Wat je even kwijt wil #53

Ja dat was ook mijn reactie toen ie opeens weer in mijn leven verscheen :sweat_smile:

2 likes

Nog niet. Ben te flabbergasted en wil zien waar dit heen gaat, is dat heel erg :sweat_smile::rofl:

Sta een stuk sterker in mijn schoenen dan toentertijd, kan nu veel beter mijn grenzen bewaken.

1 like

Vriend en ik zijn laatst met de serie reign begonnen op Netflix en hij is 9 augustus voor het laatst te zien. Zijn nu dus al de hele tijd alleen deze serie aan het kijken om alles voor de 9e gezien te hebben :joy:

6 likes

Waarom zou je iets uit willen lokken??

4 likes

Waarom onweert het telkens ik lang en ver ergens heen moet

Ik zit in hetzelfde schuitje hahaha. Ben helemaal invested, en dacht ach 4 seizoenen moet wel lukken. Maar het zijn het 4 seizoenen met behoorlijk wat afleveringen :sob: Heb bijna seizoen 1 afgekeken, maar ben bang dat ik het niet ga redden voor 9 augustus.

2 likes

Ben benieuwd naar waarom ie me opeens berichtjes stuurt. Hoe is dat uitlokken? Ik heb hem niet gevraagd me te contacten, ik heb niet gereageerd op zijn berichten.

Dus hoe is dit uitlokken?

4 likes

Ik heb de serie zelf al een keer gezien en vond hem erg goed dus kijk hem nu samen met mijn vriend. Zijn inmiddels op de helft van seizoen 3 :sweat_smile:

2 likes

Hij stuurt je berichtjes omdat er duidelijk iets mis is met die man. Dat weet je toch al?
Ik begrijp niet waarom je zou willen zien waar dit heen gaat?

1 like

Ik vind dat er erg hard op je gereageerd wordt want ik denk dat het ook met controle te maken heeft? Zolang je het ā€˜verkeer openlaat’ weet je waar je aan toe bent en of hij op dat moment met jou bezig is en in welke mate, als je het blokkeert niet. Maar het punt is dat je jezelf toch in onrust en evt onveiligheid brengt en dat moet je echt niet willen.
Ik snap je, maar please blokkeer m :heart:

8 likes

Deze gast zit clearly fout en dat zie je zelf ook blijkbaar, om het onschuldige slachtoffer dan van uitlokken te beschuldigen vind ik echt een nare vorm van victim blaming. Ik zou hem zeker blokken inderdaad maar in no way is dit toch de schuld van @joejoejoe.

21 likes

Ik had blijkbaar 4 bromvliegen in huis, dus ik heb 4 moorden gepleegd. Nu bromvliegvrij. Vast maar voor even, maar goed.

6 likes

Penny lane’s account is weg :astonished: hoop dat ze oke is

2 likes

@Eddie ik kan haar nog vinden?

4 likes

Oh ik zag dat er posts weg waren! Misschien te snel een conclusie getrokken, excuus.

1 like

Ahh oke. Nou ik hoop dat ze gewoon weer terugkomt :blush:

1 like

Ik zag 't ook bij @midheavenmoon, jammer

Ja kan ik me nog herinneren idd.
Ik linkte het altijd aan Dr Doolittle, was soundtrack nr voor die kinder film met dieren
Maar eigenlijk slaat het nergens op haha

1 like

Bij ons in de buurt woont een slechtziende vrouw met een enorm aandachtstekort. Net tijdens het hardlopen kwam ik haar tegen en sprak ze me aan. Ze deed alsof ze de weg naar huis niet meer wist, het was echt nog geen 500 meter. Ik ben met haar meegelopen maar weet duizend procent zeker dat ze probeerde me voor de gek te houden. Wel oprecht zielig voor haar, dat je zo eenzaam bent ofzo dat je op deze manier contact zoekt met mensen.

Wat maakt het dat je denkt dat het niet echt was?