Ik heb het ook! Er schijnt ook een naar virus rond te gaan…
Wat voor virus? Heb daar zelf niets over gehoord namelijk
De griepverschijnselen had ik op de dag erna (en de tweede dag, dus gisteren) wel (of nou ja, zeer lijf, zeer/ontstoken tandvlees, klappertanden en het koud hebben), dus hopelijk krijg ik dat niet nog een keer.
RS virus. Is voor de meeste volwassenen een gewone verkoudheid maar kleine kinderen (vooral < 1 jaar) kunnen er heel erg ziek van worden. Heel apart dat daar nu een golf van is, is normaal gesproken in de winter.
Ik heb mij ingeschreven voor nog meer nieuwbouwprojecten.
@LastYoungRenegade ik voel me ook sinds vanmiddag weer benauwder.
Realiseerde me zojuist dat in allerlei talen “Kontgat” een scheldwoord is, asshole, arschloch etc.
Waarom is het in onze taal nooit ingeburgerd om iemand een poepgat of kontgat te noemen? I love it.
Maar volgens mij is het scrotum dan weer nergens anders zo’n geliefd scheldwoord als onze klootzak
Ja en ‘kut’ is hier normaal maar als je in t buitenland ‘C*nt’ roept ben je de sjaak lol.
Vakantie geboekt Lekker weekje naar Italië eind september.
Ik heb het boek Duister Eiland net uitgelezen en er is een vet ranzig stukje dat ik echt niet uit mn hoofd krijg. Ben bang dat ik er vannacht over ga dromen .
Oja daar drink ik het sowieso niet voor, vond het gewoon lekker
Komt doo de lockdowns afgelopen winter!
Mocht je in het noorden wonen wil ik wel een keer wijnen
Lang gelopen op hakken sinds eeuwen. Mijn voeten kunnen het niet meer aan. Zo hoog waren ze niet eens.
Ik mis dit ook echt zo erg. Ik heb dus blijkbaar officieel de leeftijd bereikt dat je bij zo een voorstel als antwoord krijgt: Leuk! Ik heb 16 december om 19:00 tijd, niet te laat want ik moet de dag erna vroeg op.
Toen ik zo’n 7 jaar was heeft m’n broer een ontsnapt parkietje op straat gevonden die we uiteindelijk hebben gehouden. Het was best wel een schuw beestje dat eigenlijk z’n hok niet uit durfde, bij het schoonmaken bijvoorbeeld moest hij altijd los maar als het hok dan weer de kamer ingebracht werd vloog hij er direct heen. Toen ik eenmaal uit huis was is hij overleden, alleen hadden m’n ouders dat niet verteld daar kwam ik achter toen ik thuis kwam en het hok weg was ().
Vannacht droomde ik dus dat het parkietje naar me toe kwam (uit het hok!) en me heel lief wat kopjes gaf en dat hij toen overleed. Voelde echt als een soort van lief afscheid ofzo, heel fijn.
En ik denk dus dat ik dit droom omdat ik gisteren een meditatie oefening over verwerking heb gedaan voor het slapen gaan en vandaag m’n eerste EMDR sessie ga doen dus het onderwerp “verwerking” staat nogal vooraan in m’n onderbewustzijn denk ik.
Nou ja moest t ff kwijt
Gatver ik was net m’n theezakje vergeten uit mijn thee te halen, dus nu was ie heel sterk. Ik proef nu pas hoe goor groene thee eigenlijk is
Suucces met de EMDR. Ik ben er ook mee bezig (al zitten er nu 6 weken tussen door vakantie van mijn psycholoog en haar tweede vaccinatie). Ik vond het nog best lastig de eerste keer eigenlijk.
Thanks! Ik ben de psycholoog die de behandeling geeft (dus voor m’n cliënt is het natuurlijk nog veel spannender)
Ik drink niet maar wil best uren lang op het terras zitten in Utrecht