Ah sorry verkeerd geïnterpreteerd. Verslavende dingen he!
Morgen vieren we de verjaardag van mijn vader en dan zie ik eindelijk mijn broer,schoonzus en hun kinderen weer na 1 1/2 jaar. Zoveel zin om bij te kletsen na die lange tijd. Dubbel feest
Ik ben echt onredelijk jaloers op iedereen die nu op vakantie is naar een zonnig oord. Ik zit in een uitgestorven gebouw te werken en het is echt dodelijk saai
Ik ben zondag jarig en ga vanavond eindelijk eens lekker cocktails maken met mijn vriend, morgen bbqen bij mijn moeder en zondag is nog helemaal open dus geeen idee. Maar wat heerlijk. Zoveel zin in gewoon even lekker niets
Eeeeww ik opende net een voorverpakt koekje en nam er een hap uit en smaakte direct naar. Bleek er al schimmel op te zitten! Direct uitgespuugd en m’n mond gespoeld maar gadverrr!
Het manifesteren heeft geholpen, WANT IK HEB EEN APPARTEMENT
Ik heb echt zulke lieve vrienden Ik zit sinds gister in quarantaine wegens contact met een besmet persoon.
Een vriendin van mij kwam net mijn pakketjes voor mijn bedrijf ophalen + sigaretten brengen. Ze had al gevraagd of ik boodschappen nodig had. Die had ik gelukkig gister al gehaald voor ik het bericht kreeg.
Ik had de pakketjes beneden neergezet en gewacht tot zij weg was om mijn peuken te halen. Staat er een shopper gevuld met een zelf gebakken cake, een van mijn favo wijnen, speciaal biertjes en allemaal snacks Ik kan hiermee 3 weken in quarantaine
En een schema wat de hele groep heeft gemaakt voor als ik positief blijk te zijn voor boodschappen en mijn pakketjes ophalen + weg brengen.
Echt zo lief
Wowww ik kwam er laatst achter dat mijn werkgever was vergeten loonheffingskorting toe te passen en ik dus al die tijd te weinig betaald heb gekregen. Hebben ze het tekort net in één keer overgemaakt. Zo chill. Voelt als gratis geld omdat ik niet wist dat ik dit sowieso tegoed had van ze
Wat handig! Echt nog meer zin in mn eigen kind nu
We moeten vandaag klussen, maar ik vind het veels te lekker weer vandaag. Veel beter dan gisteren en eergisteren. Baal hier even van, maar vriend vindt dat het echt vandaag moet, zodat we morgen naar de stort kunnen. Stommmm. Gelukkig vanavond uit eten met een vriendin.
Mijn broertjes en ik werden elke zomervakantie ook weer om en om door m’n ouders ingezet om dit tata taakje uit te voeren. Ik voelde als 8-jarige de schaamte al.
Oh wat leuk we delen dezelfde verjaardag! Have fun
Dat was een korte quarantaine Ik mag weer naar buiten
Vanavond wel ff genieten van een heerlijke wijn + snacks.
Love OneFit! Ik heb gister aerial hoop gedaan, vanochtend een sup & yoga les bij zonsopgang en morgen ga ik hangmatyoga doen .
omg misschien beetje humble brag dit maar ik kom er gewoon nu pas achter dat ik een vast contract heb? Mijn contract liep deze maand eigenlijk af, maar drie maanden geleden of zo heb ik al een gesprek gehad met mijn leidinggevende dat ze graag verlengen. Althans, dat had ik er in mijn hoofd van gemaakt want blijkbaar heb ik toen een vast contract aangeboden gekregen en ondertekend. Zo raar dat ik dat niet meer wist, ik heb toen ook allemaal mensen geappt en zelfs een bericht hier op het forum geplaatst (net teruggezocht) waarin duidelijk staat dat ik een vast contract heb gekregen, maar dat was even niet goed opgeslagen in mijn geheugen of zo. Joh, meevaller!
Geen idee, eerste keer dat ik daar bestel haha. Zometeen even kijken of ik al iets in mijn brievenbus heb
En Corona dan?
Die was niet uitgenodigd.
He, wat jammer. Altijd gezellig met Corona.
Ze zijn aan de overkant aan het verhuizen met een verhuislift, 2 jongens op het balkon en 2 jongens beneden (van een studentenverhuisbedrijf). Hoop geschreeuw naar elkaar, eenmaal boven worden de plankjes er 1 voor 1 afgetild en sturen ze de lift daarna weer naar beneden met dingen er nog op!! Word helemaal kriegel van hoe tragisch omslachtig dit gaat, zou bijna een handje gaan helpen.