Ik voel me wel de ultieme millennial dat ik net wat dingen aan het scannen ben, netjes een voor een, helemaal netjes leggen. En mijn collega zegt ‘ja je kunt ze ook erboven in doen’ en toen was het in 5 seconden klaar ipv 5 minuten hahaha.
Ik ruik en proef helemaal niks meer. Zo vervelend dit, weet niet eens of ik stink. Zelfs Alien ruik ik gewoon helemaal niks van. Wel ideaal om nu alleen maar gezonde dingen te gaan eten.
Wat een genot om alien niet meer te kunnen ruiken, de rest is wel echt kut
Hahahaha ik wist dat er zo’n reactie zou komen
Dit is het moment om uit te proberen of knoflookthee, van verse knoflook, echt iets voor je haar doet
Ik was mijn werklaptop kwijt en vond hem net terug op de achterbank van de auto. Hij lag daar al een paar dagen en is niet gejat
Als ik alles zo opschrijf dan is het echt belachelijk veel😂 Haar wassen (shampoo, conditioner, masker), douchefoam, scheren, scrubben, gezicht reinigen met een elektrische borstel, tanden poetsen, eelt hielen met een borstel, body butter, haar fohnen & stijlen, gezichtsverzorging. Dan nog de douche schoonmaken zodat het er altijd netjes uit ziet.
Ik was mijn haar 3x per week (probeer dat altijd te timen na het sporten, echt triest🤣), maar de rest elke dag.
Ik doe dit ook, vind het alleen maar slim
Dit doe ik ook. Toch slim? Anders moet je nog een keer extra🤣
Ik zit echt helemaal in B&B vol liefde.
Aanrader voor iedereen in deze druilerige dagen
Ik zat net voor mijn werk met een bejaarde man aan de lijn waarvan ik de computer moest over nemen om een aantal dingen in te stellen, meneer was heel dankbaar dus dat was al heel lief. Toen vertelde hij daarna dat hij gisteren een afspraak had in het ziekenhuis en met de trein naar die plaats toeging, het laatste stukje moest hij lopen maar hij wist niet hoe want de weg was geblokkeerd. Hij had toen aan een meisje van een jaar of 18 op een scooter de weg gevraagd waarop dat meisje had gezegd “spring maar achterop dan breng ik u wel!” en nu zie ik dus dat beeld voor me van een jong meisje met bejaarde man op de scooter die door die stad heen toeren
Maar werd er echt heel blij van, super lief van die meid natuurlijk (you go girl) en die man was zo dankbaar, er moest niet zoveel gezeurd worden op de jeugd zei hij, zo schattig.
Omg ik word hier echt instant vrolijk van!
Wat een leuk en lief verhaal
Ik werd vanochtend wakker van een slechte nacht terwijl ik in mijn ooghoek zag dat een spin mijn matras voor wandelgebied had aangezien Heb het gehouden bij hem wegblazen van het bed, omdat het voor tegen insecten wellicht handig is om deze huisgenoot te houden maar spinnen en ik worden nooit vrienden, denk ik.
Ik word al de hele dag afgesnauwd door klanten die een niet flexibel ticket geboekt hebben en deze dus niet kunnen wijzigen.
Echt mensen, ga gewoon op jezelf boos zijn dat je gierig bent geweest en niet op mij
Heb highlights in mijn haren laten verven. Vraagt mijn neefje van 4 net waarom ik mijn haren geel heb geverfd😂 om daarna nog even terug te komen en te vertellen dat hij mijn haren gisteren mooier vond. Thanks wijsneus
Wel verfrissend om eens ‘de andere kant’ te horen. Ik veronderstel dat je je zo niet kan uiten richting klanten, maar op deze manier krijgen we het alsnog mee.
Ik heb zelf heel lang gewacht met boeken omdat ik geen financieel risico wilde lopen. Als het goed is hebben we nu bijna een camping bevestigd. Ik blijf het spannend vinden!
oeps, ik kom er net achter dat ik al het hele jaar 2020 op mijn facturen zet ipv 2021
Ja love dit. Een van mijn favoriete momenten was dat iemand (geloof Ysolde maar weet niet zeker) aankwam bij Bert en dat hij haar helemaal niet echt begroette maar alleen iets zei van “ja ik was eigenlijk net schroefjes aan het bestellen op internet” hahaha zo’n lompe man.