Ik ga morgen mn nagels doen en vrijdag naar de kapper.
Eigenlijk wil ik nu ook gewoon mn hele lijf latem waxen en mn wenkbrouwen en wimpers laten doen. En naar de spa. Maar goed ik ben niet rijk
Ik ben een spijkerbroek kwijt Gister aangehad, na werk omgekleed (thuis), mijn slaapkamer is netjes opgeruimd, mijn kast is netjes opgeruimd, de wasmand al gecheckt, wasmachine is leeg en ik heb gewoon geen idee waar die is
Vannacht in je dromen een striptease op straat gedaan?
Onder je bed? Mijn kat verstopt daar graag washandjes en maakt er een mandje van, dus als ik kleding kwijt ben is dat de eerste plek waar ik kijk.
Nee ik heb een afgesloten bedrand haha hoe noem je dat
Ik zal hem straks wel op een gekke plek tegen komen. Maar heb net een half uur lopen zoeken en gewoon geen idee
Het haakje van de handdoek/badjas/joggingbroek? Badkamer of wc?
Ik wil dit mysterie oplossen:D
soms als ik thuis kom, dan trek ik hem uit op de plek waar ik mijn schoenen uit doe. Bij de eetkamer tafel. en dan de volgende dag is dat ook de plek waar ik hem terug vind.
Wat is het geworden?
Vanavond gaan vriend en ik sushi eten en morgen gaan we met een vriend van hem en zijn vriendin die uit Indonesiƫ hierheen verhuisd is Grieks eten om kennis te maken. Nu al zin in al dat lekkere eten!
Gefeliciteerd!!
Hahah ja ik ook want ik wil zo die broek aan
@Clancy haha ja ik normaal voor mijn bed maar daar ligt ie niet
@desecretaris geef maar toe jij was het
@Mexi nee ik heb vanochtend mijn bed opgemaakt en ik haal dan altijd mijn dekbed er ff af om uit te kloppen voor ik het er weer op leg.
Ik ga weer een zoekpoging doen
Ik heb hem ik ging even na lopen wat ik gister allemaal had opgeruimd/ schoongemaakt
En mijn broek lag netjes opgevouwen op een paar schoenen op mijn schoenenrek waarschijnlijk ging ik die opruimen en mijn broek tegelijk gepakt want dan kon die daarna in de kast
Ik gooi soms dingen per ongeluk in de prullenbak. Is echt dom ik doe dat dan zonder na te denken ofzo, heel raar. Hoop dat die van jou niet ook in de prullenbak is beland
Oh edit: staat gewoon letterlijk boven mijn bericht dat je 'm al hebt gevonden. Sorry!
Hahah ja heb ik ook vaak. Ik moest gister een onderdeel van een machine voor mijn werk omwisselen en ik draai de schroef los en gooi hem zo in de prullenbak ipv op tafel neerleggen Zat gelukkig alleen papier in maar moest alsnog alles er uithalen om die schroef terug te krijgen
Luf hardlopen in de miezer, en nu echt zin in de training van morgenavond
Ik wil echt alllllles eten wat los en vast zit vandaag
Ja dit krijg je als je 12 dingen besteld Er is niet 1 Zalando magazijn waar alle items liggen
Dood
Echt geen leuk grapje!11!!!