Wat je even kwijt wil #53

Echte beauties ja

1 like

Ik heb echt super leuke oude buren. Zijn ook altijd helemaal enthousiast over kleding. Dus zonet even mijn tweedehands aankopen aan de buurvrouw laten zien. Altijd leuk zo enthousiaste

4 likes

Dus nu wil je ook vissen depressief maken

10 likes

Smaken verschillen :grin:

1 like

Misschien kunnen jullie deelnemen aan de ketting kledingruil, als dat er is in jouw buurt!

2 likes

Wel een apart volgorde. Aquarium kopen en dan pas research gaan doen naar wat een dier nodig heeft.

2 likes

Beter dan eerst een dier kopen en dan pas research. Aquariumpje leeft tenminste niet.

18 likes

Klopt. Vind het dan ook niet verstandig om zo impulsief een aquarium te kopen en dan pas na te gaan denken over welke soort vis je erin gaat stoppen.

5 likes

Is ook zo! Maar wel zonde als je dn ontdekt dat er eigenlijk alleen garnalen in kunnen haha

2 likes

Ja dat wel maar dat is dan maar jammer haha

1 like

Nee hoor ik heb toen een hond gekregen. Daar heb je ook nog wat aan in je herstel

Je kan er natuurlijk ook gewoon een leuk terrarium van maken met een bepaald thema zoals herfst. :upside_down_face:. De action is al bezig met geschikt prullaria verkopen.

6 likes

Garnalen lijken me echt heel leuk om te houden :star_struck:

1 like

Jaa en zo uit je aquarium hup de pan in

5 likes

Je kunt ook een afrikaanse reuzeslak erin nemen

13 likes

Ja ik eet graag locaal!

2 likes

Ik had gister keelpijn enzo dus getest enz maar negatief. Alsnog vertrouw ik het niet helemaal?? Ik heb nooit zomaar keelpijn en verkouden. Echt afgelopen 4 jaar niet gehad ofzo. Misschien normaal verkoudheidje maar vind wel gek.

Of een centipede. Leipe beesten.
Vind het wel leuk om naar te kijken, ook op YT enzo, maar zou ze zelf niet nemen haha.

Haha ja ik blijf er ook maar om lachen, ook al is het nep

en @Geranium
Ik dacht dat dit echt was, ik kijk gewoon niet kritisch genoeg of zo. Want nu je het zegt zie ik het ook wel. Doet me denken aan deep fakes. Om eng van te worden.