Wat je even kwijt wil #53

Certificaat gehaald. Het is maar een klein onderdeel van SQL, dus eigenlijk stelt het niks voor. maar voor mij stelt het heel veel voor. Het is voor het eerst in jaren dat ik door heb gezet met een test. (faalangst, angsten in algemeen etc) Eindelijk eens iets gehaald en niet gefaald.
Voel me eindelijk eens niet dom :upside_down_face:

86 likes

Ik ben echt m’n vader geworden. Na het eten hou ik 't nog een half uur vol en dan zit ik knikkebollend op de bank :sweat_smile:

14 likes

Dat er nog meer overwinningen mogen komen :wine_glass: :partying_face:

1 like

Ik hoop het!!!
Voel me zo opgelucht nu ook pfoe. Gelijk tijd voor bed ook. Wilde alleen maar 1 ding herhalen… heb de rest afgemaakt en pop quiz en master quiz gedaan.

Eerst even nog op insta scrollen :joy:

1 like

Niet bsng zijn die dingen zijn zo snel die is wss allang weer ergens anders heen geraced

1 like

Dit associeer ik echt met leven in een tropisch gebied ofzo haha. Wat eng ook, ik zou ook nooit meer slapen

4 likes

Wat schattig.

Maar de salamander is waarschijnlijk net zo geschrokken van jou hoor, dus die komt denk niet meer terug.

7 likes

Ik voel me zo wereldvreemd dat ik niet wist dat er ook gewoon wilde salamanders zijn hier

5 likes

Ooh hahha nou pfew, dat scheelt dan weer HAHA

2 likes

Bij mijn ouders zitten vaak salamanders in de tuin en in huis. Afgelopen week voor het eerst hier in huis ƩƩn gezien en vervolgens heb ik hem weer naar buiten verplaatst. Was echt schattig.

@desecretaris ik ben verder voor veel insecten (vooral spinnen) heel bang, dus snap je angst heel goed! Hoop dat je straks wel rustig kan slapen!

Cava is altijd een goed idee haha, hopelijk helpt het!

@anon50301661 omg dat is ook zo ja hahah, even niet over nagedacht toen ik de post typte :sweat_smile:

2 likes

Ik heb twee redelijk vergelijkbare bijzettafeltjes besteld. Eentje kwam binnen als een geheel en de andere moest ik in elkaar zetten (12 dezelfde schroeven aandraaien). Nu wil ik eigenlijk het tafeltje dat ik nog in elkaar moest zetten, terugsturen. Opzich kan ik het tafeltje zonder schade uit elkaar halen, alleen het zakje vd schroeven is kapot (kon niet anders). Denken jullie dat een webwinkel daar moeilijk over gaat doen? Ik vond dat ik het tafeltje wel in elkaar moest zetten om het te kunnen beoordelen. Ik heb het besteld bij een partner van bol.

Wat goed! Gefeliciteerd :hugs:

Ik volg al enige tijd iemand op tiktok met mentale problemen en mensen zijn zo gemeen. Het is een transman/jongen met een achterstand, autisme en hij heeft zo veel meegemaakt en daar maakt hij dan video’s over en mensen reageren zo lullig. Hij legt ook alles uit op zijn manier en ziet de sarcasme van de mensen niet en :broken_heart::sob: Hij is overigens al enige tijd er voor uit dat hij transman is (hij is 24 jaar oud) en geeft ook aan dat niemand op zijn woongroep zijn naam gebruikt maar hem bij zijn deadname blijven noemen. Lijkt me zo frustrerend, echt niet oke.

1 like

Woa sorry maar elke stap die je maakt stelt iets voor en mag gevierd worden. Lekker bezig!!

1 like

Ik denk echt nog veel te vaak aan die ene man die op t nieuws zei dat je John vd Heuvel nooit ziet.

2 likes

Dit brengt me op Not Tonight, I'm Washing My Hair Quiz | 10 Questions

3 likes

Hahaha ik ook! John van den Heuvel is een soort spook, want je ziet hem nooit ergens lopen. Je ziet hem alleen op tv.

4 likes

Ik heb hem wel eens in het echt gezien! Op het vliegveld van Valencia :smile:

1 like

Heb denk zo’n 3 uur geslapen vannacht. Waar zijn mijn kaneelbroodjes nu om de dag beter te maken :pleading_face:

2 likes

Toen ik een bloemetje in de lange leidse ging neer leggen heb ik serieus gekeken of ik die man nog ergens zag :sweat_smile::laughing:

3 likes