Wat je even kwijt wil #53

Hier hetzelfde… maar dan met een KFC.

4 likes

Dit is zo herkenbaar :sweat_smile: ik wil ook naar de kapper, nagelsalon en mijn wenkies laten doen maar ik ga ook bijna op vakantie en daar moet ook wel het een en ander kunnen worden uitgegeven. Mijn spaarrekening slinkt zo erg sinds de horeca weer open is ook :woozy_face: het loopt uit de klauwen

2 likes

Ik hou van dit weer. Beetje donker met regen

6 likes

Oh God dit weekend is er een dancefestival hier in de stad en ‘t is uitverkocht. Zo raar dat het ineens weer allemaal is…

2 likes

Ah, je had het ook heel druk met studie/werk toch laatste maanden? Heftig al die sociale events dan! Hopelijk geniet je er wel van!

1 like

Ik vind het tegenwoordig eerder een belediging en mensen snappen dat niet. Ik ben dunner ja, maar dat komt doordat alle “gains” (sorry voor dit woord) weg is. Mensen denken smaller = mooier = fijner in je vel ofzo. Nou nee.

5 likes

De picnic bezorger fatshamede mijn kat :crying_cat_face:

7 likes

:muscle:t4:
En dan daarbij nog dat je ook kunt zijn afgevallen doordat je vd stress of ziekte niet meer kan eten oid.
“Ben je afgevallen? Je ziet er goed uit!” “Ja thanks maand aan de diarree geweest, ik had niet anders gewild”

6 likes

Ugh dat is echt zo’n kutcompliment altijd. Goed bedoelt, maar eigenlijk een belediging.

1 like

En wordt echt grafweer. Ik moet stiekem lachen. Vond het leuk toen het nog gratis was en mijn lever beter tegen alcohol kon.

2 likes

Heb dit weekend een verjaardag en mijn middelbare school crush komt ook. Allebei al ± 10 jaar een in relatie, maar toch nu al outfit stress :joy:

4 likes

Wat leuk, gefeliciteerd!

1 like

Ik heb mij laten verleiden om ook bij Anneke snoep te bestellen.

7 likes

Haha ja word echt kut weer! Benieuwd of ik er wat van mee krijg op m’n balkon. Woon gelukkig net ver genoeg weg om geen overlast te hebben.

Voor wie het interesseert: ik heb bloemen laten leveren bij mijn psycholoog, als bedanking, en ik kreeg deze avond een superlief (uitgebreid) mailtje van haar om me te bedanken en proficiat te wensen. Ze was er erg blij mee :smiling_face_with_three_hearts: .

59 likes

Okee ik werd net wakker door geklop op mn deur… ik wist nieteens hoelaat het was dus ik dacht miss mn huisgenoot en heeft de kat gekotst ofzo. Is het mn bff, die heeft een sleutel, helemaal in paniek. Gevallen met de scooter, gezicht open, tand door de helft, ze wist niet wat ze moest doen, meissie toch. Even de hap gebeld en nu moeten we straks naar de noodtandarts. Vind het zo sneu, ze begint maandag met haar nieuwe stage en dat met een gezicht vol korsten :tired_face::tired_face:

11 likes

Zo sneu! Wel heel lief dat je haar helpt❤️

4 likes

Dien een klacht in!

1 like

ik ga straks naar Ikea en ik ben nerveuzer dan dinsdag met naar Utrecht gaan.
Kan niet wachten om met nutteloze shit en een hoop opberg bakken thuis te komen.

10 likes

Ah wat sneu! Hoe gaat het nu met haar?

1 like