met veel moeite … Via fb market raak je ze wel zo kwijt hoor

Ugh, moet pasfoto’s maken. Zo vreselijk altijd!

Covid opnames weer bij ons op de IC en pam Pam Pam… Allemaal niet gevaccineerd.

9 likes

Prima formaat voor Hugo de Groot om wederom te ontsnappen uit Slot Loevestein. :joy:

7 likes

Ik zit in dezelfde situatie en ga zo naar huis :partying_face:

Helaas heb ik niet van die collega’s, anders was ik ook zeker gebleven!

Ik wilde ze niet kwijt hoor, weet ook niet waarom ik ze nog heb.
Weet nog dat ik in mei vorig jaar elke winkel ben afgegaan op zoek naar menthols.

1 like

Wat een heerlijk nieuws :heart_eyes:

1 like