inderdaad - bedoel je Fien? Die is al wel gereserveerd! Hoop dat ze een fijn huis krijgt
Ja, zag dat Fien en Boet allebei gereserveerd waren. Hoop dat ze een heerlijke tuin krijgen!
Dat zal wel want volgens mij wordt er best streng gekeken of mensen ze het gouden mandje kunnen geven dat ze verdiend hebben.
Dat is misschien wel een goed idee voor binnenkort als de scherpe kantjes er een beetje vanaf zijn. Mijn ervaring is dat dat beter helpt als mijn hoofd iets rustiger is.
Zojuist definitief afscheid genomen van mijn vorige woning. Voelt raar om de deur achter je dicht te doen terwijl er vreemden in je huis zijn. Laatste weken veel mee bezig geweest (allerlei afspraken vanuit de woningbouw). Hoewel het even raar voelt, is het goed zo.
En omdat ze het meest vergevingsgezind zijn toch?
Beagles worden idd heel veel gebruikt voor proeven . Het zijn zulke lieve beestjes. Maar idd makkelijk in omgang met mensen en honden, klein en makkelijk qua verzorging en hoge pijngrens. Plus voor eten doen ze alles.
Mocht iemand het overwegen, je kunt via SHHH ook een ex-lab beagle (of andere dieren zoals katten) adopteren.
Ik wil ook maar willen jij en @TheOne volgende maand nog een keer gaan? Al dan niet met outlet shoppen vooraf
Je bent van harte welkom! Kunnen we ook weer wat rond toeren als je dat leuk vind!
Ja, leuk. Met of zonder kasteeltuin?
Als het open is wil ik daar wel heen hoor!
Ik moet hier echt zo hard van huilen. Thuis hebben we altijd beagles gehad. Mijn ouders hebben er nog steeds eentje. Echt zulke lieve beesten en dan worden ze zo op deze manier uitgebuit
Ik voel me geneerd op dit forum . Ik stel een vraag en niemand geeft antwoord
Misschien heeft niemand last gehad van mieren in de berging?
Dat is fijn. Het is super kneuterig maar heb het al zo lang niet gedaan dan het mij wel weer eens leuk lijkt
Ik vind dat ik een magnum heb verdiend en ga dat nu eten.
Dankjewel voor het melden. Ben hier een tijd niet meer geweest en het is weer even wennen
Ik hoop dat proefdieren ooit niet meer nodig zijn. Zo zielig
@Lovesomebody Ik had wel mieren in huis ineens (zie verder de vraag niet, maar haal dit uit @Xiomara ’s berjchtje)
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 100 jaar op een wipwap gezeten en nu heb ik gewoon spierpijn in m’n bovenbenen ervan. Wtf.
Dat is wel erg snel na één vraag en net twee dagen. Ik vraag me eerlijk gezegd af of een forum dan wel leuk voor je is.
Overigens zie ik met de zoekfunctie dat het wel eens eerder is besproken. Dat zou je ook nog even kunnen proberen.