J. Lo op haar 50e
Ik, begin 30, loop om half 3 's middags nog steeds met een slaapkreukel in m’n gezicht

J. Lo op haar 50e
Wow best heavy hoor dat er gewoon geen treinen kunnen rijden ivm personeelstekort! Althans; het is voor mij voor het eerst dat ik dat hoor. Is dat bij NS?
Ja, ik las het vanochtend ook. Rond Utrecht rijden er minder treinen tot 15.00 uur door personeelstekort.
ik zag de aankondiging van Prorail. aan de ene kant; veiligheid gaat voorop, andere kant: Wow dit gebeurd niet vaak. Misschien veel mensen met corona en vakantie periode?
I dunno, maar ik zou willen dat mijn werk er een voorbeeld aan nam.
ProRail geloof ik… iets bij de verkeersdienst oid. Het rijdt zo allemaal weer en dan ga ik even mijn fiets ophalen een station verderop haha
Ik heb wel vaak meegemaakt dat een trein niet kon rijden (NS) omdat er geen machinist beschikbaar was
Ja ik ook wel, maar dat was dan 9 vd 10 keer omdat de machinist vertraagd was bijv
Er zijn veel te weinig treinverkeersleiders (vacatures). Goede tip dus voor mensen die nog op zoek zijn naar werk. Is denk ik best een leuke baan.
Ongezoete amandelmelk is vies!
Wij hadden dit afgelopen weekend. “we kunnen de tuinstoelkussens wel buiten laten als we weggaan want het gaat pas om 2 uur vanacht stortregenen”. Het begon al om 9 uur savonds terwijl we 3 dorpen verderop waren, omg.
O jakkie, hebben de kussens het overleeft?
Buienradar zit erg vaak naast, dus kijk ik alleen voor de lol op eigenlijk dus dat ie gelijk had was ook grappig.
Hahaha, prachtig.
Ja maar het heeft 2 dagen geduurd voor het droog was
Mijn vriend: Ik ga na anderhalf week toch maar eens afwassen.
Ik:
Ik snap dat dus oprecht niet. Ik erger me al aan 5 kopjes en een theelepel qua afwas.
Mijn vriend heeft voor het eerst dit weekend uit zichzelf de afwas gedaan. Meteen door z’n rug gegaan, dus ik vermoed dat dit ook meteen de laatste keer was.
Door z’n rug door het afwassen? Hoe heftig deed hij dat?
Zeepje gevallen?
Ja, hij maakte een verkeerde beweging met een kopje neerzetten op het afdruiprek ofzo
Haha o jemig hoe dan. Wat typisch weer Maar ok, ook zielig