Wat je even kwijt wil #53

Damn, ik hwb voor 99.93 euro spullen in mijn mandje, pas van 100 euro is er 20% korting

3 likes

Terwijl je dus aan het veel abonnementen en djsn kosten vast zit die niet perse hoeven. In principe worden het eigenlijk gewoon vaste lasten. Wiezit daar nu op te wachten, maandelijks hoge lasten die niet makkelijk te schuiven zijn.

Vanochtend mijn 2e vaccinatie gehaald en was om kwart voor 12 op de locatie. Door de juiste rij te kiezen was ik ook nog eens direct aan de beurt en stond ik met 15 minuten ook weer buiten. Mijn broer moest ook vandaag en die was er rond kwart over 12. Die heeft meer dan 40 minuten moeten wachten voor hij z’n prik kreeg. Ben ik even blij dat ik er voor 12 uur was :sweat_smile:

2 likes

Ja helemaal waar hoor! Ik ken zoveel mensen die best veel geld uitgeven aan al hun abo’s. Maar het zijn haast verborgen lasten ofzo? Een sportschool abo hakt er nog wel in qua bedrag, maar iets als netflix, videoland of spotify is maar een paar euro per maand. Tot je alles bij elkaar op telt en dan denk je: slik, best een flink bedrag.

En er zit natuurlijk ook nog het valse vrijheidsgevoel van ā€˜je kunt het zó weer opzeggen!’ in. Maar in de praktijk doe je dat natuurlijk niet en voordat je het weet heb je 10 abo’s lopen haha

4 likes

Ja dit is wel een goede omschrijving! Ze zouden bijna een disclaimer verplicht moeten doen net als ā€˜geld lenen kost geld’. Want idd ze verkopen het ook echt heel goed! En ā€˜iedereen’ heeft het. Nou ja goed vind het grappig om te merken dat hier meer met verbazing naar dit soort dingen kijken

Toch mooi dat deze post elke week wel eens langs komt.

22 likes

Wat is dat ook voor een debiele vraag? Ik kan me echt geen situatie voorstellen dat iemand dat ā€˜moet’ vragen, tenzij je nog op een railrunner kaartje of hoe heet het probeert te treinen. Vooral een tandarts zeg, pfff.

3 likes

Nog altijd niet klaar met poetsen. Terwijl ik alleen maar wil douchen en dan in bed wil gaan liggen. Poezel lijkt het nieuwe bed nog een beetje eng te vinden. Ze heeft er nog niet op gelegen…

1 like

Een collega vergelijkt m’n outfit net met Ernie van Bert & Ernie, en daar ben ik best tevreden mee

13 likes

Ik heb zojuist een hele lelijke selfie met zo’n filter gestuurd naar mijn idool van vroeger met de tekst : Beau, would you still love me if i looked like this? En hij opende het ook gewoon echt direct :joy::joy::joy: janken haahahah had dat echt niet verwacht lol

15 likes

but-why
Oke heeft hij gereageerd?

4 likes

Verveling nam de overhand. En nee, maar wel geliked :broken_heart:

3 likes

Zal ik mijn kat even langs sturen? Hij jaagt graag op zilvervisjes

31 likes

Stuur ze maar op hoor, I’m ready!!!

9 likes

Dit dus. Alsof niemand ooit op zijn of haar partner moppert of zoiets denkt? Iedereen heeft wel eens een dag dat je minder in je vel zit en soms wat onaardig bent. Laten we nu niet doen alsof we allemaal altij dde perfecte partner zijn. Ik ben soms ook een kreng voor mijn vriend, gaat ie niet aan dood hoor.

3 likes

Ik vind een al erg staan, laat staan een heel nest! Gatver. Maar een optie hoor

2 likes

Stuur je kat maar langs. Ik heb geen zilver visjes tho…

1 like

Wel ander eten zoals boter? Vind ie ook goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is allemaal zo zoet! Nu wil ik ook een egel iglo in de tuin, ik heb een stelletje egels op bezoek soms. Laatste keer had de hond ze helaas eerder door dan ik (doe dan normaal gesproken meteen de tuindeuren dicht) en hij kwam piepend terug met een kapotte snoet. Zijn ze te erg van geschrokken geloof ik, sindsdien niet meer gezien.

1 like

Sorry, de woningnood is gewoon te hoog nou

17 likes