Is dit een gevalletje friet of patat?
Laatste dagen weer in een zieke quarter life crisis of zo met de vraag waarom en waavoor de fuck we leven. Het voelt alleen maar als werken werken werken en dan hoera, 5 weekjes vakantie per jaar!!1!!
Nee gevalletje elite of plebs
Misschien met āwcā en ātoiletā maar een ijskast doet me denken aan een diepvriesš
Gelukkig maar 5!!! Met meer tijd om na te denken over dit leven zouden we nog miserabeler zijn!!
JK, waar kan ik tekenen voor minstens 3 maanden vakantie per jaar met behoud van salaris?
Snobs is wel meer accurate dan elite though dus ik geef hem aan jou
Ja dat verbaast me niks van deze neoliberale Sander Schimmelpennincklover! Ik blijf bij jouw versie
Hij praat zo robotisch/Disney blik ik kan er niet goed tegen helaas
Succes morgen!
Dat je om 6 uur bent opgestaan om op tijd op kantoor te zijn en dat je er op het station achter komt dat je je laptop bent vergeten⦠Fml
Vandaag na heel lang (corona) buitenlandse familie weer zien
Ik start de laatste tijd super vroeg (6u) zodat ik een ālangereā dag heb en eerder kan stoppen als ik wil. En zojuist logde een collega in, zegt ie āgoedemorgenā. En ik was helemaal in de war van waarom het nog geen middag is
Maar weer eens gereageerd op een loting voor een appartementje (net geen studio meer), met 950 anderen⦠:ā) Nou ja wie weet heb ik super veel geluk haha.
Mijn laatste maand van mijn lease auto is in gegaan Ookal staat mijn nieuwe auto al op me te wachten, voelt toch gek.
Jeetje wat lekker die zon zeg
Jee, ik glimlach even naar een schattig kindje en bam roept een werver HALLO ik kon hem gelukkig nog ontwijken
950 anderen wow wat veel! Nja uiteindelijk moet toch iemand het huis krijgen dus idd wie weet ben jij het wel. Succes!
Wat een fijn nieuws! Wat voor reactie had je?
Hahah wow lijkt echt op mijn kat, alleen heeft die van mij geen klitten.