Ik ga zo voor het eerst in een jaar tijd uit eten met mijn vriendinnengroep en het voelt echt alsof we op de middelbare school zitten. De hele tijd appjes met “omg ik ben onderweg”, “wat trekken jullie aaaaan???”. Alsof we dit nog nooit hebben gedaan haha.
Het is met dank aan lush net of ik in een bad met sisi lig. Aan de ene kant best lekker, aan de andere kant voelt dat eerder vies plakkerig dan schoon
Edit: kreeg in bad nog de associatie met die colakip marinade, maar dan sisi mens
Denk dat ze bij een supermarkt daarin een ander normaal hebben. Maar ben het met je eens dat aangeven gewoon normaal is
Lijkt mij ook niet meer dan normaal! Ik vermoed dat er best veel mensen zijn die de zelfscan kassa’s aangrijpen als een kans om dingen te stelen, ondanks de steekproeven.
Altijd spannend als iemand iets komt ophalen via MP, vooral nu ik alleen woon. Gelukkig is het wel een vrouw, voel me daarbij toch iets meer op m’n gemak dan wanneer ik weet dat het een man is
Ik heb een puist tussen m’n wenkbrauwen en m’n vriend noemt me net Harry Potter
Ja same! 🥲 zit inmiddels wel een beetje in het bouwvakker slaapritme… maar wordt ook echt minstens een keer in de week wakker van de bizarre vuilnispers die bij de bussen staat of de veegwagen haha op papier leek het zo’n goeie locatie
In welke film heeft Harry een puist tussen z’n wenkbrauwen dan?
Echt een slechte referentie van m
@Soy.peor waar had jij gezien/gehoord dat de vega mc kroket terug komt? Ik kan er niks over vinden en ik heb een datum nodig!!!1
Ik ga morgen met vriendinnen winkelen en ik heb er zo veel zin in. Daarna gaan we sushi bestellen en voetbal kijken. Eindelijk weer normale leuke dingen.
En voor vanavond lekker snacks en coronaatjes gehaald voor hopelijk een top voetbal avond
Onder Bonnies vlog hahaha. Verder geen idee
Is voor het handbal dat dadelijk om 1900 speelt.
Meh ze zeggen sporadisch Nu moet ik gokken of duurder, ander park. Of gewoon wachten en last minute gaan. First world problems I know. Ik vind Oostenrijk gewoon nog niet slim.
Ik zou naar New York of Londen gaan daar ontkom je dr niet aan.
Foto om je jaloers te maken.
Stond net klaar om met tegenzin naar de supermarkt te gaan en toen herinnerde ik me dat Gorillas bestaat.
Was het inderdaad een vrouw? Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat ik met een vrouwennaam communiceerde en dat er dan ineens een man aankwam.
Wow, dat zou ik best wel naar vinden! Bij mij was het andersom, ik communiceerde met een man maar hij zei dat zijn vriendin het zou komen ophalen dus dat vond ik alleen maar prima en zij kwam ook idd
Ugh ik ben best goed met honden maar ‘even’ oppassen op een Jack Russell pup is echt next level. Zoveel energie, zoveel om te slopen
Ja Londen wist ik al. Gelukkig heb ik zulke foto’s ook uit Oostenrijk. Seefeld in Tirol, ook aanrader met kindjes. Maar vind het te laat en alles omtrent covid niet stabiel genoeg om eind september die kant op te gaan. Plus t weer. Dus nu hard op zoek in NL.
Ja echt heerlijk met een lekkere koude cola erbij