Wat je even kwijt wil #53

Wat is het geworden?

Vanavond gaan vriend en ik sushi eten en morgen gaan we met een vriend van hem en zijn vriendin die uit Indonesië hierheen verhuisd is Grieks eten om kennis te maken. Nu al zin in al dat lekkere eten!

8 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Hahah ja ik ook want ik wil zo die broek aan :joy:

@Clancy haha ja ik normaal voor mijn bed maar daar ligt ie niet

@desecretaris geef maar toe jij was het :joy:

@Mexi nee ik heb vanochtend mijn bed opgemaakt en ik haal dan altijd mijn dekbed er ff af om uit te kloppen voor ik het er weer op leg.

Ik ga weer een zoekpoging doen :joy::joy:

4 likes

Ik heb hem :joy::joy: ik ging even na lopen wat ik gister allemaal had opgeruimd/ schoongemaakt

En mijn broek lag netjes opgevouwen op een paar schoenen op mijn schoenenrek :joy: waarschijnlijk ging ik die opruimen en mijn broek tegelijk gepakt want dan kon die daarna in de kast :joy:

14 likes

Ik gooi soms dingen per ongeluk in de prullenbak. Is echt dom ik doe dat dan zonder na te denken ofzo, heel raar. Hoop dat die van jou niet ook in de prullenbak is beland :joy:

Oh edit: staat gewoon letterlijk boven mijn bericht dat je 'm al hebt gevonden. Sorry! :sweat_smile:

4 likes

Hahah ja heb ik ook vaak. Ik moest gister een onderdeel van een machine voor mijn werk omwisselen en ik draai de schroef los en gooi hem zo in de prullenbak ipv op tafel neerleggen :joy: Zat gelukkig alleen papier in maar moest alsnog alles er uithalen om die schroef terug te krijgen :joy:

3 likes

Luf hardlopen in de miezer, en nu echt zin in de training van morgenavond :relaxed:

4 likes

Ik wil echt alllllles eten wat los en vast zit vandaag

6 likes

Wtf zalando

In elk pakket zitten een of twee items. Wat ís dit :roll_eyes:

19 likes

Ja dit krijg je als je 12 dingen besteld :stuck_out_tongue: Er is niet 1 Zalando magazijn waar alle items liggen

2 likes

Dood

12 likes

Echt geen leuk grapje!11!!!

2 likes

Die gaf ons niet eens een ‘Fuck you all and die’

9 likes

Ik bedoelde in het boek hoor, die is dood

@Reflect ja @Soy.peor had haar bedreigd en toen is ze weggegaan.

10 likes

We zijn een heel vredig forum, er zijn hier nooit ruzies.

3 likes

Ik heb net helemaal anti Gen Z een skinny jeans gekocht en I love it. Love ook alle mom / loose / straight jeans etc, maar bij sommige oversized tops miste ik echt een goeie skinny :sob:

9 likes

Ik wil ook met pensioen joh, vanuit mijn thuiswerkplek zie ik mijn buren de hele dag een beetje in de tuin werken, boekje lezen, met de hond spelen en ik word met de week jaloerser. Doe mij zo’n leven. Ik zit al 6 uur in vergaderingen :cry:

41 likes

Gisteren dacht ik nog: ik ga een keer voor langer haar

Tot ik net in de spiegel keek en dacht wtf wie is deze cockerspaniël en nou heb ik een kappersafspraak voor over een uur :joy:

en dan morgen zeker weer lang haar willen

19 likes

Waarom denk ik altijd dat ik nog wel iets kan ondernemen na therapie :clown_face:. Lig voor dood op de bank.

2 likes