Wat je even kwijt wil #53

Ik heb weer eens ruzie in het verkeer gehad en een vol blikje red bull door mijn (huur)auto gekregen tegen mij aan. Mn hele haar is krokant door de redbull. En die hele auto plakt natuurlijk.

Toen ben ik uiteraard uitgestapt wat het niet beter maakte. Eindstand naar de politie gebeld om aangifte te doen. Heb gelukkig wel een getuige maar had liever dat die jongen zelf die kut auto schoon komt maken morgen

26 likes

Mijn vader is soms echt een figuur :joy: ik facetimede hem net, neemt ie op maar zegt ie dat ie in een meeting zit (en hij stond niet op mute). En toen zei die ik zeg wel dat ik eruit ga want ze hebben me niet meer nodig ik vind het wel mooi geweest. En hij had een shirt aan van Dr. House met “everybody lies” en hij zei dat ie een paar keer op is gestaan in meetings vandaag omdat ie vond dat mensen niet eerlijk waren :’)

Verder ben ik lamlendig/ui en mn voeten en handen zijn opgezet door de warmte en ik moet eigenlijk ff naar buiten van mezelf maar ik heb geen zinnnnnn. Maar ook geen zin om weer de hele avond op mn telefoon te zitten of series te kijken. En ik moet ook nog een afwas doen waar ik echt geen zin in heb.

31 likes

Ik ben vergeten big shoppers te kopen en ik moet nog zoveel spullen opbergen dus ik moet NU nog big shoppers gaan halen en daar heb ik echt geen zin in hahah

Wat een kut week eerst overlijd m’n opa, daarna pleur ik tering hard van de trap, is een vader van een vriendin van me al dagenlang vermist, en wordt mijn vriendin mishandeld door haar broer bah heb ik zulke slechte karma

17 likes

Jeetje wat een bak ellende en dan ook zo tegelijk allemaal. Sterkte!

Haha dit zou ik ook diep in m’n hartje willen doen

5 likes

Ja mijn vader gaat bijna met pensioen en hij heeft schijt. Ik zou me waarschijnlijk kapot ergeren als ik zijn collega was maar ik snap hem ook wel ergens.

10 likes

Ik heb net een foto op insta geplaatst waar ik helemaal.op sta en ik hoop zo dat er ook lieve comments komen en niet alleen maar haat :see_no_evil:

17 likes

Ik heb afschuwelijk veel zin in een oranjetompouce :weary:

11 likes

Ik weet niet meer wie het laatst zei hier, maar ik vind ook dat er best een live serie van jou mag komen. Nooit saai met @Karl_Lagerfeld.

Hoop dat je verder okĂ© bent natuurlijk nu. Pff, idioot met z’n blikje!

9 likes

Ik heb vandaag een appartement bezichtigd en ik ben veel te enthousiast geworden. Ik sta op nummer 2 dus ik hoop echt dat nummer 1 het gaat afwijzen. Willen jullie helpen :sparkles: manifesteren :sparkles: dat ik morgen gebeld wordt en het appartement heb?

58 likes

Ja maar dat kan helaas niet want jullie verstaan mij niet en ik ben knapper op stilstaand beeld. En ik ben oke, alleen weer spijt dat ik niet gewoon mn mond heb gehouden en door ben gereden

8 likes

Mag ik liken?

1 like

Deze zijn ook echt fantastisch, ik snap je

1 like

Toen ik zag dat ik een reactie had hoopte ik dat het een tip zou zijn waar ik ze nu kan halen :cry: Maar gedeelde smart is halve smart gelukkig

Haha zo lief, ja tuurlijk!!

ecoeline op insta

1 like

:joy::joy:

Doe een wilde gok schat

6 likes

Zi

2 likes

We zullen het zien volgende week waar de reis ons zal gaan brengen

2 likes

Nee precies. Was dus ook sowieso van plan om het verder te negeren, want geen zin om een verder gesprek aan te gaan, maar bedoelde meer van even op m’n handen dus zitten om m’n ergernis niet te uiten aan hem (maar hier dus). Wilde dus met m’n post hier voornamelijk gewoon even kwijt dat ik het irritant vond dat ie na jaren geen contact op zo’n “oeps verkeerde” manier weer contact probeert te zoeken, ook gezien hoe het dus is gelopen qua vriendschap. Als ie gewoon op een normale manier een gesprek was begonnen en iets had gezegd van dat ie het jammer vond dat we geen contact meer hebben of als ie spijt heeft van iets dat had aangegeven, prima. Dan had ik wellicht wel beleefd daarop gereageerd (maar alsnog de vriendschap niet opgepakt, that ship has sailed a longgg time ago), maar vind dit neppe gedoe en dan zo’n standaard 'hoe is ‘t, lang niet gezien’ erachteraan gewoon een afknapper ook (en nee, niet op een romantische manier @Twonights :stuck_out_tongue_winking_eye:)

6 likes