Aah zo leuk haha! Italiaanse series kijken is wel een goed idee, heb alleen ‘Baby’ gekeken. Zo’n mooie taal ook.
Ja ik ben nu ook net klaar met Baby! Denk dat Summertime de volgende wordt. En ja ik vind het ook een hele fijne taal om naar te luisteren en leuk om te spreken ook
Ach het is maar een dagje Maar er was ook al een probleem met een F16 ding boven Leeuwarden, dus erg veel geluk hebben ze niet. F-16 botst op gebouw vliegbasis Leeuwarden, twee personen gewond (msn.com)
Er is ook een nieuwe stem voor de NS! Super grappig dat de stem zoveel overeenkomsten heeft met de oude stem en toch anders klinkt.
De F16s trainen al jaren wekelijks boven Friesland, dus nee, is niet een dagje
Maar deze uitzonderlijke lange wel toch? Althans ik dacht dat dit echt een afscheid was dus met extra veel geluid. Verder hoor ik ze ook wekelijks, maar vind het niet storend.
Oh, ja dit is eenmalig. Waar ik altijd was en bij familie komen die dingen zo bizar laag overvliegen en dat maakt zoveel herrie, bizar dat dat maar allemaal mag. Wat mij betreft gaan die dingen nu voorgoed verdwijnen.
Ik hoorde onlangs op de radio dat de opvolgers van de F16, volgens mij F-35, nog meer herrie maken omdat geluidsproductie geen criterium was voor de inkoop van die dingen
Ikea overleefd en koffietentje lekker stukje taart gegeten. Waren er zo snel door heen. Nog energie over dus ik ga zo sporten inpv morgen! Kan gelijk de taart er weer af
We zijn naar de tandarts gegaan, ging allemaal goed en snel, nu ligt ze te slapen en straks tetanusprik halen… wat een gedoe zeg
Oh sorry dit gaat over mn vriendin die een scooterongeluk had vanochtend
Mijn vriend moest zijn naam spellen aan de telefoon, ‘ja, met de u van ehhh, U’. Ok, duidelijk.
Haha herkenbaar wel dit. Ik ken het telefoonalfabet niet dus ik probeer dan iets te verzinnen maar soms lukt dat gewoon niet.
Pfff vannacht echt weer zo’n zware migraine aanva gehad… sta nu echt stijf van de pijnstillers maar het is eindelijk weer wat dragelijk.
Gisteren en vandaag zoooveel winkels in geweest op zoek naar leuke luchtige maxijurkjes voor de vakantie. Helemaal niks leuks gevonden, en ik vertrek maandag. Zo kut.
Heb alleen maar make-up gekocht.
Ik heb net bij de slager kaasgrilworst gehaald. En die ga ik zo even in zn geheel inhaleren
Ik baal echt zo hard dat het weer nu zo slecht is… ik heb vanaf komende week 3 weken vakantie en wou eigenlijk volgende week een paar dagen weg. Zou dan België of Duitsland worden maar het vooruitzicht is gewoon zo slecht dat je ook geen leuke dingen kan doen…
Oh man, ik ga deze vakantie echt glad op m’n Italiaans. Ik zit in een regio waar niemand Engels spreekt dus het is een hele uitdaging Van de week zat ik al half in het Frans te praten zonder dat ik het door had. De mensen zijn echt super aardig en behulpzaam, ze hebben natuurlijk al lang geen toeristen meer gezien en heb nog geen enkel nummerbord gezien wat niet Italiaans was.
Jezus zeg ik heb zo’n baaldag echt alles ging mis. Werd vanochtend ineens ongesteld, treinen reden niet waardoor ik vet om moest reizen en te laat kwam bij mijn sleuteloverdracht voor m’n nieuwe woning. Daar aangekomen bleek dat het nog volledig gemeubileerd was (zou leeggehaald zijn maar die partij had zn shit niet op orde, makelaar was dus ook negatief verrast) en toen we een rondje deden bleek ook nog dat er geen warm water was, dus de oplevering wordt ff paar dagen verplaatst. Een vriend van me stond ook al klaar om mee te gaan poetsen etc dus die stond daar voor jan lul. Ik uiteindelijk nog helpen een bank mee naar buiten te bonjouren daar, moest via het raam en ik stond beneden. Laat die flappie dat ding ineens los terwijl ik er nog onder stond?!?! Moest echt wegduiken voor m’n leven, 3zits bank kwam ff vanaf 4 meter hoogte op me af. Raakte me uiteindelijk alsnog, gelukkig alleen m’n elleboog (anders gewoon vol bovenop m’n hoofd) en die is nu blauw en dik.
Zo oké einde klaagzang maar voelde me wel ff zielig vandaag haha.
Ik weet niet of je naar typisch vakantie adres gaat maar vaak hebben die veel van die winkeltjes. Dus misschien kan je daar wat kopen.
Ik neem zelf minder mee om wat kleding daar bij te moeten kopen haha.
Maar het goede nieuws is dus dat je supersnel een woning hebt gevonden hier! Gefeliciteerd