Wat je even kwijt wil #53

@Tedmosby

4 likes


Ik dacht aan meneer Mosby

12 likes

Ik aan Ted van scrubs :joy:

3 likes

Bij een simpele tosti is het ook lekker!

Haha na het zien van al deze varianten ben ik nog steeds blij met Ted Mosby
@Clancy @Vaiana @Nysmn

3 likes

Ik was net bij suicide squad en dit was echt de grootste plottwist ooit na 2 min hahaha

2 likes

Ik lig in bad en de ene kat kotst hoorbaar mijn woonkamer vol en waarschijnlijk eet de andere het momenteel op. En hoe is het bij jullie?!?!

11 likes

Jaa mijn man en ik hebben een nieuwe bank en bed gekocht. Ben zo trots op ons, zelf ontworpen en het is ook voor het eerst dat we zulke aankopen doen. Onze huidige meubels zijn hand me downs. Moet er nog wel een half jaar opwachten voordat we het daadwerkelijk in huis hebben, maar dat terzijde.

12 likes

Heerlijk relaxend zeg

2 likes

Zelden zo ontspannen geweest

2 likes

Ik ben weer eens aan het genieten van mijn huisdiervrije bestaan

11 likes

Mijn lampen gaan automatisch aan wanneer de zon ondergaat, maar ik ben me er nu zo bewust van dat dat nu dus al steeds eerder gebeurt. Half 10 al nu :pleading_face: vorige week gingen ze pas om 10 uur aan

2 likes

Het goede nieuws is dat ik niks meer hoef op te ruimen nu :thumbsup:

3 likes

Neeee, ons tweede konijntje is ook overleden! Dierenarts vermoed een konijnenziekte overgedragen door wilde konijnen die hier regelmatig lopen. Nu hebben we nog 1 konijn en het is echt afwachten of zij het ook krijgt of niet. :cry:

11 likes

Ik heb net een klus voor stucen op werkspot gezet en vind 't nog best spannend, want ik heb daar echt zo geen verstand van. Dus nu zit ik (om kwart voor tien 's avonds) al steeds te refreshen of er al iemand heeft gereageerd.

5 likes

Mijn vriend is zijn snij techniek aan het oefenen op mijn fruitschaal?:joy:

1 like

Update: alle 3 de wasjes gedaan en bijna het hele huis gepoetst/afgenomen met sop. Zometeen nog de douchecabine en dan laat ik de rest van de badkamer, stofzuigen en dweilen én de keuken poetsen voor morgen.

Heb nog niet eens gegeten. En terwijl het voelt alsof ik vet veel gedaan heb, moet ik echt nog best wat als ik het zo bekijk. Sjonge 60m2 is echt veel in je eentje joh. Kijk nu al uit naar hoe schoon het morgenavond weer gaat zijn als ik de energie heb om dit plan door te zetten.

11 likes

Ik heb zo veel gegeten in het restaurant en lig nu met buikpijn op de bank. Was het wel waard gelukkig.

1 like

Omg gatverdamme ik had net een cappuccino gemaakt en kwam er bij de eerste slok achter dat de melk zuur was :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Gelukig zonder :wink:

2 likes