Zo ik ook
Ben een paar dagen met een vriend op vakantie en ik ben blij dat dit de laatste nacht is want hij begint serieus elke nacht harder te snurken. Echt fucking oorverdovend. In het eerste hotel hadden we 2 losse bedden, wel naast elkaar maar dan kon ik nog een beetje wegdraaien met mān eigen deken. In dit hotel hebben we samen een tweepersoonsbed en draait ie steeds zo dat ie echt recht in mān oor ligt te snurken (en ook nog alle deken heeft ).
Wil hem ook niet wakker maken want hij rijdt ons morgenochtend naar huis dus wil wel dat ie goed slaapt. Maar damn wat ben ik blij als ik weer alleen kan slapen, geen idee hoe mensen in een relatie dit volhouden
Ik kan ook oprecht huilen van snurkende mensen misschien een tooltje aanschaffen voor in zān neus zodat zān ademhaling iets beter wordt.
Ik kan niet slapen en dan denk ik altijd na over wat ik kan gaan eten Laatst at ik de lekkerste pasta Aglio en olio(?) ooit en nu denk ik daar steeds aan. Het was een side dish maar een ruime portie en zo verdomd lekker! Een vriendin mocht vanwege omstandigheden kiezen waar we uit eten ging, zijn we speciaal naar Eindhoven afgereisd om naar Sopranoās te gaan, het ligt dicht bij het station. Daar kan je zo goed eten! Echt heerlijk. Ik droom ervan om weer terug te gaan. Dus, aan de Braboās die nog niet geweest zijn en aan iedereen die bereid is om te reizen voor lekker eten: Sopranoās is echt een aanrader!
O, en absoluut reserveren want schijnbaar is het vaak zo druk daar dat de kans groot is dat je zonder reservering geen plekje hebt.
De vaccinatiegriep is hier echt heftig gaande maar ik slaap met mn vriend in een studio dus ik kan mn thermometer en paracetamol niet pakken zonder hem wakker te makenš
Oh, echt vervelend. Beterschap in ieder geval!
Ik duw hem van zān rug af. Meestal snurken mensen meer op hun rug. En heb inmiddels oordopjes die wel redelijk helpen⦠en twee dekens op 1 groot bed is echt een aanrader. Kan ik het deken overnemen hoofd trekken.
Hier ookā¦heb zo geen zin.
Heel veel succes vandaag!
@oversized wij hebben thuis een 700 gram pot van dit spul staan, die gaat lekker lang mee. 10/10 would recommend.
Oh my dit filmpje⦠allemaal super leuk en interessant, maar danā¦
TW: racisme/blackface
Brr ik zou echt niet iets willen zijn waarbij je met andere mensen hun wc te maken hebt.
Vind die met pinda en tofu ook super lekker!
Weet niet wat ik moet eten. Hele ochtend doorgepakt zodat ik nu kan niksen en wasjes kan draaien maar nu ik niks doe voel ik me misselijk worden van de honger na alleen koffie sinds 6. Ben wel blij dat ik werk verzet heb.
Wordt weer tijd voor kimchi noodles dan maar.
Ik besef nu dat er een nieuw fuchsia top mee in de was zit en ben een doekje vergeten in te doen.
Geen zin in verwassen kleren, fingers crossed
Sorry, je hebt gelijk. Even mijn purpose in life uit het oog verloren. ~LOA~
Dit is iets wat waarschijnlijk onwijs stinkt en toch binnen een dag is uitverkocht want Zweedse balluuuuuuuh
Ik dacht dat het de Speld was
Op volgende vraag; mag je die kaars dan alleen op woensdag aansteken?
Oh zelfde! Ik ben eet onverwacht alleen vanavond en geen idee wat ik dan moet eten⦠Ga ik sushi bestellen? Friet halen? Iets simpels uit de supermarkt? En moet ook nog lunchen, ook geen idee
Ik heb door mijn loopbaan 2,5 x meer te besteden dan vroeger en daar ben ik onwijs blij mee. Tegelijkertijd is het zo wennen, omdat het ook een dagtaak was om lijstjes te maken en dagbudgetten bij te houden. Ik merk ook dat ik bijna altijd betaal voor de ander bij een lunch buiten de deur en dat ik mijn geld steeds weg wil geven aan goede doelen of bedelaars. Ook komt het nu pas binnen hoe het was de afgelopen tien jaar (studententijd en begin van loopbaan) en wat ik allemaal niet heb gedaan (vakanties e.d.).
Waar doe je het allemaal op? Ben net speciaal naar de toko gefietst om een potje te kopen. Had het gesmeerd op geroosterd brood met Philadelphia maar was een beetje teleurgesteld
Ik heb net bijna 4 meter hoog op een ladder gestaan om de leilinden in de voortuin bij te snoeien. Voel me echt een boomer (pun intended).
Op brood of crackers met pindakaas en komkommer