Wat je even kwijt wil #53

Haha ja!! Dat wel! Dankjewel :slight_smile: Heeel blij met m’n nieuwe huis ook :partying_face:

1 like

Ik heb zo’n honger dat ik pannenkoeken sta te eten aan het aanrecht terwijl mijn vriend de volgende bakt. Wat een armoe :joy:

21 likes

En online al gekeken?

Jawell maar vind online shoppen echt lastig, bestel ik 10 dingen en gaan ze alle 10 terug.

Ik had dit laatst ook op een vrijdagochtend! Alleen niet pas bevallen. Maar was na werktijd gewend en vond dat hele chille lessen maar voelde me nu wel echt een oude vrouw tussen alle hippe studentes met mijn niet-matchende en ook niet-strakke, mijn gehele buik bedekkende sportoutfit. Je bent niet alleen :hugs: hopelijk heb je wel lekker gefietst.

9 likes

Wat is het toch fijn dat greetz bestaat. Vriendin van vroeger is getrouwd en was helemaal vergeten te appen. En nu kan ik die schade nog inhalen door een kaart te sturen

18 likes

Vers uit de pan zijn ze wel het lekkerst!

Ik heb NET de hele hut gestofzuigd en wie gaat er nu in de kattenbak graven :triumph:

5 likes

Vandaag mochten we voor het eerst zonder mondkapje werken en door het ziekenhuis lopen. Dat was toch wel erg bijzonder.

Sinds ik daar ben begonnen heb ik eigenlijk alleen nog maar thuis gewerkt, april 2020 daar begonnen. Dus dat je nu weer zoveel mensen ziet is ook heel grappig.

Sorry voor de dagboekpost haha. :sweat_smile: :+1:

14 likes

Ik hoop… je kat :laughing:

16 likes

Je vriend?

6 likes

Na 10 maanden een goede vriend weer in levende lijve kunnen zien en Rotterdam bezocht. Wat had ik dit gemist inclusief smerige horecawc’s, schreeuwende kinderen en vretende treinmensen.

6 likes

Wat is jonge John Travolta toch heerlijk zeg. Misschien nog wel beter dan jonge Arnold Schwarzenegger

7 likes

Wat zijn kersen toch lekker :drooling_face:

7 likes

afbeelding

27 likes

Na een contract van een half jaar heb je recht op 3 maanden WW, dus dan heb je nog even ademruimte om weer wat nieuws te vinden. Vaste contracten zijn uberhaupt niet zo vanzelfsprekend meer. Als je daar op moet wachten ga je nooit op jezelf.

6 likes

Haha sad life als ik dit inderdaad zou/had moeten aanhouden. Tot je 40e thuis wonen!

14 likes

Ik had best wel veel risotto gemaakt, dus ik wilde het invriezen en die bak stond op het aanrecht af te koelen. Opeens kreeg ik een craving en stond ik net aan het aanrecht koude risotto naar binnen te werken. Koud is het ook best lekker😅

8 likes

Wij ook weer deze week! Ik ben maart 2020 begonnen, dus ben eigenlijk alleen maar gewend om met mondkapje op te werken. Nu mogen wij op de gangen en met collega’s onderling weer zonder. Alleen patiëntencontact op minder dan 1,5 meter nog wel (dit vind ik eigenlijk serieus wel fijn). Maar ik voel me nog steeds echt illegaal als ik op de gang zonder mondkapje loop. Dat ik mn eigen reflectie zie en denk: kuuuut! Oh nee wacht, dit mag. En ik kan mijn mooie lipstickjes weer op!

4 likes

Thanks heb er nog één nodig.

De twee dure die ik heb, hebben het nog geen half jaar volgehouden

2 likes