Wat je even kwijt wil #53

Nee gevalletje elite of plebs

10 likes

Misschien met ā€˜wc’ en ā€˜toilet’ maar een ijskast doet me denken aan een diepvriesšŸ˜…

1 like

Gelukkig maar 5!!! Met meer tijd om na te denken over dit leven zouden we nog miserabeler zijn!!

JK, waar kan ik tekenen voor minstens 3 maanden vakantie per jaar met behoud van salaris?

3 likes

Snobs is wel meer accurate dan elite though dus ik geef hem aan jou

3 likes

Ja dat verbaast me niks van deze neoliberale Sander Schimmelpennincklover! Ik blijf bij jouw versie

2 likes

Hij praat zo robotisch/Disney blik ik kan er niet goed tegen helaas

Succes morgen! :sparkles:

1 like

Dat je om 6 uur bent opgestaan om op tijd op kantoor te zijn en dat je er op het station achter komt dat je je laptop bent vergeten… Fml

2 likes

Vandaag na heel lang (corona) buitenlandse familie weer zien :heart:

16 likes

Ik start de laatste tijd super vroeg (6u) zodat ik een ā€˜langere’ dag heb en eerder kan stoppen als ik wil. En zojuist logde een collega in, zegt ie ā€˜goedemorgen’. En ik was helemaal in de war van waarom het nog geen middag is :joy:

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #11

Maar weer eens gereageerd op een loting voor een appartementje (net geen studio meer), met 950 anderen… :’) Nou ja wie weet heb ik super veel geluk haha.

5 likes

Mijn laatste maand van mijn lease auto is in gegaan :cry: Ookal staat mijn nieuwe auto al op me te wachten, voelt toch gek.

1 like

Jeetje wat lekker die zon zeg :heart:

2 likes

Jee, ik glimlach even naar een schattig kindje en bam roept een werver HALLO ik kon hem gelukkig nog ontwijken

1 like

950 anderen wow wat veel! Nja uiteindelijk moet toch iemand het huis krijgen dus idd wie weet ben jij het wel. Succes!

1 like

Wat een fijn nieuws! Wat voor reactie had je?

1 like

Hahah wow lijkt echt op mijn kat, alleen heeft die van mij geen klitten.

1 like

Neem zo’n muggenstekker!

2 likes

Ja echt. Wij hebben wierrook, kaarsen, een hor en deet gebruikt en we werden compleet gestoord van de muggen, 30 muggenbulten op 1 avond, hele tubes prikweg gesmeerd. Stekker erin geplugd en 0 last meer gehad.

1 like