Wat je even kwijt wil #53

Vandaag mochten we voor het eerst zonder mondkapje werken en door het ziekenhuis lopen. Dat was toch wel erg bijzonder.

Sinds ik daar ben begonnen heb ik eigenlijk alleen nog maar thuis gewerkt, april 2020 daar begonnen. Dus dat je nu weer zoveel mensen ziet is ook heel grappig.

Sorry voor de dagboekpost haha. :sweat_smile: :+1:

14 likes

Ik hoop… je kat :laughing:

16 likes

Je vriend?

6 likes

Na 10 maanden een goede vriend weer in levende lijve kunnen zien en Rotterdam bezocht. Wat had ik dit gemist inclusief smerige horecawc’s, schreeuwende kinderen en vretende treinmensen.

6 likes

Wat is jonge John Travolta toch heerlijk zeg. Misschien nog wel beter dan jonge Arnold Schwarzenegger

7 likes

Wat zijn kersen toch lekker :drooling_face:

7 likes

afbeelding

27 likes

Na een contract van een half jaar heb je recht op 3 maanden WW, dus dan heb je nog even ademruimte om weer wat nieuws te vinden. Vaste contracten zijn uberhaupt niet zo vanzelfsprekend meer. Als je daar op moet wachten ga je nooit op jezelf.

6 likes

Haha sad life als ik dit inderdaad zou/had moeten aanhouden. Tot je 40e thuis wonen!

14 likes

Ik had best wel veel risotto gemaakt, dus ik wilde het invriezen en die bak stond op het aanrecht af te koelen. Opeens kreeg ik een craving en stond ik net aan het aanrecht koude risotto naar binnen te werken. Koud is het ook best lekker😅

8 likes

Wij ook weer deze week! Ik ben maart 2020 begonnen, dus ben eigenlijk alleen maar gewend om met mondkapje op te werken. Nu mogen wij op de gangen en met collega’s onderling weer zonder. Alleen patiëntencontact op minder dan 1,5 meter nog wel (dit vind ik eigenlijk serieus wel fijn). Maar ik voel me nog steeds echt illegaal als ik op de gang zonder mondkapje loop. Dat ik mn eigen reflectie zie en denk: kuuuut! Oh nee wacht, dit mag. En ik kan mijn mooie lipstickjes weer op!

4 likes

Thanks heb er nog één nodig.

De twee dure die ik heb, hebben het nog geen half jaar volgehouden

2 likes

Haha ik vind ook zo illegaal zonder kapje in het ziekenhuis. Maar bij patiëntencontact toch wel fijn dat het nog hoort.

2 likes

Ik wil dat eigenlijk standaard houden. Of iig dat je bij klachten beiden een mondkapje draagt. Ook bij niet-coronaklachten. Bij één onderzoek dat ik moet doen sta je ongeveer een uur in de ogen van een patiënt te staren. Dan wissel je echt wel alles uit wat er uit te wisselen is, en ik heb ook geen zin in een normale verkoudheid/griep elke keer.

2 likes

Net terug van uit eten bij de Griek en ik zit zooooooooooooooo vol!

6 likes

Mijn vriend heeft per ongeluk de verkeerde bbq besteld en nu hebben we echt een mega ding haha. Echt chill voor mensen die geen vlees eten hahahaha. Ach kunnen er in ieder geval veel mensen langs komen en kan er ook fatsoenlijk groente op ipv alleen vlees en vlees vervangers. Maar jeetje wat een ding.

4 likes

Jaa ik vind ze zo lekker! Had mijn vriend gevraagd 2 bakjes mee te nemen, komt hij thuis met blauwe druiven. Bijna goed!

2 likes

Ik mag mijn scriptie verdedigen :star_struck:

39 likes

Opgewarmd is sowieso niet zo lekker, dus dit was een betere keus!
Of je moet er arancini mee maken :drooling_face:

1 like

Ik ben aan het scrollen door Pinterest en ik zie zo veeeeeel mooie kapsels voorbij komen en nu wil ik weer lang haar😭

3 likes