Wat je even kwijt wil #53

Ik zou met m’n vriend een lang weekend weggaan, maar ik voel me al twee weken niet lekker vanwege nieuwe medicijnen. We hebben alles heel makkelijk kunnen omboeken, maar toch baal ik. :cry: Had zooo erg uitgekeken naar al het lekkere eten en in bad gaan en lekker met m’n vriend chillen.

5 likes

Ik heb zo veel zin in vanavond. Uit eten met mijn vriend, bij een sushi restaurant. Echt lang geleden!

13 likes

Pffft millennial
Heeft je skinny ook nog gaten?

1 like

Nee, zou niet durven!

1 like

Toch maar aan de FIRE

1 like

Oeh kreeg net meerdere complimenten over iets op werk en dat voelt goed :sunglasses: Meteen een boost voor mijn zelfvertrouwen :+1:t4:

14 likes

Ik heb gister tijdens m’n nachtdienst uit zitten rekenen hoeveel geld ik nodig zou hebben om nu te kunnen rentenieren :upside_down_face:

8 likes

Houd wel rekening met de negatieve rente na 100k :crazy_face: Iets langer doorwerken nog :stuck_out_tongue:

Heb net pickles chips gegeten en mijn nagellak is er gewoon door vergeeld!

6 likes

Nee joh gewoon nu alles nog pinnen nu dat nog gratis is en alles in je sokkenla verstoppen!

3 likes

Ja, opbeurend was het niet zal ik maar zeggen.

3 likes

Mijn teennagels zijn wit maar de zon schijnt niet. Het klopt niet.

@speedofsound jij vroeg waarmee ik een kimono zou combineren maar eigenlijk mix is van alles met elkaar van een slip-dress achtig jurkje tot gewoon een bandshirt met een skinny jeans. Of een flared jeans met een kanten top.

Een student vroeg of ik volgend jaar nog zijn docent was en ik vond het te gemeen om te zeggen ‘dat weet ik nog niet’, ben niet zo gek op liegen. Vind hij het totaal niet leuk dat ik weggaat. I’m sorry. :cry:

Morgen hopelijk voor de eerste keer weer uiteten sinds september 2020. :slightly_smiling_face:

8 likes

Ik vond bij mijn moeder thuis mijn schoolagenda uit de 5e klas van de middelbare school terug en daar stond met allemaal hartjes de dag in gemarkeerd dat mijn vriend en ik verkering kregen. Dat is inmiddels ruim 8 jaar geleden, en ik was zo’n typische puber die plaatjes van one direction in mijn agenda plakte en mijn vriendinnen berichtjes in mijn agenda liet zetten. Zo grappig (en cringe) om te zien

17 likes

Mijn vriend is met een vriend van hem op stap. Die vriend is wel een beetje een patser, dure auto, Louis Vuitton shirtjes van &€1000 per stuk en een duur horloge.

Nu bellen ze me net op dat ze ongeveer een kilometer voor het tankstation tot stilstand zijn gekomen met zijn auto omdat de tank helemaal leeg is. Of ik een jerrycan met benzine kan brengen. Echt ik kan niet wat een zwerver :joy::joy::joy:.

42 likes

Waarom voelen die laatste weken voor je vakantie hebt altijd zo hopeloos vermoeiend? Nog 2,5 week en dan heb ik 3 weken vakantie, maar ik heb zo geen zin meer in werk, terwijl ik mijn werk echt niet stom vind.

8 likes

Net paar puisten laten uitknijpen bij de huidtherapeut, genieten :heart_eyes: Zo chill

3 likes

Ik ging net even de kliko aan de straat zetten. Komt er ern man langs met een schattig klein hondje. En een stukje verder begon die hond keihard te blaffen/gillen. Dus die man en ik schrokken ons kapot. Was dat beest geschrokken van een denneappel :joy::joy::joy:

28 likes

Alleen maar zoete aardappel bij gebruikt?
Dan wordt het snel een papje. Best 1/3 gewone aardappel gebruiken.

Ik ben echt tering brak maar voel me wel iets minder ellendig dan gisteren. Wil eigenlijk weer eten bestellen maar schaam me dood voor mijn buren, afgelopen maand was het vaak raak haha.