Wat je even kwijt wil #53

Kun je het niet terugboeken? Zou dat dan consequent doen tot ze het aanpassen. Echt vervelend wel.

Storneer je het nu steeds? Wat een schoften, een jaar later

Storneren en blokkeren? Dan kunnen ze niks meer afschrijven. Wat irritant zeg

Ik had dit ook, alleen ik zou een eenmalige donatie doen. Hebben ze nog maanden maandelijks afgeschreven en ik kreeg ze telefonisch niet te pakken. Toen maar een ontzettend boze mail gestuurd en dat heeft geholpen, heb toen ook mijn geld teruggekregen (op wat ik in eerste instantie wilde doneren na). Hopelijk krijg jij het ook voor elkaar!

Oh heerlijk! Geniet ervan :sun_with_face:

1 like

En @tessel en @Lemongrab ik storneer het al een jaar. Maar ik wil gewoon dat het stopt. @Jeccat ik bel ze regelmatig en noteer de namen van mensen die ik spreek. Het zou nu echt geregeld moeten zijn…

Wow wat een eikels

Ja ik heb mijn donatie op straat afgesloten bij zo’n werver op de avond dat de eerste coronabesmetting in Nederland was. Heb dat onthouden. Ik wilde 3 maanden meedoen en ben er nog steeds niet vanaf.

1 like

Belachelijk zeg. Ik kan in mijn bank ook rekeningnrs blokkeren die dan gewoon nooit meer kunnen incasseren, dan hoef je niet elke maand opnieuw te storneren.

Goeie, ik kan dat niet in de app. Wil ook alzheimer opzeggen maar daar neemt niemand op.
Hahaha ellende ik help nooit meer een collega

Looove paypal, gebruik het denk ik al 12 jaar? Als het even kan bij een webshop reken ik af met paypal, voelt heel veilig. Je kunt ook retourkosten door paypal laten vergoeden (als de webshop het bijv niet vergoed) en makkelijk geld overmaken naar iemand in het buitenland

1 like

Ik zat me af te vragen. Je hebt van die voederbakken en kattenluikjes die alleen open gaan voor katten met een bepaalde chip. Waarom is dat er nog niet voor mensen? Super handig. Hoef je nooit meer je sleutels/portemonnee te vergeten, gewoon even bliep met je chip en er gaat een wereld voor je open. Ik had gehoopt dat ik hem bij mijn vaccinatie zou krijgen, maar helaas.

22 likes

Volgende keer een hotspot met je telefoon maken?

1 like

Om hier een positieve draai aan te geven. Ik was met mijn zoontje in het tuincentrum en had geen losgeld meegenomen voor een karretje. Een andere klant zag dat ik om me heen keek en bood direct een muntje aan voor een karretje. Van zulke gebaren word ik blij :blush:

16 likes

Ik giiiiillllll. Heb net voor het eerst wenkbrauwgel gekocht maar het is veel te donker dus je ziet echt twee van die extreem boze strepen

Echt de reden dat ik bijna nooit make-up draag want het ziet eruit alsof een kind mij geschminkt heeft Schermafbeelding 2021-08-02 om 14.00.59

30 likes

Ik ken iemand die een nfc chip in haar hand heeft en daar ook mee betaald ed. (lang voor corona). Eng en fascinerend tegelijk :sweat_smile:

4 likes

Je kunt slimme sloten kopen, die gaan open als je dan met je mobiel of smart horloge ofzo in de buurt bent

1 like

Dit is echt de toekomst!

Ik heb sinds kort een crosstrainer en ik heb vanochtend er 30 minuten mee getraind; voor het eerst in tijdens dat ik weer heb gesport. Ik heb een rustige training gedaan, maar volgens mij voel ik het nu al in mijn benen. Echt erg. Maar de eerste stap naar meer bewegen is in elk geval gezet.

12 likes

Mijn broertje heeft zoiets! Als hij in een straal van 100 meter ofzo is gaat zn deur open, lichten aan en de radio aan. Weet mn vader ook precies wanneer ie thuis is hahaha

2 likes