Ik vond bij mijn moeder thuis mijn schoolagenda uit de 5e klas van de middelbare school terug en daar stond met allemaal hartjes de dag in gemarkeerd dat mijn vriend en ik verkering kregen. Dat is inmiddels ruim 8 jaar geleden, en ik was zo’n typische puber die plaatjes van one direction in mijn agenda plakte en mijn vriendinnen berichtjes in mijn agenda liet zetten. Zo grappig (en cringe) om te zien
Mijn vriend is met een vriend van hem op stap. Die vriend is wel een beetje een patser, dure auto, Louis Vuitton shirtjes van &€1000 per stuk en een duur horloge.
Nu bellen ze me net op dat ze ongeveer een kilometer voor het tankstation tot stilstand zijn gekomen met zijn auto omdat de tank helemaal leeg is. Of ik een jerrycan met benzine kan brengen. Echt ik kan niet wat een zwerver .
Waarom voelen die laatste weken voor je vakantie hebt altijd zo hopeloos vermoeiend? Nog 2,5 week en dan heb ik 3 weken vakantie, maar ik heb zo geen zin meer in werk, terwijl ik mijn werk echt niet stom vind.
Net paar puisten laten uitknijpen bij de huidtherapeut, genieten Zo chill
Ik ging net even de kliko aan de straat zetten. Komt er ern man langs met een schattig klein hondje. En een stukje verder begon die hond keihard te blaffen/gillen. Dus die man en ik schrokken ons kapot. Was dat beest geschrokken van een denneappel
Alleen maar zoete aardappel bij gebruikt?
Dan wordt het snel een papje. Best 1/3 gewone aardappel gebruiken.
Ik ben echt tering brak maar voel me wel iets minder ellendig dan gisteren. Wil eigenlijk weer eten bestellen maar schaam me dood voor mijn buren, afgelopen maand was het vaak raak haha.
Ik ben gisteren en vandaag echt aan het vreten ben al bijna 2 maanden goed bezig zonder overeten maar nu ben ik echt aan het snacken zo jammer. Hopelijk morgen weer klaar.
Na verwachting word ik vannacht om 3 uur tante krelis
Ik weet niet of er mensen zijn die One Tree Hill gekeken hebben, maar er is een podcast over waar ze het over die tijd hebben en het is zo leuk!
Aaah zo leuk
Ughhh lekker aan sociale verplichtingen toegegeven dus deze week maandag woensdag (zo) donderdag en vrijdag bezoek, zaterdag naar een festival en zondag werken en studeren.
Me-time ?
Moet serieus een lampje aan doen omdat het zo bewolkt/regen achtig is. ik dacht eventjes dat we in de herfst zaten.
Klinkt intenssss, volgende week avondje(s) voor jezelf inplannen dus!? Veel plezier ook wel
Ooh bedankt voor het delen! Mijn lievelingsserie van vroeger
Weetniet of daar weer een regel aan vast zit maar als het verplicht is om te dragen.
Volgens mij zijn alle regels dus opgeheven en mag je na 20u wel weer alcohol in de supermarkt kopen toch? Dat was 1 van die regels die wel bleef en nu weet ik het niet meer zeker en zelfs vrienden niet.
Ik ben nu bezig aan de laatste aflevering van seizoen 1 van Ted Lasso en ik vind het zo’n leuke serie! Love Jason Sudeikis
Ja die regel is opgeheven! Eindelijk.
Toevallig zit mijn man in de ict.
Verder kan ik er niks over kwijt natuurlijk
Elke x als Limburg op t nieuws komt heb ik het gevoel dat ik naar een parodie van t nieuws kijk.