Wat je even kwijt wil #53

oke im save. na nog een keer wassen is het al een stuk beter. Vriend vind het ook leuk.
Voor de zekerheid wel pakje bruin in huis al. Dan kan ik het altijd nog veranderen.

Ik had beter in bed kunnen blijven vandaag. Door de stort regen gefietst, de stoffen kraam die ik zocht was er niet, dan dit :joy: wat is het volgende?

Heb net bij sport gedaan alsof ik kapot getraind was en niet meer kon. Moest nog twee oefeningen, maar ben gegaan zonder die te doen. Eigenlijk wilde ik gewoon weg om thuis te poepen. Zit nu bezweet op de plee thuis.

7 likes

Wat was ook alweer het massage apparaat dat je moet hebben?

De katten bijten je borduurwerk stuk :cat2:

Semi! Even wennen denk ik. Heb licht bruin wel in huis

Heb je iets van bleek kit er in zitten of haar parfum? Ik weet niet welke kleur je wilt maar het was er bij mij letterlijk met twee keer wassen uit met een mix van Frose en Virgin pink.

Let wel op ook nu dat je inklaring shizzle kan krijgen. Als je deze twee kleuren zoekt let me know.

Net ruzie gemaakt met een guy bij Ikea die dacht te kunnen voordringen en mij uitmaakte voor leugenaar. Ik ging los. Voelde me net @Karl_Lagerfeld.

32 likes

Nee, want die medewerker stond het allemaal als een schaap aan te horen. Want ik stond daar: NOEM JE MIJ NU EEN LEUGENAAR?!?

18 likes

Doe het! https://haarwensen.nl/

4 likes

Jezus wat irritant. Je kunt ook altijd nog voorstellen voortaan alles in het NL’s te doen zodat ZIJ even kan oefenen, en aangeven dat je verwacht dat ze de grammatica en uitspraak binnen de kortste keren onder de knie heeft. Joe

19 likes

Nice, ik ook. Deze week tegels gevoegd en een dak bedekt. Jammer van de allergische reactie op de lijmdampen, maar het dak lekt tenminste niet.

1 like

Ja doen!!

1 like

Er zit in de zijkant van m’n nieuwe bedombouw al een deuk en het kraakt wat. Zit aan de andere kant van het frame niet. Als je er overheen wrijft voel je ook echt een deuk en aan de zijkant steekt dan wat uit, geen idee wat want zit onder de bekleding. Dus nu de beddenzaak maar gebeld en ze gaan een servicemonteur sturen. Ik denk haast dat ik er teveel op geleund heb met m’n dikke hol met opstaan maar dan nog is dat bizar na een week?

Die nieuwe cola zero is echt goor, ben echt chagrijnig, hij is zo zoet en niet lekker Pepsi Max zoet maar echt normale cola zoet

1 like

Je deken wel even aan de andere kant leggen zodat je kan zeggen dat je aan de andere kant slaapt! :sweat_smile:

Haha ja dan leg ik de kattendeken aan mijn kant. Nee maar zelfs als ‘t m’n reet was: niet ok?

1 like

Ja, bijv. hier! https://www.haarstichting.nl/haar-doneren mits het geen gifgroen is ofzoiets.

3 likes

Een trein met een Brabantse conducteur die omroept is qua sfeer toch meteen beter dan zo’n randstadstem hè.

Helemaal gezellig.

10 likes

Je bent niet de enige, vond er er ook citroen smaak aan zitten. Heb zelfs de fles gecontroleerd als ik niet per ongeluk cola zero lemon had gekocht.

De satisfyer pro 2

11 likes

Netjes. Voelde goed zeker

3 likes