Wat hebben koekkruimels in een winkel met smetvrees hebben te maken? En waarom zijn koekkruimels buiten op de stoep minder erg dan in een dierenwinkel? Kijk, als je chocolate chips rondstrooit in een dierenwinkel zou ik er ook wat van zeggen. Niet vanwege hygiëne oogpunt maar omdat dat gevaarlijk is voor dieren. Maar in dit geval snap ik jou niet zo goed. En ik vind het ook ver gaan om je vriend onopgevoed te noemen omdat hij het in zijn hoofd haalt om een koekje te eten… Sowieso heel onaardig om je vriend onopgevoed te noemen.
Oooh ik dacht dat hij een koekje in de winkel had gepakt. Ik vond t al raar dat de dierenwinkel koekjes uitdeelde aan mensen
Mijn dierenarts heeft wel altijd een schaaltje met onverpakte pepermuntjes staan. Bon appetit.
Ik snap jou wel. Ik heb jaren in een winkel gestaan en vond het ronduit onbeleefd als mensen met eten naar binnen kwamen. Zo ben ik ook opgevoed, eet je eten eerst op voordat je een winkel instapt. Mensen dneken wat maakt 1 koekje nou uit? Maar als al je klanten zo denken dan ben je echt wel even bezig aan het einde van de dag en dat is gewoon oprecht vervelend.
Voor de mensen die Gorilla of bedrijven met dezelfde soort service gebruiken. Uiteraard zijn de werkomstandigheden niet al te best:
Ik snap sowieso niet hoe ze binnen 10 minuten je boodschappen in kunnen pakken én naar je toe brengen per fiets.
Medeoprichter en CEO Kağan Sümer vergeleek de magazijnen van zijn bedrijf in de Duitse podcast OMR met sportkleedkamers. “Je loopt binnen en hoort gelijk luide techno. Iedereen heeft hetzelfde doel. I love it.”
Dit vind ik al mishandeling tbh
Lol nou echt shocking inderdaad, je had het niet verwacht bij een bedrijf dat zulke onmogelijke dingen belooft!
Amen! Zware weekboodschappen laten bezorgen omdat je het druk hebt enzo logisch. Maar snacks laten bezorgen in 10 min omdat je het zelf niet kan in 10 min (Exuus wat ik hier voorbij heb zien komen) Dan ben je gewoon een slome en moet je even wat meer bewegen.
Vooral over swapfiets hoor ik van mensen die in een grote stad wonen dat het handig is omdat hun eigen fiets al vaak gejat is en je bij swapfiets daarvoor verzekerd bent ofzo en dan (gewoon?) een nieuwe fiets krijgt. Geen idee of de maandelijkse kosten opwegen tegen het kopen van een nieuwe fiets, maar het klinkt wel logisch.
Is dit ook aan de orde bij Swapfiets (slechte werkomstandigheden/loon), heb je daar een bron van? Niet dat ik je niet geloof maar ik ben gewoon verbaasd, mijn schoonbroertje werkt bij Swapfiets en hij is altijd juist heel tevreden met zijn bijbaan.
Het is gewoon denk ik typisch voor de ‘on demand’ generatie. Netflix, spotify, boodschappen, fiets, sportabonnementen… alles is beschikbaar en ready to go wanneer JIJ het wil.
Ik heb sinds gisteren discolicht op m’n wc en ik ga hier iets te goed op.
Samenvatting
Mag ik bij jou komen partypoopen
Nee je moet wel 40 dokken, en als je de sleutel niet meer hebt is het iets van 300 euro. En per jaar betaal je iets van 170 euro. Ben zelf erg blij met mijn waterlooplein barrel van 80 euro dat al 3 jaar meegaat.
Oh nee dan is het helemaal niet zo goedkoop/voordelig.
Nee joh speelt puur in op luiheid: niet zelf je band plakken/fiets naar de fietsenmaker brengen maar swapfiets bellen die een nieuwe komt brengen
Ik zie nu voor het eerst dat het geen wc is
Waarom ben je met hem als je in termen als “hem dingen bijleren” denkt? Ik zou dat zo denigrerend vinden als mijn vriend zo over me praat/denkr