Ja gênant gewoon. Ook voor bezoek dat even snel z’n remsporen wil wegvegen en dan blijkt die borstel weer in 3 stukken uiteen te vallen.
Need new ones asap
Ja gênant gewoon. Ook voor bezoek dat even snel z’n remsporen wil wegvegen en dan blijkt die borstel weer in 3 stukken uiteen te vallen.
Need new ones asap
Ja is volgens mij alleen maar verplicht als de bus harder dan 80 gaat!
Edit:
Gordels niet verplicht in de bus
U hoeft geen gordel te dragen in een bus die een lijndienst uitvoert binnen de bebouwde kom. Dat is uit praktische overwegingen: passagiers stappen steeds in, schuiven op en stappen uit. In veel gevallen heeft een lijnbus ook geen gordels. In andere bussen of touringcars met autogordels moet u de gordel wel gebruiken.
Mijn vriend heeft in z’n Nederlandse cursus gezegd dat hij een Nederlandse vriendin heeft godvrdmm. Want nu verwachten ze ineens veel van hem en dus ook van mij dat we de hele dag oefenen en Nederlands praten. Maar ik ben daar echt zoo slecht in en veel te ongeduldig voor en schakel na twee zinnen weer om naar Spaans.
Jaaa gefeliciteerd!!!
Ik ben gevraagd voor het voorprogramma van J.oep B.eving voor 1500 man publiek het is nog niet helemaal zeker en ik zit de hele dag door mijn mail te checken ahhhhhh
Omg ik wilde even tussen het werken door een bagel maken maar snij ik ipv de bagel keihard in mijn hand en nu ligt mijn handpalm open Echt een topdag dit
Er had iemand op mijn werk verf in de wasbak gegooid, doen ze wel vaker maar nu lag het nog op de rand schijnbaar want het zit in mijn nieuwe jurkje. Ik baalde zo hard en kon wel janken maar mag nu van mijn werk nieuw jurkje kopen op hun kosten.
Nu hopen dat deze nog terugkomt in mijn maat.
Ik ben om de week op vrijdag vrij. Ik kijk daar altijd heel erg naar uit maar als het dan zover is slipt die dag altijd een beetje uit mijn vingers zonder dat ik iets noemenswaardigs doe.
Dankjewel!!
En wow wat spannend voor jou!! Ik ga voor je duimen!
goddd ja nu zijn ze achter bezig, lekker skyradio de hele tijd
Ik heb zo een fijne kapper ontdekt in het dorp.
Was totaal niet tevreden de laatste keer dat ik bij mijn vaste kapper ging. Ben toen zelfs terug geweest voor een correctie.
Ben echt heel blij en ga zeker terug naar haar
@Bunnyslippers ik heb door jouw kapper tip gevraagd of ze t anders wou stylen en nu ben ik 100% tevreden.
Sowieso is bestellen bij de Beren een vergissing, wat het ook is.
Arme jij.
Knippen en ik heb mn haar laten föhnen met zon diffuser ipv dat ze het met zon borstel in model föhnt.
Ik ga zondag met mijn schone zusters voor de lol trouwjurken passen.
Is een vrouw die dat aanbied. Lijkt me echt heel grappig om een dikke suikerspin jurk aan te hebben.
We hebben 2 uur de tijd om helemaal los te gaan
Oh dat is echt heel leuk! Veel plezier alvast!
Wat een irritant weer steeds. Ochtend is het koud, dus lange broek en lange dunne trui aan. Nu schijnt de zon weer en is het benauwd. Kunnen we niet gewoon een ding kiezen.
Ik heb net een vakantiepark gemaild of er eekhoorntjes op t park zijn. Want heb online niet heel veel reviews/waarnemingen gevonden.
Ik voel me zo verdrietig en hoop echt dat ik me snel wat beter ga voelen.
Ik was net aan het wandelen en ik hoor achter mij
“Ja jij bent net verhuisd he”
Nou ik dacht, dat is niet voor mij, want ik ben niet recent verhuisd. Gaat die vrouw ineens voor mij staan met haar fiets, ik kon letterlijk geen kant op
“JA JIJ BENT NET VERHUISD HE” (ik had oortjes in)
“Uhhh nee?”
“Jij woonde toch op de straatnaam???”
“Eh nee”
“Oh dan heb ik de verkeerde”
En toen fietste ze weg. Echt wtf mens.
Ik snap echt niet waarom je het criminele pad op zou gaan als je zo fucking slim bent dat je gigantische bedrijven kan hacken en platleggen met ransomware. Ik bedoel: je bent zo slim. Je kan die kennis voor vet veel geld gewoon legaal verkopen en zelfs aanbieden om voor tig bedrijven jaarlijks te controleren of de boel nog wel op orde is. Wáárom zou je jezelf zo in de nesten werken?