@Mexi ik zit al een tijd naar mezelf te kijken maar ik zie er echt geen wc in
Wat heeft HF hier mee te maken dan? Kan me niet voorstellen dat studenten dat gebruiken, fucking duur haha
Zelfde level qua luiheid en teveel betalen.
Ik heb ook altijd geleerd niet te eten als ik een winkel inliep, vind dat echt niet raar hoor @anon94399943 integendeel: ik ergerde me ook toen ik vroeger in de winkel werkte aan mensen die yolo met hun vreten en ijskoffies de winkel in kwamen wandelen
Ik mocht ook nooit eten op de wc van mijn moeder ik was zoân multitask kind dat tijd te kort kwam dus mijn ontbijt op de wc opat terwijl ik me half aankleedde en aan het poepen was
Ik ben keukenapparatuur voor mân nieuwe huis aan het hosselen op marktplaats en ben zo lekker aan het afdingen, krijg er echt een kick van. Als mensen bij me op bezoek komen wordt het echt bij alles: âja leuk hĂš, was maar âŹ100 op marktplaats!!!â
Omg ik zou ze met alle liefde allemaal in mijn tuin willen. Ik vind ze zo cute.
Het gaat hier natuurlijk wel om de context. Ze praat over haar vriend alsof het een apathische kleuter is die ze moet heropvoeden.
Ik krijg erg sterk de indruk door de opmerking âik moet hem al zo veel aanlerenâ dat dat lullige koekjes verhaal het topje van de ijsberg is.
40+60 zelfs als je eerlijk toegeeft dat je je kettingslot niet vast gemaakt hebt đ„Č been there done that helaas
Ja ik zeg maar even dat iedereen er anders over kan denken of andere ervaringen heeft omdat er ook reacties zijn van mensen die niet snappen wat zij daar raar aan vindt (specifiek koekjes eten in een winkel)
Mijn vader vroeg net of je gordijnen ook kan wassen. Ik moest echt meteen aan dit forum denken en mijn lach inhouden.
Nou, ik snap dat de normen en waarden kunnen verschillen maar om nou in paniek te raken omdat haar vriend niet naar haar pijpen danst vind ik erg onnodig en ik snap niet wat koekkruimels op een vloer in een dierenwinkel te maken heeft met smetvrees. I mean, de eventuele honden die daar binnenkomen brengen meer vuiligheid mee dan een koekje. Maar dat tot daar aan toe, meningen kunnen verschillen en het is haar goed recht om tegen hem te zeggen van âjoh, eet dat koekje lekker buiten opâ maar zoals @Frenky al aangeeft doet ze overkomen alsof het een of andere randdebiel is en dat vind ik niet oke. Het lijkt me ook erg oneerlijk als mijn partner zo over mij zou praten, en ik zou me zeker niet op mijn gemak voelen in het dagelijks leven als de meest simpele handeling of stap ervoor zou zorgen dat mijn partner hysterisch wordt.
Meeh normaliter poets ik op donderdag het hele appartement, maar nu had ik gisteren geen zin want ik moest het bed afbreken vanochtend. Maar nu ben ik al naar de stort geweest, naar de action en nu moet het hele huis nog WHYYYYYY
Nou sinds Swapfiets dit idee had vertrouw ik ze echt niet meer qua hoe ze met mensen om gaan.
Ik heb het gevoel alsof de dag er al op zit, terwijl ik vrij ben en normaal gesproken net wakker zou zijn . En nu is er al een monteur geweest, mân huis is bijna schoon en ik ben net bij de sportschool geweest
Sinds gisteren gebruik ik codeĂŻnepillen tegen het hoesten/pijn en wow wat zijn die dingen heftig, ben echt zoooo moe en een beetje de weg kwijt. Bizar dit
Waaaarom ben ik altijd overal te vroeg. Ik leer het nooit, voor een stukje van 5 min fietsen hoef ik géén kwartier van te voren alvast mijn fiets te gaan pakken en toch maar alvast te gaan.
Ik vind het vooral zo saai in het straatbeeld al die fietsen met blauw voorwiel. Vond het juist altijd zo leuk al die krotjes in alle kleuren van de regenboog zo voor je deur.
Maar je bent alleen bij hem omdat hij bij jou wil zijn? Waarom ben JIJ bij hem als je hem voor je gevoel moet heropvoeden?
Ik hou zo van de chaos op de markt. Mn favo zijn vrouwen die bij de stoffenkraam bij de 10 euro kant een stof pakken en dan naar de een euro kant lopen. En daar dan heel schijnheilig âIs deze ook 1 euro??â Alsof die man niet weet wat hij verkoopt
Bedankt voor die tip van de Kruidvat die op de Rituals lijkt. Ruikt idd bijna hetzelfde super chill!