Wat je even kwijt wil #53

Zit je dan nu opgescheept met zo’n vieze zoetstof smaak? Echt balen hè dat zoveel aangepast is want de cola van de Aldi vond ik altijd top, maar die smaakt ook raar de laatste tijd

Dat vond ik wel meevallen! Eerder gewoon naar te flauwe siroop

@vitaminwater sorry :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Er bestaat wel een navulling maar niet elke Kruidvat verkoopt die helaas. Vooral de wat grotere hebben ze heb ik gemerkt!

Succes! Het is echt lastig, soms denk ik dat ik nu voor eeuwig bij mijn ouders blijf wonen :joy:

Dat hele vitamin water slaat sowieso nergens op. Drink een glas water en eet een appel, tadaa.

16 likes

Ik keek erg uit naar mijn avondeten, maar 1 onderdeel was zo smerig dat ik de helft van het eten heb weggegooid (dit doe ik normaal nooit). Nu te weinig gegeten en zin in chocolade of koekjes, maar dat mag niet want ik wil op miin eten letten. Balen.

Ik ga morgen uit eten bij Kite in Rotterdam, Afghaans restaurant. Zin inn.

4 likes

Review please!

1 like

Oh gelukkig :smiling_face_with_three_hearts: hopelijk niet te veel last van die reactie! En fijn dat je zo vlug de uitslag had.

2 likes

De regen heeft ook zoiets van: uurgh het is woensdag want dit is wel echt een mentaliteit van “uurgh oke hier en druppel en daar een en uurgh hoe lang nog? Okee vooruit dan maaaar”

2 likes

Uuuurhg

2 likes

Ik ben zooo blij met mijn nieuwe huis. Het voelt alsof ik op vakantie ben en alles net even leuker, fijner en chiller is dan thuis. Alleen hoef ik dus nooit meer naar huis want dit is mijn huis al :smiling_face_with_three_hearts:

70 likes

UUUUUUUUUUUURGH gewoon. regen of doe het NIET.

2 likes

Jammer dat niet elke Kruidvat ze verkoopt dan! Zal eens zoeken in een grotere Kruidvat.

1 like

Oke ik neem dit terug ben hooked

Love it hoe irritant iedereen is

2 likes

Vráág ik een keer of iemand met mij samen wil borrelen op het terras negeert die persoon me gewoon. Of het is “doen we nog wel een keer!!”, en je hoort er nooit meer wat over of dit. Nou prima dan vreet ik me wel weer in mijn eentje vol met bitterballen en kaaskroketjes.
Ik wil ook gewoon een keer met mensen een avond lang me vol gieten met wijn en eeuwig kletsen :slightly_frowning_face:

15 likes

Waar woon je? Ik wil wel met je wijn drinken!

3 likes

Ik wil me wel vol gieten met wijn met je, maar de hele avond kletsen niet want ben veel te druk met te hete bitterballen jongleren in mijn mond om mijn mond niet te verbranden :joy:

10 likes

Ik probeer zo min mogelijk eten weg te gooien, maar ik heb toch maar de pastasaus uit de vriezer weggegooid. Zat zo’n verschrikkelijk goor nasmaakje aan. :cry: Ik stop geen pastasaus meer in de vriezer, want brrr.

:sweat_smile: Heb het sinds eind van de middag benauwd. Enige wat ik kan bedenken is dat ik ergens allergisch voor ben en dat mijn astma heeft getriggerd (bomen, pollen, bloemen) of stof in heb geademd. Bijwerking van de covidvaccinatie lijkt me wat laat, die heb ik zondag gehad. Heb het overigens wel vaker gehad, maar de laatste paar jaar zelden meer.