omg neeee, ik zag laatst ineens een paar zilvervisjes op de muur bij mijn bed nu ben ik bang
Godver ik zit een half uur te wachten op mn pita gyros heb facking honger
Ik heb echt mad respect gekregen voor m’n moeder in vakantieperiode
-
ze zat altijd opeens 24/7 met twee koters opgescheept maar vooral
-
wat een horror als je een huishouden hebt en op vakantie gaat, zoveel op de to do lijst
Huis moet schoon (spik en span) zijn als je vertrekt, je moet je eigen kleren wassen voor je gaat (normaal zei ik mam kan dit nog ff in de was joe thanks) én het ergste; de berg was als je terug komt, je moet regelen dat iemand je planten verzorgt, je moet zorgen dat er niks in je koelkast of op je aanrecht ligt wat gaat beschimmelen en wegwandelt.
Voorpret is nie meer.
Sowieso al elke dag aan het testen maar nog steady negatief, nog 72 u volhouden.
Hebben ze hem wel een beetje fatsoenlijk dicht gevouwen of dat ook niet?
Nope check ergernis topic hahaha om te janken
Hahah ja daarom vroeg ik het ook
ben je er wel zelf naar toe gelopen of ben je een slome?
Gefiets zelfs! Op een niet swap fiets
Blijkbaar heeft Winston Gerschtanowitz een quizprogramma op SBS6. Omg, om te janken die vragen zijn zo makkelijk.
Ik ben een filmavond aan het houden met mezelf, maar letterlijk met allemaal films die ik al gezien heb hahah. Echt van die niet zo hele goede films die toch leuk om te kijken zijn en ik elk jaar wel een paar keer kijk (zoals the ugly truth, ps I love you)
Clueless was leuk jaa, cruel intentions nog nooit gezien haha
Maar dat zijn wel de leukste filmavondjes! Zo kan ik burlesque en the proposal echt oneindig kijken! Haha
Dat hij nog een tv carriere heeft. Ik weet niet wiens reet hij al jaren likt maar hij duikt telkens weer op.
Ooh burlesque is ook leuk ja die keek ik laatst weer opnieuw!
Ik ben vrij, zo raar. Nooit meer dat gezeik van dat werk maar wordt er ook treurig van ofzo.
En ben duizelig maar zal alle spanningen wel zijn. Nog keer se spullen inleveren en wat leuks met collega’s doen en het is klaaaar. Pas in september weer echt aan werk. Wat ga ik doen met deze tijd.
Het waait zo hard en heb daar lekker 14km in hardgelopen, heel stuk extra dan gepland gewoon om van de felle tegenwind te genieten omdat de wind geen onderscheid maakt en je toch wel om wilt beuken. Ik voelde me even gewoon normaal
Ik ben nu in Disney World Florida, ik ben mee gegaan met vriendinnen en het is vooral met elkaar heel gezellig maar wat een ellende verder hoezo doen mensen dit voor hun plezier? Het weer, de lange rijen, de prijzen… alles is verschrikkelijk eigenlijk.
Ik voel me altijd meer levend / tot leven komen als ik bij het doen van een activiteit extra geconfronteerd wordt met het weer of regen of wind is.
Ja, vind het zalig en had het ook echt even nodig, had een regenbui ook wel kunnen gebruiken