Wat je even kwijt wil #53

Het is koelkast, geen ijskastšŸ‘šŸ»

1 like

Okee

18 likes

Ja, VHD2 geloof ik. Net de variant waar nog geen vaccin voor is. We moeten nu in elk geval eerst afwachten of ze ziek wordt en daarna wel voor de andere varianten inenten. En morgen maak ik inderdaad het hele hok schoon.

Ik woon in de (Noord)Veluwe trouwens!

Het is ijskast, geen koelkast :-1:

13 likes

Altijd als ik schud met een plastic zak, komt het kleinste konijn heel happy aangesjeest voor wat lekkers.
Ook als het niks lekkers is maar bijvoorbeeld een pak schoonmaakdoekjes.
Zo fijn om te zien dat die oude man van ruim 11.5 nog altijd heel blij is met hooi en gedroogde weegbree.
Beste beslissing ooit om die oude man uit het asiel te halen :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Is dit een gevalletje friet of patat?:rofl:

1 like

Laatste dagen weer in een zieke quarter life crisis of zo met de vraag waarom en waavoor de fuck we leven. Het voelt alleen maar als werken werken werken en dan hoera, 5 weekjes vakantie per jaar!!1!!

8 likes

Nee gevalletje elite of plebs

10 likes

Misschien met ā€˜wcā€™ en ā€˜toiletā€™ maar een ijskast doet me denken aan een diepvriesšŸ˜…

1 like

Gelukkig maar 5!!! Met meer tijd om na te denken over dit leven zouden we nog miserabeler zijn!!

JK, waar kan ik tekenen voor minstens 3 maanden vakantie per jaar met behoud van salaris?

3 likes

Snobs is wel meer accurate dan elite though dus ik geef hem aan jou

3 likes

Ja dat verbaast me niks van deze neoliberale Sander Schimmelpennincklover! Ik blijf bij jouw versie

2 likes

Hij praat zo robotisch/Disney blik ik kan er niet goed tegen helaas

Succes morgen! :sparkles:

1 like

Dat je om 6 uur bent opgestaan om op tijd op kantoor te zijn en dat je er op het station achter komt dat je je laptop bent vergetenā€¦ Fml

2 likes

Vandaag na heel lang (corona) buitenlandse familie weer zien :heart:

16 likes

De zon schijnt!!! :heart_eyes: ik ben meteen even naar buiten gegaan voor een ommetje. Heb meteen veel meer zin in het leven.

En ik ga mā€™n vitamine d maar weer braaf nemen voortaan.

23 likes

Ik start de laatste tijd super vroeg (6u) zodat ik een ā€˜langereā€™ dag heb en eerder kan stoppen als ik wil. En zojuist logde een collega in, zegt ie ā€˜goedemorgenā€™. En ik was helemaal in de war van waarom het nog geen middag is :joy:

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #11

Maar weer eens gereageerd op een loting voor een appartementje (net geen studio meer), met 950 anderenā€¦ :ā€™) Nou ja wie weet heb ik super veel geluk haha.

5 likes