Lol ik kwam toevallig weer eens op het girlscene forum terecht en die hebben nu opeens zelfde systeem/lay-out als hier
Haha mijn vriend is brak en weer een echte man hoor. Klaagt steen en been. Vindt zichzelf âgroggyâ en âmisschien heb ik wel wat verkeerd gegetenâ. Nee gast je hebt gewoon teveel gezopen
Vanwege de enorme drukte in de trein, ben ik in een tussenstukje gaan zitten. Voel me nu net een toiletjuffrouw, want ik heb al minstens 10 mensen moeten uitleggen hoe je de deur openmaakt en dat je daarvoor niet de knopjes voor het openen van de treindeuren (die wel op ooghoogte zitten) hoeft in te drukken. Jammer dat ik geen schoteltje bij me heb anders had ik 20 cent per keer kunnen vragen.
Ze moeten de topictitel nog aanpassen
Ik voel me vandaag zo emotioneel instabiel. Heb echt het idee dat ik steeds bijna moet huilen maar weet niet zo goed waarom. Ga straks naar familie en hoop maar dat ik niet zomaar in huilen uitbarst
Gister zat ik na nog geen 12 uur niet naar buiten te kunnen al oooomg ik wil naar buuuuihuuuiten.
Vandaag kan en moet ik naar buiten;
Ooooomg ik wil niiiehieeeet
Waarom ben ik zo
Ik vind die écht eigenlijk wel top
Zo van denk ff na of je dit wel écht kwijt wil of dat je beter ff je dagboek pakt
Ik werd net wakker met het plakje kaas op mijn wang geplakt
In de nieuwe sprinters? Mensen weten ook nooit hoe je de deur dicht en op slot doet, terwijl het gewoon op de deur (op ooghoogte) staat aangegeven. Altijd lachen. Mensen lezen zo slecht.
Je hebt gelijk, daar stond ik niet bij stil.
Dat is het zeker. Maar voor de partner en ouders betekent het veel meer dan âeen stukje lichaam wegsnijdenâ. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat hij dat dan moet doen, hoor. Nou ja, ik weet niet goed wat mijn punt is, ik vond het gewoon niet zoân fijn bericht of zo.
Fijn dat de dag na zoân escalatiedrang de âkan ik even van de aarde verdwijnenâ gevoelens zo sterk zijn. Ik voelde me gisteren echt onveilig in de situatie waar ik in zat (door anderen) maar heb daar best okee naar gehandeld. Voel me nu alleen zoân stom en naar mens.
Ik word echt niet blij van de weersvoorspelling. Ik moet nog 1 week werken en daarna ben ik 2 weken vrij. Ik wil mijn vakantie eigenlijk uitstellenđ€Ł Hmm
Een vriendin die in het buitenland woont is in NL zie ik op insta, maar heb niks van haar gehoord⊠vorige keer zag ik het ook al op deze manier en had ik geappt om wat af te spreken. Laat het nu maar even zo, verwacht dat ze genoeg andere bezoekjes al heeft.
Ik krijg nieuwe buren en ik ben nu druk bezig om erachter te komen wat de samenstelling (en grootte) van het gezin is. Tot nu toe snap ik er nog niet veel van
Ik ben alles aan het inpakken voor mn verhuizing en omg wat heb ik veel spullen verzameld de afgelopen 9 jaar
Mijn vriend heeft straks een bbq met vrienden, het zijn echt allemaal schatten maar ze zijn zoooo luidruchtig. Ben nu al bang voor boze appjes in de buurt app aangezien zij waarschijnlijk lekker lang doorhalen vanavond.
Maar goed, we wonen hier 1.5 jaar en hebben nog nooit een feestje gehad of andere geluidsoverlast veroorzaakt
Ik deed een opleiding naast mân werk, gewoon voor de leuk. Nu heb ik hem deze week afgerond, diploma gehaald en nu verveel ik me alweer dood op mân vrije zaterdag heb me maar aangemeld voor een extra cursus wat bij dat diploma past, lol.
Ik ben soms nog steeds verward dat Roef Ragas dood is. Dat was de eerste bnâer dood die ik me herinner. Welke is dat bij jullie?
Herman Brood, ik weet nog goed dat ik dat hoorde op de radio. Het maakte best veel indruk, omdat ik er toen ineens heel bewust van was dat sommige mensen zelfmoord plegen.