Wat je even kwijt wil #53

Ja ik ook wel, maar dat was dan 9 vd 10 keer omdat de machinist vertraagd was bijv

Er zijn veel te weinig treinverkeersleiders (vacatures). Goede tip dus voor mensen die nog op zoek zijn naar werk. Is denk ik best een leuke baan.

1 like

Ongezoete amandelmelk is vies!

2 likes

Wij hadden dit afgelopen weekend. “we kunnen de tuinstoelkussens wel buiten laten als we weggaan want het gaat pas om 2 uur vanacht stortregenen”. Het begon al om 9 uur savonds terwijl we 3 dorpen verderop waren, omg.

O jakkie, hebben de kussens het overleeft?

Buienradar zit erg vaak naast, dus kijk ik alleen voor de lol op eigenlijk dus dat ie gelijk had was ook grappig.

Hahaha, prachtig.

3 likes

Ja maar het heeft 2 dagen geduurd voor het droog was

1 like

Mijn vriend: Ik ga na anderhalf week toch maar eens afwassen.

Ik:

21 likes

Ik snap dat dus oprecht niet. Ik erger me al aan 5 kopjes en een theelepel qua afwas.

1 like

Mijn vriend heeft voor het eerst dit weekend uit zichzelf de afwas gedaan. Meteen door z’n rug gegaan, dus ik vermoed dat dit ook meteen de laatste keer was.

20 likes

Door z’n rug door het afwassen? :sob: Hoe heftig deed hij dat?

5 likes

Zeepje gevallen?

5 likes

Ja, hij maakte een verkeerde beweging met een kopje neerzetten op het afdruiprek ofzo :joy:

18 likes

Haha o jemig hoe dan. Wat typisch weer :joy: Maar ok, ook zielig

Buienradar is wel de grootste scam ever hè

1 like

Misschien is hij wel de ene buur van @crazyplantlady die zo ontzettend hard aan het boenen is dat hij en door z’n rug gaat en overlast geeft :stuck_out_tongue:

11 likes

Ik heb zo opnames voor een tvquiz maar er staat echt een heel leger met wapens hier en dat vind ik heeeel eng
En ik kan 3 uur niet plassen

5 likes

Haha ik moet iets te hard lachen. :joy:

Hahah daar dacht ik ook gelijk aan. We hebben de agressieve afwasser gevonden

2 likes

Oh wat voor een quiz? Have funnnn!