Uuuurhg
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe huis. Het voelt alsof ik op vakantie ben en alles net even leuker, fijner en chiller is dan thuis. Alleen hoef ik dus nooit meer naar huis want dit is mijn huis al
UUUUUUUUUUUURGH gewoon. regen of doe het NIET.
Jammer dat niet elke Kruidvat ze verkoopt dan! Zal eens zoeken in een grotere Kruidvat.
Oke ik neem dit terug ben hooked
Love it hoe irritant iedereen is
VrĂĄĂĄg ik een keer of iemand met mij samen wil borrelen op het terras negeert die persoon me gewoon. Of het is âdoen we nog wel een keer!!â, en je hoort er nooit meer wat over of dit. Nou prima dan vreet ik me wel weer in mijn eentje vol met bitterballen en kaaskroketjes.
Ik wil ook gewoon een keer met mensen een avond lang me vol gieten met wijn en eeuwig kletsen
Waar woon je? Ik wil wel met je wijn drinken!
Ik wil me wel vol gieten met wijn met je, maar de hele avond kletsen niet want ben veel te druk met te hete bitterballen jongleren in mijn mond om mijn mond niet te verbranden
Ik probeer zo min mogelijk eten weg te gooien, maar ik heb toch maar de pastasaus uit de vriezer weggegooid. Zat zoân verschrikkelijk goor nasmaakje aan. Ik stop geen pastasaus meer in de vriezer, want brrr.
Heb het sinds eind van de middag benauwd. Enige wat ik kan bedenken is dat ik ergens allergisch voor ben en dat mijn astma heeft getriggerd (bomen, pollen, bloemen) of stof in heb geademd. Bijwerking van de covidvaccinatie lijkt me wat laat, die heb ik zondag gehad. Heb het overigens wel vaker gehad, maar de laatste paar jaar zelden meer.
Ik heb het ook! Er schijnt ook een naar virus rond te gaanâŠ
Wat voor virus? Heb daar zelf niets over gehoord namelijk
De griepverschijnselen had ik op de dag erna (en de tweede dag, dus gisteren) wel (of nou ja, zeer lijf, zeer/ontstoken tandvlees, klappertanden en het koud hebben), dus hopelijk krijg ik dat niet nog een keer.
RS virus. Is voor de meeste volwassenen een gewone verkoudheid maar kleine kinderen (vooral < 1 jaar) kunnen er heel erg ziek van worden. Heel apart dat daar nu een golf van is, is normaal gesproken in de winter.
Ik heb mij ingeschreven voor nog meer nieuwbouwprojecten.
@LastYoungRenegade ik voel me ook sinds vanmiddag weer benauwder.
Realiseerde me zojuist dat in allerlei talen âKontgatâ een scheldwoord is, asshole, arschloch etc.
Waarom is het in onze taal nooit ingeburgerd om iemand een poepgat of kontgat te noemen? I love it.
Maar volgens mij is het scrotum dan weer nergens anders zoân geliefd scheldwoord als onze klootzak
Ja en âkutâ is hier normaal maar als je in t buitenland âC*ntâ roept ben je de sjaak lol.
Vakantie geboekt Lekker weekje naar Italië eind september.
Ik heb het boek Duister Eiland net uitgelezen en er is een vet ranzig stukje dat ik echt niet uit mn hoofd krijg. Ben bang dat ik er vannacht over ga dromen .