Het blijft raar dat de bus die ik vroeger altijd nam in mijn oude huis nu tijdelijk langs mijn nieuwe huis rijdt.
Ik mis de mcflurry rolo
Hallo jij hebt connecties bij de maccie, regel het ff. Breng dan ook de chicken sensation terug
Ik heb al de hele dag zin in chips en nu open ik YouTube en het eerste wat ik zie is een video van Alwin waarin hij 600 smaken chips proeft, i feel ya girl
Infiltreren, Baron, jij kunt dat gewoon fixen
Vond die altijd zo smerig omdat er zo’n slappe tomaat op zit
Snickers! Maar door de vriezer waren die caramel bolletjes keihard.
@kleinmaargroot haha het is handig als eerst de rest wilt eten. En in mijn geval kind naar bed brengen. Maar wordt er niet lekkerde rop.
NIETTTT
Ja, die was zooo lekker! Helaas hebben ze die niet meer, nu is er een McFlurry witte chocola/framboos. Wat een deceptie was dat zeg
Thank god.
Jawel hoor, als je even verder leest!
In ieder geval een beetje fladderen en een zweefvlucht.
Volgens mij is de milkshake kokos verkrijgbaar bij de KFC of anders Burger King.
Nog niet geproefd tho
Neeee meen je niet, ik wil niet verder lezen, heb het in 2 sec gescreenshot en ik haaat die beesten
Huh hoe dan? Ik heb best vaak kakkerlakken zien vliegen
Ik heb te snel gelezen blijkbaar
Ik moet morgen naar kantoor en ik wil nieeeeet. Maar nieuwe laptop en dan hopelijk Teams issues opgelost dus wekker om 5:45 en dan waarschijnlijk rond 6/half 7 weer thuis
Wat een onchristelijke tijdstippen zeg
DITTTTTTTT x1000
Daar kies ik wel zelf voor XD. Kan ook later wegrijden dan 06:15 maar dan geheid file! Maar hierna pas weer na corona naar kantoor. Moet eigenlijk niet zeiken want dit is pas dag 4 in 15 maanden tijd haha maar ik heb nu gewoon geen zin. Is vakantie hier dus ik gok dat er geen gezellige mensen op kantoor zijn die ik ken