Ik ben erachter gekomen dat ik een zwaar ijzertekort heb en last heb van hyperventileren en ik ben zó opgelucht dat ik weet waar mijn hele lijst met vage klachten vandaan komen. Kan eindelijk focussen op een oplossing en weer verder met mijn leven💪🏼
Wow bij mij ook om 8 (raam vervangen) en nog niet hier. Vooral geïrriteerd want heb meer te doen! Ga zo bellen.
Maar idd ook zo awkward als ze er dan dadelijk zijn .
Zó geen zin in vandaag. Ook echt om 20 over 8 mijn bed uit gerold om me achter de computer te installeren.
Partyyyy
Eigenlijk is het toch best raar dat je in de bus opeens geen gordel meer om hoeft? Groetjes punaise die alle kanten op geslingerd wordt
Zo ben echt gesloopt wakker geworden. Hopelijk lukt me zo nog een power nap, echt niet te doen.
Nu al zin om heel veel te snacken door de gaarheid ook
Hahahahaha ja heel herkenbaar. Er zijn bij ons ook allemaal routes aangebracht die je perse moest volgen om besmettingen te voorkomen. Ik verwacht nog steeds dat iemand mij terug stuurt.
Nou dan is hij hopelijk wel goed gemutst en is het raam vanmiddag helemaal klaar!
Gefeliciteerd!!
Ik denk niet dat ik ooit zo ziek ben geweest als nu… Pff
Ze zouden me het voor maandag laten horen…
MAAR ZE BELDE NET EN IK BEN AANGENOMEN!!!
De stratenmakers voor mijn deur hadden vanochtend keihard ‘Single Ladies’ aanstaan en hoewel ik het geluidsoverlast op de vroege ochtend niet heel fijn vond kan ik de muziekkeuze erbij wel waarderen.
Hoezo doet kramp in je kuit zoveel pijn.
Die gedachte had ik gisteren ook. Ik had al lang niet meer in de bus gezeten. Opeens remt de buschauffeur heel hard en ik denk huh waarom heb ik mijn riem niet om?
Huh ik heb echt nog nooit een gordel gedragen in de bus in Nederland? Was dat er ooit dan?
Nee maar omdat ik zo lang niet in de bus had gezeten was ik het niet meer gewend. Mijn hoofd maakte denk ik een associatie met in de auto zitten.
Ik heb een paar keer in een bus gezeten die over de snelweg ging en daar moest het wel, maar volgens mij is dat bij een gewone lijndienst ook helemaal niet verplicht.
Ik zit om 11 uur op locatie B voor een afspraak die kennelijk om 10 uur op locatie A was
Tot zover mijn planningscursus.