Ah wat balen! Ceremoniemeesters hebben vaak veiligheidspeldjes bij voor het geval dat. Dat kun je vragen als je er bent.
Ze zijn hier met onze nieuwe kledingkast en die zijn ze nu boven in elkaar aan het zetten en ik krijg daar altijd stress van. Kan er niet goed tegen als er vreemde mensen in mijn huis zijn en ik daar niet bij ben. Ik ben altijd bang dat ze bijvoorbeeld de vloer beschadigen. Ik zal blij zijn als ze weer weg zijn.
Ik heb een eind gemaakt aan mijn fel geblondeerde haar. En voor nu dus ook mijn gekke kleuren periode. tenminste. als ik niet als een wortel er uit kom nu.
Dus ik denk dat ik weer terug kan naar borduur oma als titel. Of wortel. we shall see in 20.
Het helpt ook niet dat een van de twee monteurs nieuw lijkt te zijn. Hij krijgt alles uitgelegd.
Straks moet ik waarschijnlijk om mijzelf lachen, maar nu zit ik hier gewoon even niet comfortabel te zijn in mijn eigen huis.
Ik ga vandaag voor het eerst sinds corona âuitâ in de stad.
Als is het eigenlijk meer een biertje drinken met twee oude vrienden in de regen op het terras, maar het voelt alsof ik 4 dagen naar een festival ga.
Ben gewoon een soort van zenuwachtig . Heb beide ook niet meer gezien sinds het begin.
Ik heb dit filmpje nu al 6x gezien en ik blijf lachen. Deze man verteld echt zo grappig.
Ik voel me bijzonder content met het 1 euro muntstuk dat ik vond. Misschien omdat ik nog 6 euro heb voor 9 dagen (heb genoeg eten enzo in huis, dus er hoeft in theorie niets meer af, op bananen en mogelijk een pak yoghurt/vla na).
Ik weet niet of het hier hoort (ik vond het feminisme topic te veel over grote maatschappelijkelijke discussies gaan haha), maar pfffft. Ik zat net in de sportschool op een hometrainer en daartegenover staan de loopbanden. Komt er een man op leeftijd precies op de loopband tegenover mij staan. Hij heeft 10 minuten lang on-afgebroken lopen staren, schaamteloos. Ik heb geprobeerd geërgerd te kijken, maar durfde niet mijn koptelefoon af te doen en er iets van te zeggen.
Toen ging ik maar âdemonstratiefâ naar een andere hometrainer, kwam ie daarnaast zitten(!). Hierop ben ik gewoon weggegaan.
Bah, voelde me helemaal niet fijn. En ik luisterde op de heen- en terugweg naar de sportschool nog wel naar Damn Honey de podcast haha
Goud koper blond pakje gekocht. Het is nog aan het drogen, en het veranderd nog per minuut.
het is iedere keer als ik kijk weer anders, volgens mij ook beetje lichtval. maar ik denk dat het nu net iets minder heftig als toen de kapster het had gedaan. (Daar was ik echt wortel wortel. en niet blij) Dus ik kijk dit weekend even aan met wassen. en anders ga ik pakje bruin halen
Oranje > Bruin rood > paars->blauw->paars->roze > zelfde fout gemaakt oranje > licht bruin
In een van die stukjes over hem lees ik:
Op de achterbank van de auto die hem naar een lezing in het noorden van het land brengt, neemt de onderkoelde televisiepersoonlijkheid steevast zijn telefoon op met de illustere woorden: âMet Van Rossem.â
Dat zijn illustere woorden???
Heb de definitieve aanslag gehad van de belastingdienst en ik heb nog niet gekeken maar FML nu al want het beloofde al niet veel goeds.
Ik heb een nieuwe collega die al een paar keer een negatieve opmerking heeft gemaakt over mân Engels en raakte er echt onzeker van.
Net met Engelse vrienden gebeld die me hebben verzekerd dat het BS is wat nieuwe collega zegt.
Stom hoe zoiets je kan raken.
Wat zou er dan niet goed zijn aan jouw Engels? Goede binnenkomer ook als nieuwe collega
Ook ik ben superbenieuwd wat deze betweter dacht beter te weten.
Ik ben in de krochten van TikTok beland maar;
Zijn â1st time pandemic babiesâ een ding? Dus filmpjes met babies die nu als ze voor het eerst in een supermarkt of fast-food restaurant zitten, met verbazing om zich heen kijken omdat ze het nog nooit eerder hebben meegemaakt? Zo kijken babies toch 99.9% vd tijd
Mensen willen gewoon interessant doen en babyâs kunnen ze niet tegenspreken.
Ik vind â met van Rossemâ behoorlijk vooraanstaand anders!
@Nescio ze komt zelf uit AustraliĂ« en we spreken samen alleen Engels (ze begrijpt en spreekt wel wat NL). Ze heeft een paar keer gezegd dat ik het ânodigâ heb dat we Engels praten samen zodat ik kan oefenenâŠ. Terwijl ik het juist leuk vind om een native Engels collega te hebben gezien ik nog steeds grotendeels in t Engels denk/werk.
Sowieso awkward want ik ben haar leidinggevende
Edit en ook allemaal edits maken en het op gooien op dat zij de grammatica beter kent
Hahaha ja deze man zou een keer het nieuws of zo moeten presenteren.