Ik ga over een paar dagen op vakantie en heb nu alweer gedroomd over mijn tas inpakken, omdat ik daar heel erg mentaal mee bezig ben. Ga op vakantie ook sowieso weer dromen over hoe het met mijn planten thuis gaat. Was ik maar een ontspannen mens!!
Ter transitie naar mijn nieuwe functie over enkele maanden, heb ik sinds 3 weken voor de helft taken in de nieuwe functie en het werk bevalt nu al zo goed! Ik voel me al veel meer voldaan als de helft van de werkdag erop zit. De afsluitende helft van de dag is wel nog hetzelfde dus weinig motiverend, maar ik ga me er maar doorheen bijten want het einde is in zicht!!
Ik heb van mijn pt een eetschema gekregen en moet 6 maaltijden per dag eten. Ik heb er zo veel werk aan dat ik nu gehaast een mega salade naar binnen zit te werken maar eigenlijk zou ik om 14:00 alweer kip en rijst moeten eten. Naah ik kan dit niet hoor
Salade is ook zo vies, ijsbergsla met tomaat, paprika, avocado, tonijn en spinazie en alles smaakt naar water. Was ook een half uur bezig met het maken hiervan. Nou leuk dat fitgirl willen worden
Het beste aan salades is daarom meestal de dressing
Door dit bericht waardeer ik mijn buurman die āalleen maarā heel vaak hard niest een beetje meer
Ja, maar dat staat niet op de lijst Ik ga maar even nakijken welke dressing het beste bij de salade en het maaltijdplan past want dit is niks
Herinnert me eraan dat ik laatst ook een originele tegenkwam: āmet ecofashionable groetenā
Bij salades met tonijn zijn kappertjes vaak ook lekker! Die geven echt heel veel smaak. Zit wel misschien te veel zout in maar als het van je PT zou mogen, zeker een aanrader!
Haha nee dat mag niet van de PT
Miss kan je wel tips vragen aan je PT over welke dressing erbij āmagā/kan hoe je het noemen wilt.
Costa! is 20 jaar oud!
OkĆ©, ik ging het toch nog even naluisteren en opzoeken. Ja, Tim Hofman zegt policor. Maar dat is helemaal geen afko zoals ik ām inschatte. Ik dacht dat het er eentje was uit de categorie āesmaā. Maar policor is gewoon gangbaar. Hahah, sorry, ik had geen idee. (Wie wel?)
6 uur later en ik ga toch weer. ik moet niet zān zeur zijn. Geen idee wat ik deze week heb.
maar goed, dadelijk als nog gaan. dan maar gewoon rustig doen. Beetje bewegen is beter dan niet bewegen en op de bank liggen.
Misschien geeft je lichaam juist aan dat het wel even genoeg is? Zeker als je morgen of overmorgen ook tijd hebt kun je makkelijk dagje overslaan.
Al is het wel zo wat je zegt, soms werkt je lichaam niet mee of is alles moe zwaar en pijnlijk en helpt rustig sporten wel juist
Jezus ik ben echt te actief vandaag op het forum. Geen zin in werk.
Precies, ik kan gewoon rustig doen. Hoef niet 1000% er in te gaan. Ik weet wel dat ik me altijd na sporten beter voel dan dat ik een beetje blijf er in blijf hangen. Plus ik voel me ook veel beter dan vanochtend.
Naar buiten gaan helpt soms ook gewoon eventjes.
We hebben een vacature en er reageert echt geen hond, nu had ik nog een ander medium gevonden om te werven en ik zeg nog tegen mijn collega: oh nu ben ik wel bang dat Pietje gaat reageren (= iemand waarmee ik op de opleiding zat en waar ik echt super ongemakkelijk van werd, omdat ie alleen maar negatief deed en volgens mij dacht dat wij heel goed klikten, terwijl ik echt helemaal simpel van hem werd)ā¦
Nou ƩƩn keer raden wie er net mān mailbox binnen slide. This is gonna be awkward. Maar goed, we zijn echt niet in de positie om picky te gaan doen en het is dik 7 jaar geleden, people can change⦠Hopelijk.
Edit: haha zie nu mijn ondertitel pas.
Ik heb om 18u een afspraak vanavond maar ik wil nog heeeeeel graag een dutje doen. Hoe kom ik z.s.m. in slaap? Ik hoef maar een half uurtje om weer even fris te zijn. Stond vanochtend alweer om 5:15 naast mijn bed door mijn fantastische ritme en ben nu echt aan het inkakken
Hiermee misschien? En anders ook van liggen rust je uit zei mijn oma altijd
Je hebt mij geĆÆnspireerd, ik ga ook maar even mijn hardloopschoenen aandoen en naar buiten . Succes!
Ik neem aan dat je de slasoort wel mag vervangen? Ijsbergsla vind ikzelf sowieso naar water smaken dus eet dat eigenlijk nooit. Een andere slasoort kan al heel wat verschil maken
Ik ging net een kleine 20 minuten wandelen zonder telefoon want dat leek me ~goed~. Ik vond het vooral heel saai. Moet er niet aan denken om mijn sporturen zonder vermaak door te brengen pfft