Die gaf ons niet eens een ‘Fuck you all and die’
Ik bedoelde in het boek hoor, die is dood
@Reflect ja @Soy.peor had haar bedreigd en toen is ze weggegaan.
We zijn een heel vredig forum, er zijn hier nooit ruzies.
Ik heb net helemaal anti Gen Z een skinny jeans gekocht en I love it. Love ook alle mom / loose / straight jeans etc, maar bij sommige oversized tops miste ik echt een goeie skinny
Ik wil ook met pensioen joh, vanuit mijn thuiswerkplek zie ik mijn buren de hele dag een beetje in de tuin werken, boekje lezen, met de hond spelen en ik word met de week jaloerser. Doe mij zo’n leven. Ik zit al 6 uur in vergaderingen
Gisteren dacht ik nog: ik ga een keer voor langer haar
Tot ik net in de spiegel keek en dacht wtf wie is deze cockerspaniël en nou heb ik een kappersafspraak voor over een uur
en dan morgen zeker weer lang haar willen
Waarom denk ik altijd dat ik nog wel iets kan ondernemen na therapie . Lig voor dood op de bank.
Ik zou met m’n vriend een lang weekend weggaan, maar ik voel me al twee weken niet lekker vanwege nieuwe medicijnen. We hebben alles heel makkelijk kunnen omboeken, maar toch baal ik. Had zooo erg uitgekeken naar al het lekkere eten en in bad gaan en lekker met m’n vriend chillen.
Ik heb zo veel zin in vanavond. Uit eten met mijn vriend, bij een sushi restaurant. Echt lang geleden!
Pffft millennial
Heeft je skinny ook nog gaten?
Nee, zou niet durven!
Toch maar aan de FIRE
Oeh kreeg net meerdere complimenten over iets op werk en dat voelt goed Meteen een boost voor mijn zelfvertrouwen
Ik heb gister tijdens m’n nachtdienst uit zitten rekenen hoeveel geld ik nodig zou hebben om nu te kunnen rentenieren
Houd wel rekening met de negatieve rente na 100k Iets langer doorwerken nog
Heb net pickles chips gegeten en mijn nagellak is er gewoon door vergeeld!
Nee joh gewoon nu alles nog pinnen nu dat nog gratis is en alles in je sokkenla verstoppen!
Ja, opbeurend was het niet zal ik maar zeggen.
Mijn teennagels zijn wit maar de zon schijnt niet. Het klopt niet.
@speedofsound jij vroeg waarmee ik een kimono zou combineren maar eigenlijk mix is van alles met elkaar van een slip-dress achtig jurkje tot gewoon een bandshirt met een skinny jeans. Of een flared jeans met een kanten top.
Een student vroeg of ik volgend jaar nog zijn docent was en ik vond het te gemeen om te zeggen ‘dat weet ik nog niet’, ben niet zo gek op liegen. Vind hij het totaal niet leuk dat ik weggaat. I’m sorry.
Morgen hopelijk voor de eerste keer weer uiteten sinds september 2020.