Nou een bijna anagram van jouw naam is best duister:
Wat betekent je naam nu?
Ons Hammie (dwerghamster) is vandaag geopereerd aan wildgroei onder haar kinnetje.
De dierenarts heeft echt alleen kostprijs berekend (ik heb wel eens €100,- betaald voor een ratje) en de dame hobbelt nu al weer vrolijk rond in haar hok. Totaal niet groggy of zo!
Want een taaie tante
Snap dat je geschrokken bent! Je kan eventueel een klacht indienen bij de AH zodat ze de bezorger er op aan kunnen spreken. Gevaarlijk rijgedrag, wil je als bedrijf niet mee geassocieerd worden.
Maare er is verder niks gebeurd behalve schrik. Dus niet druk maken om al die domme toeteraars.
Ok
Waarom ?
So confused
Wat voor site is dit?
in welke uithoek ben jij beland op het wereldwijde web
of probeer je een murdermystery op te lossen want dat is natuurlijk een logische verklaring
@ladybug een anagram is een woord of zin die gevormd is door letters van een ander woord. En met die tool kan je bijvoorbeeld kijken of een bepaalde combinatie letters ook nog andere woorden vormen. Ik was benieuwd of die gebruikersnaam nog iets te betekenen had, vandaar, en ik gebruik die tool ook voor een roman die ik schrijf.
@Floepsie https://www.wordplays.com/anagram-solver/ zo mysterieus is het niet.
Maar heeft dat met haar nagelknipper te maken?!
Zoveel vragen.
En waarom zoek je op wat eventuele forumnamen betekenen lol?
Ik zie dat ik m’n vraag een beetje gek stelde. Ik weet wat een anagram is. Daarom wilde ik de site weten. Nu ga ik de rest van de avond woorden invoeren. Dank voor de link.
Breng me niet op ideeën.
Oh… jouw naam is een album. Ik dacht iets leuks in t Noors
Hoezo heb ik buiten mijn stopweek meer buikpijn. Kan ik buikpijn krijgen van de pil?
One of the best albums ever
Hahaha ik bedoelde meer van hoe kom je niet ineens bij vooral als reactie op dat verhaal (maar ik lees nu over dat je schijft!)
Omg zieke error dit was ineens een random andere foto
Oh