Oja daar drink ik het sowieso niet voor, vond het gewoon lekker
Komt doo de lockdowns afgelopen winter!
Mocht je in het noorden wonen wil ik wel een keer wijnen
Lang gelopen op hakken sinds eeuwen. Mijn voeten kunnen het niet meer aan. Zo hoog waren ze niet eens.
Ik mis dit ook echt zo erg. Ik heb dus blijkbaar officieel de leeftijd bereikt dat je bij zo een voorstel als antwoord krijgt: Leuk! Ik heb 16 december om 19:00 tijd, niet te laat want ik moet de dag erna vroeg op.
Toen ik zoân 7 jaar was heeft mân broer een ontsnapt parkietje op straat gevonden die we uiteindelijk hebben gehouden. Het was best wel een schuw beestje dat eigenlijk zân hok niet uit durfde, bij het schoonmaken bijvoorbeeld moest hij altijd los maar als het hok dan weer de kamer ingebracht werd vloog hij er direct heen. Toen ik eenmaal uit huis was is hij overleden, alleen hadden mân ouders dat niet verteld daar kwam ik achter toen ik thuis kwam en het hok weg was ().
Vannacht droomde ik dus dat het parkietje naar me toe kwam (uit het hok!) en me heel lief wat kopjes gaf en dat hij toen overleed. Voelde echt als een soort van lief afscheid ofzo, heel fijn.
En ik denk dus dat ik dit droom omdat ik gisteren een meditatie oefening over verwerking heb gedaan voor het slapen gaan en vandaag mân eerste EMDR sessie ga doen dus het onderwerp âverwerkingâ staat nogal vooraan in mân onderbewustzijn denk ik.
Nou ja moest t ff kwijt
Gatver ik was net mân theezakje vergeten uit mijn thee te halen, dus nu was ie heel sterk. Ik proef nu pas hoe goor groene thee eigenlijk is
Suucces met de EMDR. Ik ben er ook mee bezig (al zitten er nu 6 weken tussen door vakantie van mijn psycholoog en haar tweede vaccinatie). Ik vond het nog best lastig de eerste keer eigenlijk.
Thanks! Ik ben de psycholoog die de behandeling geeft (dus voor mân cliĂ«nt is het natuurlijk nog veel spannender)
Ik drink niet maar wil best uren lang op het terras zitten in Utrecht
Ben op vakantie heb de tijd van mân leven gister zes uur lang met nieuwe Italiaanse vrienden op het terras doorgebracht, nu lekker met croissantjes, muffins en ananas ontbijten en dan weer dertig graden in
Love it
Echt de hele week wilt mijn lichaam al niet echt meewerken. zondag niet gaan sporten omdat ik me niet fijn voelde, dinsdag wel gegaan maar ging niet lekker. Ik denk dat ik maar even niet ga sporten vandaag ook, rust is ook goed soms. al baal ik wel.
Na vandaag ook weekend dus ik kan ook besluiten om morgen of overmorgen te gaan. zân ramp is het nu ook weer niet.
Maar echt, en dan vaak nog zonder kinderen etc. Sinds wanneer zijn we zo massaal bejaard geworden. Ik bedoel eten moet je toch, kan je het net zo goed samen doen. Ik kan me trouwens ook echt voorstellen dat je ook niet altijd zin of energie hebt, maar zeg dat dan.
Hoor net in een podcast âpolicorâ voor politiek correct. Wow. Just wow.
Oh man, ik ben kapot. Mân demente oude hondje had het vannacht op haar heupen en heeft de hele nacht door het huis lopen sjezen. Zelfs nu zit ze nog te vechten tegen de slaap, ze zit echt te knikkebollen als een klein kind tijdens een lange autorit.
Ahhhh arm ding! En arme jij!
WowâŠ
Ik ben drie keer gebeld door een mobiel nummer, maar toen ik opnam hoorde ik alleen een toetsenbord. Vraag me echt af wie me zo dringend wilde spreken.
Ik zit in mijn eentje echt hard te lachen. Ik had net een zoom meeting met iemand en was gewoon een zakelijk gesprek. Tot hij een opmerking maakte over waar ik dan heen zou moeten met de auto; ik zo nou ja ik woon in de stad, ik heb geen auto want lastig parkeren, parkeer vergunning etc.
Hahaha en toen werd het gesprek raar die gast helemaal ooh wow en hoe doe je dat dan? Hoe ga je ergens heen? Eehm met ov. Helemaal vragen over hoe ik dan woonde en hoe ik dat deed zonder tuin. Hoe ik dat wilde gaan doen met kinderen.
Ik zo ehm waar woon jij dan? Ik had echt van alles verwacht maar het antwoord was Almere
Echt hoe dan? Ik dacht diegene woont ver van Aâdam, nooit geweest, alsnog beetje vreemd dan. Maar je woont er zowat naast ik zat echt zo hard mijn best te doen om mijn verbazing niet te laten zien en keihard te lachen
Als @vitaminwater nog geen titel heeft (ik kan dat niet zo snel zien), kan dat nu âGlas water met een appelâ worden
Edit: die heeft al een veel betere titel