Nou, ik snap dat de normen en waarden kunnen verschillen maar om nou in paniek te raken omdat haar vriend niet naar haar pijpen danst vind ik erg onnodig en ik snap niet wat koekkruimels op een vloer in een dierenwinkel te maken heeft met smetvrees. I mean, de eventuele honden die daar binnenkomen brengen meer vuiligheid mee dan een koekje. Maar dat tot daar aan toe, meningen kunnen verschillen en het is haar goed recht om tegen hem te zeggen van ‘joh, eet dat koekje lekker buiten op’ maar zoals @Frenky al aangeeft doet ze overkomen alsof het een of andere randdebiel is en dat vind ik niet oke. Het lijkt me ook erg oneerlijk als mijn partner zo over mij zou praten, en ik zou me zeker niet op mijn gemak voelen in het dagelijks leven als de meest simpele handeling of stap ervoor zou zorgen dat mijn partner hysterisch wordt.
Meeh normaliter poets ik op donderdag het hele appartement, maar nu had ik gisteren geen zin want ik moest het bed afbreken vanochtend. Maar nu ben ik al naar de stort geweest, naar de action en nu moet het hele huis nog WHYYYYYY
Nou sinds Swapfiets dit idee had vertrouw ik ze echt niet meer qua hoe ze met mensen om gaan.
Ik heb het gevoel alsof de dag er al op zit, terwijl ik vrij ben en normaal gesproken net wakker zou zijn . En nu is er al een monteur geweest, m’n huis is bijna schoon en ik ben net bij de sportschool geweest
Sinds gisteren gebruik ik codeïnepillen tegen het hoesten/pijn en wow wat zijn die dingen heftig, ben echt zoooo moe en een beetje de weg kwijt. Bizar dit
Waaaarom ben ik altijd overal te vroeg. Ik leer het nooit, voor een stukje van 5 min fietsen hoef ik géén kwartier van te voren alvast mijn fiets te gaan pakken en toch maar alvast te gaan.
Ik vind het vooral zo saai in het straatbeeld al die fietsen met blauw voorwiel. Vond het juist altijd zo leuk al die krotjes in alle kleuren van de regenboog zo voor je deur.
Maar je bent alleen bij hem omdat hij bij jou wil zijn? Waarom ben JIJ bij hem als je hem voor je gevoel moet heropvoeden?
Ik hou zo van de chaos op de markt. Mn favo zijn vrouwen die bij de stoffenkraam bij de 10 euro kant een stof pakken en dan naar de een euro kant lopen. En daar dan heel schijnheilig “Is deze ook 1 euro??” Alsof die man niet weet wat hij verkoopt
Bedankt voor die tip van de Kruidvat die op de Rituals lijkt. Ruikt idd bijna hetzelfde super chill!
Damn, ik hwb voor 99.93 euro spullen in mijn mandje, pas van 100 euro is er 20% korting
Terwijl je dus aan het veel abonnementen en djsn kosten vast zit die niet perse hoeven. In principe worden het eigenlijk gewoon vaste lasten. Wiezit daar nu op te wachten, maandelijks hoge lasten die niet makkelijk te schuiven zijn.
Vanochtend mijn 2e vaccinatie gehaald en was om kwart voor 12 op de locatie. Door de juiste rij te kiezen was ik ook nog eens direct aan de beurt en stond ik met 15 minuten ook weer buiten. Mijn broer moest ook vandaag en die was er rond kwart over 12. Die heeft meer dan 40 minuten moeten wachten voor hij z’n prik kreeg. Ben ik even blij dat ik er voor 12 uur was
Ja helemaal waar hoor! Ik ken zoveel mensen die best veel geld uitgeven aan al hun abo’s. Maar het zijn haast verborgen lasten ofzo? Een sportschool abo hakt er nog wel in qua bedrag, maar iets als netflix, videoland of spotify is maar een paar euro per maand. Tot je alles bij elkaar op telt en dan denk je: slik, best een flink bedrag.
En er zit natuurlijk ook nog het valse vrijheidsgevoel van ‘je kunt het zó weer opzeggen!’ in. Maar in de praktijk doe je dat natuurlijk niet en voordat je het weet heb je 10 abo’s lopen haha
Ja dit is wel een goede omschrijving! Ze zouden bijna een disclaimer verplicht moeten doen net als ‘geld lenen kost geld’. Want idd ze verkopen het ook echt heel goed! En ‘iedereen’ heeft het. Nou ja goed vind het grappig om te merken dat hier meer met verbazing naar dit soort dingen kijken
Toch mooi dat deze post elke week wel eens langs komt.
Wat is dat ook voor een debiele vraag? Ik kan me echt geen situatie voorstellen dat iemand dat ‘moet’ vragen, tenzij je nog op een railrunner kaartje of hoe heet het probeert te treinen. Vooral een tandarts zeg, pfff.
Nog altijd niet klaar met poetsen. Terwijl ik alleen maar wil douchen en dan in bed wil gaan liggen. Poezel lijkt het nieuwe bed nog een beetje eng te vinden. Ze heeft er nog niet op gelegen…
Een collega vergelijkt m’n outfit net met Ernie van Bert & Ernie, en daar ben ik best tevreden mee
Ik heb zojuist een hele lelijke selfie met zo’n filter gestuurd naar mijn idool van vroeger met de tekst : Beau, would you still love me if i looked like this? En hij opende het ook gewoon echt direct janken haahahah had dat echt niet verwacht lol