Ik verwacht een Love&Confuse bestelling vandaag maar ik zie in mijn postnl mail dat ik iets van Esprit krijg (luchtpost?!) maar niks besteld daar. Raar dit maar ja kom maar op met gratis kleding, of wordt een brief ook via luchtpost gestuurd normaal gesproken?
De voorraad van onze webshop is bij ons 100% hetzelfde als de voorraad in Rotterdam. Dus dat werkt helaas niet zo.
Edit: en in Utrecht kijken we indien gewenst ook wat er eventueel in Rotterdam/op onze webshop nog is en sowieso kijken we tijdens een fitting ook als we er niet uitkomen met de producten in de winkel of we nog iets kunnen bestellen bij een leverancier (al snappen wij ook dat het veel fijner is om iets meteen mee te kunnen nemen)
Wij hebben meer dan 100 maten op voorraad, en in al die maten willen we een ruime keuze geven qua kleuren, modellen en soorten (ook een sportbh, voedingsbh, bikini)
Qua voorraadbeheer is een lingeriewinkel echt heel uitdagend.
Recept graag! Wil me er ook weer eens aan wagen, maar geen idee welke verhoudingen ik ook alweer gebruikte.
Ergens in mijn administratie ben ik blijkbaar 55 euro âkwijtgeraaktâ. Hoe weet ik ook niet. Het zou overigens wel ergens moeten zijn, maar waar is de vraag Ik moet het toch maar weer houden op betalen van variabele kosten op rekening 1 en de vaste lasten op rekening 2 (en ook gewoon het maandelijkse bedrag overmaken ipv elke week). Helpt alleen niet dat ik 4 inkomen heb in een maand. Volgende maand een nieuwe poging
Ik heb mijn tanden al twee keer gepoetst maar de smaak van die paar paprika chipjes van gisteren avond zit nog steeds in mijn mond? Echt vies
@enthousiasm Ik heb nog 7 pakken liggen in een koffer. Had die in luxemburg kunnen kopen maar ben daarna gestopt.
Herbruiken ze niet verpakkingen?
Tong goed poetsen als je dat nog niet hebt gedaan!
Voor de forummers die ervan af wisten: de niertransplantatie van mijn vader is goed gegaan. De nier sloeg meteen aan en hij voelt meteen verschil. Ook met de donor gaat het goed. Ik kan weer opgelucht ademhalen
Wat een fijn nieuws! Dan ga je nu vast een heerlijk weekend in Ik wilde gefeliciteerd zeggen, maar dat is een beetje gek haha. Ik ben in ieder geval blij voor je!
Lekker vanmiddag al gaan
Dat zeker weten! Het was echt een giga rollercoaster, zowel mijn vader als zwager waren erg emotioneel. Ik heb mân vader nog niet kunnen zien omdat de bezoekersregels zijn aangescherpt naar 1 persoon per dag Maar gefeliciteerd is zeker op zân plaats, nu duimen voor een goed herstel voor beiden!
Echt chill dat ik mân vakantiegeld op juli heb gezet ipv mei
Super fijn zeg!! Hopelijk inderdaad een snel herstel. Neem zelf ook even rust om het te verwerken want het is allemaal niet niks.
Er is drie dagen geleden een vlinder mn slaapkamer in gevlogen. Eerst fladderde hij wat rond, maar na een paar minuten ging hij op een plekje tegen de muur, vlak onder het plafond zitten.
Drie dagen later zit hij daar dus nog steeds. Ik heb t raam steeds open zodat hij eruit kan als hij dat wil, maar hij blijft daar maar doodstil zitten.
Iemand verstand van vlinders hier? Moet ik em gewoon laten zitten of proberen hem naar buiten te jagen? .
Haha fuck ik reis van midden/zuid Nederland naar het noorden en het wordt per station kouder en bewolkter.
Natuurlijk heb ik wederom gewoon het weerbericht van mân eigen woonplaats bekeken en is mân outfit ook super zomers Stoot me circa voor de 60e keer aan deze steen.
Ze zijn zonnepanelen op ons platte dak aan het leggen en ik hoor zoveel gestamp dat ik bang ben dat ze er doorheen zakken
Glas er overheen en papiertje eronder schuiven en zo buiten zetten?
Ik ving ze altijd met bakje en papiertje eronder. En liet ze buiten vrij.
Gebruik een stevig papiertje die niet makkelijk buigt, want laatst had ik een mot, en met moeite een bakje eroverheen gekregen en toen boog dat papiertje eronder en vloog ie binnen eruit. Weet nog niet waar die is.
Laatst kwam die weer tevoorschijn en weer verstopt.