Ik deed net die trick met m’n iPhone flashlight om een mug op te sporen en ik zag hem echt binnen 1 seconde en ik sloeg hem gelijk nokkie, nice.
Pfff sommige mensen maken mij zo moe… echt laat mij gewoon.
Dat kan wel kloppen! In Frankrijk kom je ze ook slechts om de 40 km tegen en in Italië was dat soms nog wel erger. Ik rijd donderdag door België, dus dan zal ik er eens op letten.
Nu zitten er ergens kinderen op hun moeder te wachten en zullen ze door jou uithongeren
Ik kan niet slapen en nu wil ik bijna schoenen bestellen uit verveling
De bovenburen stampen ook zo fucking hard. Loop normaal
Bestel klompen en gooi ze tegen je plafond
Koop pantoffels voor ze als cadeau en hint
Mn favoriete voetballer is in mijn favoriete stad waar ik nu op vakantie had moeten zijn als er geen corona was, kan wel janken hij loopt gewoon daar
Fijn, word weer eens misselijk wakker.
Gelukkig komt mijn kat gezellig doen.
Gewoon vragen van tevoren denk ik. Dan hoef je ook niet stiekem te doen.
Dan doe je toch een beetje in een bakje ofzo ipv een hele tube?
Als het oké is met het restaurant:
Lekker boeiend wat de rest vindt hahah gewoon lekker genieten hoor (mits t mag van t restaurant)
Heb nu zin in truffelmayo😍
Ik haal er altijd een watje met alcohol overheen. Dat zorgt er bij mij voor dat het niet zo erg opzwelt. Misschien helpt dat bij jou ook? Op ke vinger is ook echt zo’n klote plek
Ze gaan bijna verhuizen als het goed is dus dat is een fijn vooruitzicht! Je weet alleen niet wat je er voor terug krijgt natuurlijk
Waarom heb ik toegezegd om te carpoolen vandaag? geen zin om sociaal te doen
De structuur van vla die per ongeluk bevroren is geweest (in de koelkast, lag tegen de achterwand) is raar.
Op de een of andere manier ben ik best wel een beetje trots op mezelf (klinkt zo stom) omdat ik nu eindelijk de structuur begrijp van een aantal dingen wat ik aan het leren ben. Stond mezelf in de douche te over horen over de opbouw en wat ik waar moet zetten en in mijn hoofd klikte het gewoon. Echt, wow.
Hopelijk blijft die klik er ook als ik een toets ding moet doen. want dan krijg ik een certificaat
Het ziekenhuis belt vandaag tussen 9-17, het is gewoon een consult dat door corona niet op locatie kan maar telefonisch plaatsvindt. Ik vind t stom dat ze dan niet alsnog gewoon een vaste tijd afspreken en hoop dat we er een beetje snel vanaf zijn (en goed nieuws krijgen).
Heb al mn focustaakjes maar naar vandaag uitgesteld zodat ik genoeg afleiding heb.
Je kunt altijd even naar de poli bellen om na te gaan hoe laat de dokter telefonisch spreekuur heeft. Meestal is dat een specifiek dagdeel. Hoop dat je snel goed nieuws hebt.
We hadden maandag al daarover gebeld inderdaad, ze hebben wel een telefonisch spreekuur maar dat is voor het doorgeven van uitslagen en niet voor consulten. Ze hebben de afspraak nu wel op de ochtend in zijn agenda gezet zodat hij het eerder ziet en ons dus hopelijk ook eerder belt maar naar wij begrepen belt hij ons dus als hij tijd heeft!