Even 24 uur afkoelen
@beurer waar blijven mijn gratis goodies!!!@!
Neeeeeeeee er zit iemand in m’N minst favoriete taal KEIHARD te telefoneren achter me al een half uur ik heb het gejinxt
Wat kut zo door m’n muziek heen
Ik had laatst iets vergelijkbaars en volgens die man was ik een kutwijf dat geen respect had voor anderen (omdat ik zei dat ik eerst was). Ik riep ook heel hard “PARDON? Zegt u nou dat ík geen respect heb voor andere mensen?”
En ben je al geweest? Ik ga morgen!
Sporten op vrijdagavond is wel echt het allerkutste wat er bestaat Waarom heb ik hier ja tegen gezegd
Ik ga nu maar volgende week merkte dat ik te overprikkeld was door woningjacht.
Oh god, snap ik, woning zoeken is stress. Ben erg benieuwd naar deze en dev is idd goeie ontwikkeling vanaf dat ik hem in Skins zag
Nog bedankt hiervoor! Het is fantastisch. Loves it
Zo, heb me aangemeld op een site als kattenoppas hier in de buurt.
Wat leuk! Mijn buurmeisje (oke meer buurvrouw eigenlijk) doet dat voor honden en ze heeft zo vaak honden voor een nacht of dagje. Ziet er altijd heel leuk uit!
Honden lijken mij ook zo leuk, maar geen ervaring ermee, haha. Ik wil er dan naartoe gaan, want mijn katten gaan andere katten niet accepteren (en is ook zielig voor alle partijen). Ben benieuwd of het een beetje loopt
En dat terwijl hij een laag zelfbeeld had ook tijdens zijn tijd in Skins volgens een interview. Terwijl het een goede acteur is en een prachtman om te zien.
Ik ben alsnog heel trots!
Op een vrijdagavond om 10 uur al gaan slapen, omdat je de donderdagavond had afgesproken en veels te laat thuis was. Ben helemaal niets meer gewend
Echt de zoveelste keer deze week dat ik mijn telefoon op mijn gezicht laat vallen in bed 🥲
Had twee keer hetzelfde product besteld en heb er maar 1 ontvangen en nu moet ik allemaal fotos sturen hoe ik het heb ontvangen want volgens hun administratie is het gewoon goed verstuurd. Nou ik heb er maar 1 ontvangen dus ergens is iets niet goed gegaan