Ooh ik vind die wel het naarste van allemaal hoor maar worden vaker gekweekt als voedsel dan echt om te houden toch?
Waarom niet gewoon onze forummascotte, de veenmol
Die kan 15 cm worden. Vet sneu om die in een aquarium te stoppen.
(Omg ik heb het toppunt bereikt hoor⦠ik typte eerst akwarium)
Zo leuk die grote slakken!!
Ik verwacht echt ogen op de plek waar die bij een konijn zitten . Mindfuck. Ik zou 'm niet willen vasthouden, maar deze vind ik wel heel bijzonder (en niet zo naar als een kakkerlak of spin holee
)
Omg ik voel me echt veel te aangesproken. Inmiddels een huis vol halfdode kamerplanten, nog steeds geen huisdier en nog wel een restje depressie
Meh moet mn haar wassen maar geen zin
Vroeger wilde ik trouwens altijd dolfijnentrainster worden in het dolfinarium, maar nu besef ik dat je haar dan elke dag nat is⦠moet je toch niet aan denken? Amai
Ach, wat sneu voor die mevrouw! Lief dat je langs gaat morgen
Wist trouwens niet dat kunstknieƫn kapot kunnen, maar wel logisch op zich.
Nog steeds last van mijn tandartsbehandeling van gisteren. Niet heel raar, maar wel vervelend. Dus ik ga zo maar weer wat pijnstillers nemen zodat ik kan slapen.
Een paar jaar geleden leerde ik via een nieuwsbericht dat 'penisbreukāook een ding is. Alles kan schijnbaar kapot.
Haha, dat wist ik ja. Lijkt me ook heel pijnlijk trouwens
Blauwe ballen zijn alleen leuk voor in de kerstboom.
Door dit regenachtige weer ben ik dusdanig in de herfstmodus beland dat ik de truien alweer van stal heb gehaald en zin heb ik warme chocolademelk met slagroom.
Of je gordijnen
Ik reed afgelopen weekend in Belgiƫ, en het viel me op dat er echt bijna nergens tankstations langs de snelweg zijn?? Ben ik nou zo blind, of is het echt anders dan in NL waar je er om de 5 km er een tegenkomt
Klopt. Echt chill ook als je onderweg moet pissen.
Ik lig lekker optijd in bed, voor mijn doen dan. Medicatie gepakt dus ben al beetje suf aan het worden hahah. HƩƩrlijk, hopelijk slaap ik de hele nacht door
Bestel speciaal een plantenspuit bij een webwinkel voor biologische bestrijding. Want mijn action plantenspuit zal vast niet aan de richtlijnen voldoen met het filter. Is het precies de zelfde alleen een andere kleur en 5 keer zo duur
Eerder om de 50km inderdaad!
Ik ga stuk.
Iemand op fb in een groep opent een topic met haar hamster āmeet Beffieā
Nou kijk eens aan slaaplekker alvast.
Omg, er heeft een mug me gestoken in mān eerste deel van mān pink. het wordt helemaal stijf. Wat een naar gevoel.