Daar is die andere arm voor.
Ik hoor doedelzakken, laatst ook al. Wat een naar geluid is dat toch.
En ik zit lekker op mân dakterras in de zon maar moet douchen en boodschappen doen en naar mân zusje.
Verdorie, zit ik eindelijk lekker buiten, begint het te regenen. Met blauwe lucht erbij
Oh nee ik mag nog niet klagen hoor als je hoort wat er in andere provincies en landen gaande was met het weer! Het viel gelukkig mee, had voor de zekerheid handdoeken voor de deuren gelegd.
Weird, bracht ze dit een beetje leuk of meer als serieuze observatie?
Ben heerlijk aan het genieten op het waterđ
Wat vervelend voor je! Iedereen verdient een wholesome buschauffeur in zân leven.
gelukkig zijn er ook nog vriendelijke mensen in deze wereld. Ze zijn alleen soms lastig te vinden.
Die is naar Woerden verhuisd en daar heeft ze geen internet
Mis echt positieve spanning en sensatie in mijn leven nu, met name feestjes en wat losbandiger uitgaan. Naar mn gevoel zitten we nu met corona in zoân niksige tussenfase. Ik doe wel weer meer dingen, maar vind het nu niet echt flitsend ofzo. Tijdens lockdown had ik full on oma-leven en vond dat toen wel prima omdat er niet meer kon. Weet ook niet zeker of het helemaal corona related is, maar ik vind het leven nu beetje zo voortkabbelen; je gaat werken, dan paar dagen vrij (doet eventueel wat leuks), maar zit bij mij niet echt vaart in. Misschien had ik ook op meer gehoopt nu er weer meer kan. Maar ben een beetje inspiratieloos. Goed, misschien meer die dit herkennen?
Ja en vooral weer een beetje gekke of onverwachte dingen meemaken? Alles is redelijk voorspelbaar nu. Ik ben nog niet angstig voor eventuele drukte, maar vind het wel irritant dat iedereen alles weer vol aan het plannen is. Ik kijk zelf altijd een beetje op het moment zelf waar ik zin in heb en app dan mensen, maar merk dat dit nu dus weer lastiger is omdat iedereen weer met zân partner, andere vrienden, familie etc dingen gepland heeft.
Haha hoe jong ben jij, ik studeerde toen al đĽ˛
Wat heeft dat met leeftijd te maken?
6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?
Als dat de eerste is die de zich herinnert denk ik dat ze best jong is.
@desecretaris zo serieus was het niet. En ik ben 32 helaas đĽ˛
Naar aanleiding van een advertentie op marktplaats ga ik aankomende week een product bekijken waarin ik geinteresseerd ben. Ik heb hier totaal geen ervaring mee en ik vind het best een beetje spannend. Het gaat om een product van drie Ă vierhonderd euro. Ik heb vaker gehoord dat je opgelicht kan worden via een tikkie. Daarom dacht ik zelf eraan om te kijken of ik contant kan betalen. Ik kan me echter voorstellen dat dat misschien niet prettig voelt voor de verkoper (omdat het om een vrij groot bedrag gaat). Hoe zouden jullie dit aanpakken of wat zijn jullie ervaringen? Waar moet ik op letten?
Ik zou het gewoon pinnen of (aangezien je er nu al mee bezig bent) vragen wat de verkoper fijn zou vinden
Volgens mij heb ik doorlig plekken van de bank vandaag. Man man man, ben zĂł moeâŚ
Ik was met mijn ouders bij familie op bezoek. We stapten in de auto en mijn moeder zegt tegen mijn vader moet de navigatie aan? Mijn vader: nee hoor hoeft niet.
3x raden wie er net drie kwartier rondjes door een stad heeft gereden tot we eindelijk weer op de snelweg waren? na drie kwartier ging eindelijk de navigatie aan. Toen we bij de ring waren gooit mijn vader dat ding weer uit. Ik zei nog je moet de ring die kant opnemen en nee hoor hij ging de andere kant op.
We hebben ruim 1,5 uur gedaan over een stuk wat een half uur rijden is
Ons hellofreshpakket is 24 uur geleden bij de buren bezorg ondanks dat we aangegeven hadden dat niet prettig te vinden en de buren zijn nog steeds niet thuis⌠we hebben gewoon kip enzo besteld. Heb al vier keer aangebeld, baal hier echt van