Wat je even kwijt wil #53

Haha ik vind ook zo illegaal zonder kapje in het ziekenhuis. Maar bij patiëntencontact toch wel fijn dat het nog hoort.

2 likes

Ik wil dat eigenlijk standaard houden. Of iig dat je bij klachten beiden een mondkapje draagt. Ook bij niet-coronaklachten. Bij één onderzoek dat ik moet doen sta je ongeveer een uur in de ogen van een patiënt te staren. Dan wissel je echt wel alles uit wat er uit te wisselen is, en ik heb ook geen zin in een normale verkoudheid/griep elke keer.

2 likes

Net terug van uit eten bij de Griek en ik zit zooooooooooooooo vol!

6 likes

Mijn vriend heeft per ongeluk de verkeerde bbq besteld en nu hebben we echt een mega ding haha. Echt chill voor mensen die geen vlees eten hahahaha. Ach kunnen er in ieder geval veel mensen langs komen en kan er ook fatsoenlijk groente op ipv alleen vlees en vlees vervangers. Maar jeetje wat een ding.

4 likes

Jaa ik vind ze zo lekker! Had mijn vriend gevraagd 2 bakjes mee te nemen, komt hij thuis met blauwe druiven. Bijna goed!

2 likes

Ik mag mijn scriptie verdedigen :star_struck:

39 likes

Opgewarmd is sowieso niet zo lekker, dus dit was een betere keus!
Of je moet er arancini mee maken :drooling_face:

1 like

Ik ben aan het scrollen door Pinterest en ik zie zo veeeeeel mooie kapsels voorbij komen en nu wil ik weer lang haar😭

3 likes

Ik zit al de hele tijd van die organisation tiktoks te kijken waarin Amerikaanse huismoekes hun tidepods en wasverzachter in aEsThEtiC glazen potten en kannen overgieten en hun snackdrawer vol chemische processed rommel aanvullen. Ik wil niet weten hoeveel afval ze hebben na zo’n aanvuldag. Niets tegen dingen mooi organiseren maar sommige dingen hiervan zijn zo zo zo onnodig en vooral niet milieuvriendelijk.

14 likes

Bijna had ik een diepvries pizza in de oven gegooid maar sta nu dan toch maar als een verstandige volwassene de restjes groenten te verwerken in een fatsoenlijke maaltijd.

5 likes

Ik had geen huissleutels dus m’n man heeft me 5 x gebeld terwijl ik aan het borrelen was op m’n werk, want hij wilde slapen ofzo.
Nouja uiteindelijk ben ik binnen gekomen en heb ik toch nog maar een pizza in de oven gegooid want had vandaag amper wat gegeten en wel veel bier op en morgen moet ik om 7 uur weer starten (fyi ik start altijd om 9 en ben daarvoor niks waard). Klaagklaag what a day.

Also voel me echt een slechte partner dat ik zo laat thuis was, maar 't was wel leuk en ben heel blij met m’n team :slight_smile:

3 likes

Ik heb een nieuwe baan en heb het zó naar mn zin. Heb eindelijk het gevoel dat ik écht op mn plek zit. Was afgelopen dinsdag bijna niet gegaan door mn ~angsten~ maar ben toch gegaan en ben gewoon focking trots op mezelf :tada:

91 likes

Ik beschouw mezelf echt niet als een minimalist maar de hoeveelheid mandjes en bakjes en overbodige troepjes (weliswaar netjes neergezet maar toch) die deze mensen hebben veroorzaakt zo veel irritatie?! maar toch kijk ik nu een 15 minuten durende compilatie :thumbsup:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #11

Maar overgieten en aanvullen of niet; dat afval is er toch wel? Of begrijp ik je verkeerd?

3 likes

Ik heb zoiets doms gedaan vandaag. Een stukje red velvet cake besteld bij de Beren. Een paar happen niks was het.

2 likes

Ja sowieso, maar dan wel allemaal op 1 dag waardoor het nog een grotere hoop lijkt. Kunnen ze niet wat meer bulkverpakkingen kopen of misschien hervilbare opties zoeken? Soms zie ik ook gewoon 20 kleine drankbrokjes en potjes yoghurt oid, dat zou ik dan toch gewoon in het groot kopen

Zuid-amerikaanse guy slide in mijn dm. Ben de beroerdste niet om gedag te zeggen. Vervolgens zegt ie dat ik moet opschieten met iemand te vinden want het leven gaat zo snel en 30 en nog niet getrouwd kan echt niet. :sob:
Hoe is jullie vrijdag ochtend?

13 likes

5f7t9r

29 likes

Gefeliciteeeerd!!

Ik heb gister geborreld met oud collega’s, bedrijf waar ik 8 jaar geleden ofzo heb gewerkt. Heb daar 3 vrienden aan over gehouden en de rest dus al jaren niet gezien en het was zo zo zo leuk. Voor het eerst weer in een pub (oké buiten in de tuin van de pub maar ok) weer Guiness drinken en ongepaste grappen maken. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes