Ik vind dat ook zo een domme en saaie ‘special’. Alsof mensen die graag bacon op een big Mac willen dat sowieso niet als extra kunnen vragen.
Ja het is gewoon alsof mc donalds het niet wil. Ook met die tijdelijke mc kroket. Jammer dat burgerking zo’n vieze frietjes en mayo heeft
Ik doe de laatste tijd op bijna alles wat hartig is crispy chili en zwarte bonen in olie op en het is zo’n verrijking van alles. Heb vandaag zelfs een potje mee naar week genomen zodat ik het lekker op m’n broodjes avo kan smeren
Terwijl die vega(n) whopper echt heel lekker is.
En ik lust dus geen kroketten dus heb weinig aan die mckroket.
Bij de macdonalds is dat wat lastiger vanwege de grill die gebruikt wordt. Dat vet loopt van de ene grill op de andere.
En vanwege baktijd moet het een echte aparte zijn en dat past niet overal in de keukens.
Ik ben wel heel benieuwd wanneer ze met een goed alternatief komen.
Maar de vegan Whopper wordt ook op dezelfde grill gebakken als de vleesburgers, dus snap niet dat ze het niet gewoon proberen? Als in, dan zetten ze toch een wekker oid, als het om baktijd gaat? Kunnen ze altijd daarna de keuken aanpassen toch.
Volgens mij worden ze nu wel apart gebakken, als ik me niet vergis!
Nou weten jullie nog de chicken big mac? Dit was het lekkerste wat ik ooit bij de Mc heb gegeten.
Ooh nice! Die fiber heb ik nooit geprobeerd maar was ik wel benieuwd naar ja
Ik ben helemaal naar van een moord waar ik over lees. Ik ben sinds die aanslag in de bioscoop in Colorado heel erg op mijn hoede als ik een film kijk. En ik weigerde ook The Joker in de bioscoop te kijken (er was voor deze film zelfs extra beveiliging hier )
Maar nu hoor ik dat er best vlakbij mij een jongen en meisje van 19 ofzo zijn gevonden in de bioscoop door de schoonmakers, ze zijn in hun hoofd geschoten tijden een Purge film. Meisje was al dood, jongen is later overleden. Ze waren op hun 1e date. Er is geen connectie met de moordenaar (ook een jonge jongen).
Echt bizar.
Ik las het nieuwsbericht op facebook inderdaad, echt bizar.
Ach ja joh, zeggen dat het niet kan vanwege een bakplaat is natuurlijk klinkklare onzin. Daar zijn genoeg pragmatische oplossingen voor te vinden. En aangezien vega eten al heel wat jaren een ding is hadden die keukens ook al behoorlijk aangepast kunnen worden door de jaren heen.
O helemaal top zelfs, nu hopen dat Maccie snel volgt.
Is dit van dat Koreaanse spul en zo ja welke is aanrader?
Als je dezelfde grill gebruikt ligt het in de vet sappen van het vlees. Lijkt me niet geheel de bedoeling bij een veggie burger.
Tja, een groot deel van de doelgroep zijn ook flexitariers, ik denk dat BK daarom die keuze heeft gemaakt in het begin. Als ze nu dan toch over gestapt zijn op een aparte grill, lijkt het me dat dat alleen maar een teken is van de populariteit.
Nee maar het is natuurlijk gewoon onzin dat een mcdonalds door al die jaren heen niet in staat is geweest om daar óf een pragmatische oplossing voor te vinden (al is het alleen om te testen of het voldoende omzet) óf om grills te gaan vervangen. Apparatuur wordt ook gewoon na x jaar afgeschreven, dus dat zou niet per definitie in een keer een enorme investering zijn.
Ik lees het nieuwsbericht nu en om het nog erger te maken is het gebeurd in het plaatsje Corona, Californie
Omgg kunnen ze dat tegenwoordig naar je mail sturen