oh man wat een drama vandaag weer met werk.
ondertussen lach ik mezelf in het vuistje. Volgens mij gaat mijn “let it go” halte te ver nu.
Huhh wtf, ik zag dat ik op twitter 25-07-1996 had ingesteld en dat heb ik veranderd naar 1997. Is mijn account vergrendeld omdat ik volgens de richtlijnen te jong ben. IK HEB DAT ACCOUNT AL 11 JAAR Hoe dan.
De egel moet onder de poort door de tuin binnen zijn gelopen, dit hoekje is naast het huis maar nog binnen de schutting, in de buurt van de poort. Heb er wat dorre bladeren in gelegd, dat stond op internet haha. Hoop dat ie terugkomt!
Zodra “egelseizoen” voorbij is moeten we dit stukje tuin dan maar een beetje opknappen, de egel gaat voor!
Ahww zo leuk dat je zelfs een speciale egel voerbak hebt gehaald!
Ik leen de drumcomputer van een goede vriendin en ben nu allemaal dikke beats aan het maken. Ik voel me een beetje sneu echt een soort techno dj, haha love it.
Huh maar als je in 1997 geboren bent dan ben je toch ook allang meerderjarig? Lol.
Ik heb zooo erg zin in spareribs al jaren niet gegeten
Zo jammer dat ik dat nog nergens vegan heb gezien? Behalve die van de appie dan maar bedoel gewoon in een restaurant ofzo
Ugh nu het hier toch over egels gaat, ik zie ze niet heel vaak maar als ik ze zie zijn ze meestal platgereden, vandaag de 1e alweer gevonden van t jaar. Er zijn er heel veel waar ik woon en ik zet ze altijd ergens meters van de weg af als ik ze zie zitten, vorig jaar liep ik standaard met werkhandschoenen op zak tijdens wandelingen omdat ik altijd wel 1 of meerdere egels stil zag zitten op de weg. Vind t zo zielig altijd
Yessss dit was even snelsnel, maar ik ga nog verder kijken! Bedankt voor de tips!
Ja, je moet minimaal 13 zijn en dat account is al bijna 12 jaar oud. Ik snap er echt geen reet van, hoop echt dat ze het niet gaan verwijderen want mijn hele tienertijd heb ik daar gespendeerd en soms lees ik alle herinneringen terug
omg neeee, ik zag laatst ineens een paar zilvervisjes op de muur bij mijn bed nu ben ik bang
Godver ik zit een half uur te wachten op mn pita gyros heb facking honger
Ik heb echt mad respect gekregen voor m’n moeder in vakantieperiode
-
ze zat altijd opeens 24/7 met twee koters opgescheept maar vooral
-
wat een horror als je een huishouden hebt en op vakantie gaat, zoveel op de to do lijst
Huis moet schoon (spik en span) zijn als je vertrekt, je moet je eigen kleren wassen voor je gaat (normaal zei ik mam kan dit nog ff in de was joe thanks) én het ergste; de berg was als je terug komt, je moet regelen dat iemand je planten verzorgt, je moet zorgen dat er niks in je koelkast of op je aanrecht ligt wat gaat beschimmelen en wegwandelt.
Voorpret is nie meer.
Sowieso al elke dag aan het testen maar nog steady negatief, nog 72 u volhouden.
Hebben ze hem wel een beetje fatsoenlijk dicht gevouwen of dat ook niet?
Nope check ergernis topic hahaha om te janken
Hahah ja daarom vroeg ik het ook
ben je er wel zelf naar toe gelopen of ben je een slome?
Gefiets zelfs! Op een niet swap fiets
Blijkbaar heeft Winston Gerschtanowitz een quizprogramma op SBS6. Omg, om te janken die vragen zijn zo makkelijk.
Ik ben een filmavond aan het houden met mezelf, maar letterlijk met allemaal films die ik al gezien heb hahah. Echt van die niet zo hele goede films die toch leuk om te kijken zijn en ik elk jaar wel een paar keer kijk (zoals the ugly truth, ps I love you)