Wat je even kwijt wil #53

Ik heb zo m’n eerste sollicitatiegesprek in 5 jaar!!!
Heb megaslecht geslapen want m’n buurvrouw had weer eens de hele nacht seks en dat klinkt zo:
AAAAH MAMA MIAAAAA
OEEEE IEEEEE

Ik slaap met oordoppen, maar die hielden het helaas niet tegen en werd er wakker van :roll_eyes:

35 likes

Wow zijn er echt mensen die mama mia roepen, heftig. Krijg er eerder zin van in pizza dan seks, maar ieder z’n ding

35 likes

Ik krijg dan zin om Abba-klassiekers te draaien. :upside_down_face:

2 likes

Nou ondanks het slaaptekort ging het heel goed! Ze hebben wel veel kandidaten, dus ik durf nog niet enthousiast te zijn MAAR BEN HET WEL OMG GEEF ME DEZE BAAN.
Ik hoor het uiterlijk maandag zeiden ze.

LOA: GEEF ME DEZE BAAN

38 likes

Misschien moet je voor goede werking van de LoA vast kleding gaan shoppen voor je nieuwe baan, en het vieren met taart :partying_face:

1 like

Beter, we hebben nog wat geslapen en over een half uur hebben we een tandartsafspraak

2 likes

Haha er ging een vlieg op m’n telefoonscherm bovenin zitten en toen gleed hij zachtjes naar beneden :pleading_face:

8 likes

Wat spannend! Ik ga voor je duimen & LAO-en!

thaaanks! dat wordt maandag of samen proosten of mijn verdriet wegzuipen :rofl:

1 like

We gaan voor proosten :clinking_glasses::clinking_glasses::clinking_glasses:

1 like

Ik heb zo meteen mijn jaarlijkse beoordelingsgesprek op het werk. Was toch een beetje zenuwachtig net en wilde nog even teruglezen wat ik zelf ingevuld had. Maar toen kon ik dus al de beoordeling van mijn manager lezen :sweat_smile:
Die was gelukkig gewoon goed dus nu ben ik stukken minder nerveus. Chill :relieved:

42 likes

De aftakeling is real, wilde een uurtje geleden aanstalten maken om uit bed te gaan en er krakt gewoon iets in mijn rug bij m’n schouderblad en nu doet alles pijn :older_woman:t2:

3 likes

Moet echt werk gedaan krijgen vandaag maar heb daar zoveel moeite mee. Executive functioning, where? :sob:

Het is al half 12 en ik zit gewoon al 3,5 uur te staren naar mijn scherm. Het pijnigt mijn ziel en ik denk het bijna fysiek aan mijn hart te voelen hoe verdomd saai dit werk is. Ben al op zoek naar iets anders maar als ik niet word afgewezen omdat ik te weinig ervaring heb, word ik afgewezen omdat ik “overgekwalificeerd” ben (denk dat de eikels gewoon te gierig waren om mijn reiskosten te vergoeden). In ieder geval: het schiet niet op!

Ik heb nooit zin om te werken. Echt nooit. Als ik niet hoefde te werken en genoeg geld kon krijgen om mijn hobby’s uit te oefenen of vrijwilligerswerk te doen, zou ik het doen.

Sugarbaby gezocht? Hier ben ik!

Iemand een goede website om foto’s van mijn voeten te verkopen?

Of toch only fans? No face, no case, no? :no_mouth::weary:

Maar als je een grote zak met geld uit te delen hebt voor een vriendelijke handdruk (à la Patrick van SpongeBob), slide in the DM. :yellow_heart:

15 likes

Het steeds omschakelen van lockdown naar weer op locatie werken met mensen ging mij prima af. Ook het bezoeken van drukke winkelcentra ging oke, maar vandaag ben ik zo onrustig omdat ik over een paar uur weer met het openbaar ga. Hetzelfde gevoel als een onderbouwer die op schoolreisje gaat. Super zenuwachtig. :joy:

1 like

Is een afscheidsvlucht van de F16’s.

Ik ga deze zomer naar Italië en kom daar eigenlijk al 4 jaar elk jaar, al is het maar een paar dagen, en kan eigenlijk geen woord Italiaans. Dus ik heb net duolingo gedownload.

Io sono la donna! Lei mangia la mela! (Ik ben een vrouw. Zij eet de appel).

4 likes

Yo soy una mujer. Ella come la manzana!

Leuk hoe je in elke taal precies dezelfde woorden en zinnen leert. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Optyfen met die kutdingen :fu:t2: Terroriseren heel Friesland met hun geluidsoverlast voor wat? Leuk afscheidsfeestje?

1 like

Aah español, muy bién. Yo estudio español en mi colegio, pero yo ben alles vergeten.

7 likes

Leuk!! Ik heb het ook weer opgepakt na er een tijdje weinig mee gedaan te hebben en ik heb er echt lol in haha. M’n vriend is ook weer bezig, dus we kijken nu alleen nog maar Italiaanse series 's avonds en we zijn ook begonnen de Italiaanse muziekscene te ontdekken want :sparkles: ~immersion~ :sparkles: En als één van ons weggaat schreeuwen we ciao bello/a en arrivederci naar elkaar :ok_hand:

9 likes