Wat je even kwijt wil #53

Ja, ik wil het aanpakken. Er is van alles wat ik kan ondernemen om het aan te pakken (sporten, mediteren, meer lol maken, minder schermtijd), maar op dit moment lukt het me niet om dit echt door te zetten. De komende dagen zullen er een aantal belangrijke dingen afgesloten worden en ik hoop dat dat me iets meer rust gaat geven. Het allerliefste zou ik nu op vakantie gaan naar mijn favoriete vakantieland, omdat ik daar wel (relatief makkelijk) rust kan vinden. Helaas is dat voor mij nu geen optie nu i.v.m. covid.

1 like

Ik hoop ook voor je dat je straks meer rust hebt. Zo niet, dan kan je altijd een gesprek inplannen met de huisarts. Sterkte!

1 like

Ik heb zin in een ijsje van Clevers, beetje jammer dat dit niet bij mij in de buurt ligt.

2 likes

Ik heb een kaneelbroodje gekocht dus vandaag is sowieso al geweldig

20 likes

Ik kan dit zo indenken, kaneelbroodjes zijn geweldig :heart:

1 like

Holy shit ik ga verhuizen!

88 likes

Als je donderdag vrij bent kom maar deze kant op! Ik offer mezelf wel op om mee te gaan :sweat_smile:

1 like

Ik heb een fucking huis gekocht!

121 likes

Haha al die verhuisberichten ineens.

Ik mag ws maandag eeeindelijk intrekken in mijn verbouwde huis. Het zou dus max twee maanden duren en dat is gewoon zeven maanden geworden, ik kan me bijna niet meer voorstellen hoe het is een eigen plek te hebben🥰 Ik krijg uiteindelijk een veel mooier huis mét tuin voor dezelfde huurprijs, fingers crossed dat alles doorgaat

87 likes

Wat vervelend zeg! Kun je misschien een massage boeken? Even je hoofd leegmaken, misschien helpt dat al iets.

1 like

Ja mijn nieuwe huisbaas is echt een held! Hij heeft zich uiteindelijk aan zijn woord gehouden en me veel meer gegund dan hij hoefde, ik heb echt heeeel erg veel geluk. Hij heeft zelfs zijn rechtsbijstand ingezet in mijn belang op een bank die zich met mijn huurprijs ging bemoeien. Beetje meer vertrouwen in de mensheid gekregen :heart: Maargoed ik moet nog wel een nieuw contract ondertekenen maar het kan nu bijna niet meer fout gaan

58 likes

Haha ja heb ik ook een beetje hoor, als ik pech heb krijg ik misschien een tijdelijk contract weer ofzo, maar de huurprijs komt sws goed plus het is een fantastisch plekje

4 likes

Mijn moeder belde vanochtend of ze langs mocht komen om te lunchen, omdat mijn vriend en ik niet langs konden komen dit weekend. :smiling_face_with_three_hearts: Dus ze zal zo wel voor de deur staan.

16 likes

Ik app je straks!

2 likes

Omg ik wil ze allemaal :sob: Wat bijzonder dat de hondjes allemaal beagles zijn ook? Is dat het perfecte ras voor proeven ofzo?!

1 like

Ah ja dat is wel zo fijn voor de mensen die die proeven uitvoeren. Anders horen ze de hele dag dat zielige gepiep

Ik ben zo klaar met deze dag. :sweat_smile:

2 likes

Wie haalt nou weer Loki en Thor uit elkaar? :frowning:

Edit: aaah Thor komt uit Leeuwarden :frowning: Had hem anders zo in huis genomen

2 likes

Ik heb vroeger als kind thuis een Beagle gehad, ben nog nooit zo’n eigenwijze hond tegen gekomen :rofl: Echt sassy gewoon, als je haar wilde aaien liep ze weg. Ze kon nooit los lopen want dan ging ze haar neus achterna. Weet nog wel dat we de visite gingen uitzwaaien en dat ze de hele tafel met hapjes had opgegeten, je kon niks laten staan 🥲 Kortom, a whole lotta work maar wel een mooi en lief beest :heart:

8 likes

Ik zit echt te janken, eentje heeft maar één oogje (geen experimenten mee gedaan), maar zo oud en gewoon af worden gedankt zonder ooit de kans te krijgen lekker door het bos te rennen omdat dat te eng is voor ze :cry:

3 likes