Wat je even kwijt wil #53

but-why
Oke heeft hij gereageerd?

4 likes

Verveling nam de overhand. En nee, maar wel geliked :broken_heart:

3 likes

Zal ik mijn kat even langs sturen? Hij jaagt graag op zilvervisjes

31 likes

Stuur ze maar op hoor, I’m ready!!!

9 likes

Dit dus. Alsof niemand ooit op zijn of haar partner moppert of zoiets denkt? Iedereen heeft wel eens een dag dat je minder in je vel zit en soms wat onaardig bent. Laten we nu niet doen alsof we allemaal altij dde perfecte partner zijn. Ik ben soms ook een kreng voor mijn vriend, gaat ie niet aan dood hoor.

3 likes

Ik vind een al erg staan, laat staan een heel nest! Gatver. Maar een optie hoor

2 likes

Stuur je kat maar langs. Ik heb geen zilver visjes tho…

1 like

Wel ander eten zoals boter? Vind ie ook goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is allemaal zo zoet! Nu wil ik ook een egel iglo in de tuin, ik heb een stelletje egels op bezoek soms. Laatste keer had de hond ze helaas eerder door dan ik (doe dan normaal gesproken meteen de tuindeuren dicht) en hij kwam piepend terug met een kapotte snoet. Zijn ze te erg van geschrokken geloof ik, sindsdien niet meer gezien.

1 like

Sorry, de woningnood is gewoon te hoog nou

17 likes

oh man wat een drama vandaag weer met werk.
ondertussen lach ik mezelf in het vuistje. Volgens mij gaat mijn “let it go” halte te ver nu.

1 like

Huhh wtf, ik zag dat ik op twitter 25-07-1996 had ingesteld en dat heb ik veranderd naar 1997. Is mijn account vergrendeld omdat ik volgens de richtlijnen te jong ben. IK HEB DAT ACCOUNT AL 11 JAAR :scream: Hoe dan.

3 likes

De egel moet onder de poort door de tuin binnen zijn gelopen, dit hoekje is naast het huis maar nog binnen de schutting, in de buurt van de poort. :crossed_fingers:t2: Heb er wat dorre bladeren in gelegd, dat stond op internet haha. Hoop dat ie terugkomt!

Zodra “egelseizoen” voorbij is moeten we dit stukje tuin dan maar een beetje opknappen, de egel gaat voor! :hedgehog:

19 likes

Ahww zo leuk dat je zelfs een speciale egel voerbak hebt gehaald!

2 likes

Ik leen de drumcomputer van een goede vriendin en ben nu allemaal dikke beats aan het maken. Ik voel me een beetje sneu echt een soort techno dj, haha love it.

8 likes

Huh maar als je in 1997 geboren bent dan ben je toch ook allang meerderjarig? Lol.

1 like

Ik heb zooo erg zin in spareribs al jaren niet gegeten
Zo jammer dat ik dat nog nergens vegan heb gezien? Behalve die van de appie dan maar bedoel gewoon in een restaurant ofzo

Ugh nu het hier toch over egels gaat, ik zie ze niet heel vaak maar als ik ze zie zijn ze meestal platgereden, vandaag de 1e alweer gevonden van t jaar. Er zijn er heel veel waar ik woon en ik zet ze altijd ergens meters van de weg af als ik ze zie zitten, vorig jaar liep ik standaard met werkhandschoenen op zak tijdens wandelingen omdat ik altijd wel 1 of meerdere egels stil zag zitten op de weg. Vind t zo zielig altijd :cry:

1 like

Yessss dit was even snelsnel, maar ik ga nog verder kijken! Bedankt voor de tips!

1 like

Ja, je moet minimaal 13 zijn en dat account is al bijna 12 jaar oud. Ik snap er echt geen reet van, hoop echt dat ze het niet gaan verwijderen want mijn hele tienertijd heb ik daar gespendeerd en soms lees ik alle herinneringen terug :sob: