Wat je even kwijt wil #53

Jij ook! Ga je nog iets leuks doen?

1 like

Gisteren allemaal gezonde boodschappen geleverd met intentie vanavond salade te maken.

Zin in: friet :expressionless:

3 likes

Als je een beetje creatief redeneert is friet met mayo gewoon aardappelsalade :+1:t3:.

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Psychisch Praattopic #2

Ahhh ik ben zo excited, gaat zometeen iets live op mijn werk insta en kan niet wachten op de reacties. Nu als een malle aan het refreshen tot de ingeplande post online staat :joy::v:

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Psychisch Praattopic #2

Hè dat komt me nou helemaal niet bekend voor. Nee, nog nooit meegemaakt.

Ik heb hete pepers gesneden en nu wil mijn kat geaaid worden maar ik wil haar niet pittig maken en mijn handen branden gewoon van de pepers. Nu kijkt ze super zielig van aai mij nou. Volgende keer ga ik er gewoon weer sambal in mikken ipv pepers snijden en daarna mezelf pijnigen en mijn kat moeten negeren.

7 likes

snap ik, duidelijk een :sparkles: uniek :sparkles: probleem

:stuck_out_tongue:

2 likes

aardappelsalade it is!

4 likes

Whut, in welke stad zit jij?

1 like

Ik moet echt onredelijk hard lachen “ik wil mijn kat niet pittig maken” :joy:

11 likes

Ik ga even een taartje eten bij mijn oma, op de boulevard wat drinken met mijn neef en s’avonds naar een terrasje met mijn moeder/stiefvader en zusje! Hopelijk werkt het weer mee, haha.

Utreg!

Ik had vandaag echt totaal niet mijn dag. Dus ik dacht ik ga na werk lekker wandelen om tot rust te komen. Komt er met wandelen ineens een mega grote hond van iemands erf langs me heen (zonder een baasje in de buurt) en springt op een laagvliegende vogel. Ik ben best wel bang voor honden dus ik schrik me helemaal kapot. Daarna bleef hij me helemaal aankijken en honden springen ALTIJD op mij af, dus ik ben heel angstig omgelopen. Uiteindelijk kwam ik weer een beetje tot rust, springt er ineens een wilde konijn langs me heen. Dieren en ik moeten echt op een gepaste afstand van elkaar blijven :'D

1 like

Ah, leuk! In 010 is het aanbod ook best goed gelukkig.

Eindelijk weekend en gelijk avondje hoofdpijn. Maken weer helemaal vast. Zucht, Doe gewoon even niet.

Ik had net bijna een aanrijding met een AH bezorgauto omdat hij ineens zijn stuur omdraaide om via de busbaan in het midden te keren en op de andere baan te komen. Hij reed dus met 70 voor me en deed dat ineens. Dus ik vol in de remmen tot hij van mijn baan af was (want anders zou ik nog tegen z’n achterkant aan komen). Maar toen gingen al die auto’s achter me lopen toeteren. En ik weet niet of dat naar mij was of naar de AH, maar ik was een beetje in paniek en voorzichtig dus nu denk ik dat ze boos naar mij aan het doen waren dat ik niet door reed.

Lekker onsamenhangend verhaal dit, maar schrok nogal.

5 likes

Ik ging een nagelknipper kopen voor m’n oppaskat, bij de dierenarts.

Dus ik dat doen, vraagt ze hoe heet je kat dan gaat het in zijn dossier (?), ik zeg nou het is voor andere kat die ik ken die geen dossier heeft blablablabla en toen keek ze heel serieus

“Gaan we deze transactie onder de balie doen?”

Haha alsof ik voor mezelf illegaal paardentranquilizer wilde kopen ofzo.

79 likes

Ik heb pizza besteld en er stond wel met ui, maar op het plaatje waren het wat ringen.
Maar nu zit de pizza vol met hele kleine stukjes ui en ik haaaaaat ui. :face_vomiting: Het valt er bijna niet af te plukken want het zit helemaal in de kaas vast en daarna smaakt het alnog naar ui. Maar ik ben ziek en heb geen energie om nog iets anders te maken. Zo zonde van mijn geld.

3 likes