Wat je even kwijt wil #53

Je moet hem zo veel bijleren?
Het is je kind toch niet?? Laat die man lekker koekjes vretten zeg.

37 likes

Mijn vriend stuurde vanmorgen heel vroeg een foto van een egel in onze tuin. Ik ga zodra ik wakker ben gelijk naar de welkoop om een egelhuis en wat voer te halen. :hedgehog::smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Hooooi wil je m’n tandenborstel lenen? Doe dit elke dag en leef nog hoor :+1:

12 likes

Ik doe het doorspoelen bij tandenborstels ook, maar tandenborstel uitlenen vind ík dan weer goor. :joy::joy:

M’n nieuwe bed staat! Maaaaar het oude kreeg ik niet goed uiteen dus dat moet nu naar de stort ipv de kringloop :’). Ben benieuwd hoe druk het daar straks is, ze zijn nu nog niet open…

3 likes

Zou hem alleen niet multi functioneel gebruiken. WC borstel/Toilet borstel :eyes:

Jawel, is goed voor je weerstand! :wink:

2 likes

Nou, als ik lui ben en m’n man z’n tandenborstelkopje zit er op.
Maar zou ook niet met de buurman ruilen.

2 likes

:joy: Ik leun ook weleens tegen de klep van de wc (maar meestal niet, want dat zit niet echt).

2 likes

Goddank hoeft zelfs dat niet. Hij moest en zou een oralb, ik moest en zou een Philips. Hoeven we ook niet te delen haha

1 like

image

Ik dacht dat je zo’n bril bedoelde, was erg in de war

4 likes

Gisteren lekker avondeten gemaakt en besloten dat ik nog een beetje overliet voor de lunch van vandaag want ik moet op kantoor zijn.
Hele avond voorgenomen om het niet te vergeten, ik sta op ga naar de keuken en neem vork, flesje water, blikje san pellegrino, doe croutons in een verhoudzak en neem er dinokoeken bij.
Ik ben onderweg naar werk ook even gestopt bij de bakker voor croissants. Ik kom aan op werk en loop naar de koelkast en die tupperware is nergens te vinden. Ligt dat ding nog op de keukentafel. Ik heb alles mee voor lunch behalve mijn lunch

11 likes

Haha ik kan me zo’n viespeuk voelen door dit topic. Ik chill m ook gewoon op de wc met m’n rug tegen de klep. En nog erger, m’n tandenborstel staat er ook. En ik leef nog en heb er zelfs nog nooit over nagedacht :joy:

22 likes

Goed voor de weerstand zou mijn opa zeggen.

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes: Megaviespeuk jij.

Over tandenborstels en wc’s gesproken: ik ben wel echt blij dat mijn wc apart is, want als ik ergens een hekel aan heb is de wc in de badkamer (niet vanwege het doortrekken overigens).

Als je bang bent voor poep heb je meer te vrezen van je eigen telefoon of toetsenborden dan van de wc doortrekken met een tandenborstel in dezelfde ruimte. Poep is overal

31 likes

Nee dankje, maar het is wel echt beter om de klep te sluiten en daarna door te spoelen

2 likes

Nee hoor.

1 like

Oké dan niet

Haha wat een onzin, alsof je met je tandenborstel door je poep roert

21 likes