Wat je even kwijt wil #53

Ik ben zo hard met mijn ogen aan het rollen dat ze waarschijnlijk uit zichzelf zo wegrollen (en dan weer terug). Om meerdere redenen/mensen overigens, dus het ligt waarschijnlijk aan mezelf.

3 likes

Vandaag is de broodwinkel op mijn werk geopend en ik vond het best spannend want ik ben de hoofdwinkelbediende daar (ben de enige die er altijd zal zijn) en ook de enige die helpt met verkopen die niet helpt met bakken dus ik weet nog niet precies wat er allemaal in het brood zit. Maar het was echt geslaagd en we hebben in 4 uur tijd voor bijna 400 euro aan brood en koeken/koekjes verkocht. :heart_eyes: Ben echt zo blij nu haha.

Maar het is ook echt zo lekker. Gevulde koeken enz maken ze ook zelf, echt zo tof en leuk dat de eerste dag een succes was!

40 likes

Ik eet net voor het eerst een bokkenpootje en het is echt gewoon lekker?!

Ik dacht altijd dat het een keiharde koek was met nootjes erop en dan gedipt in choco maar het is merengue of iets heel lichts en zoets

Life changed man

41 likes

De bakkert

2 likes

Heb je ondertussen ook al haring op?

Hahaha njet sgat

Ik wil t dan wel aan zee voor het verse gevoel maar ik kom daar nooit.

3 likes

Ik ben in m’n studentenstad voor de jaarafsluiting en dat was dus zo’n hunted game dat je op elkaar gaat hunten
Normaal super leuk maar ik heb voel me niet zo goed de laatste tijd, oververmoeid/zware verkoudheid deze week/tekorten in m’n bloed enzo. En ik vind het zo stom om ā€˜that person’ te zijn maar heb het toch maar eerlijk aangegeven. Iedereen was zo lief :pleading_face: en nou zit ik lekker koffie te drinken ergens en ga ik ze straks weer opzoeken en gaan we samen eten :grinning_face_with_smiling_eyes:

24 likes

Ik zit echt sinds super lang ineens weer tegen een paniekaanval aan, echt de hele dag bouwt het al op en kom er maar niet vanaf. En raak nog meer in paniek van het idee dat de piek er dus nog niet is maar wel lijkt te komen. Normaal zou ik gaan sporten of even met de hond wandelen alleen door een dikke blauwe elleboog kan dat allebei niet. Al gedoucht, serie gekeken ter afleiding maar daar kan ik me helemaal niet op focussen, net even boodschappen gedaan om toch bezig te zijn maar niets helpt. Ben ook alleen in het huis van m’n ouders en niemand in de buurt die ik even kan zien nu als afleiding en van het alleen zijn raak ik nog meer in paniek.

4 likes

Ik wilde net bij de zelfscan drie paprikas afrekenen die in plastic zaten maar er zat geen scan code op. Ik gaf dit aan dus ze haalde een nieuwe op en ik kreeg een compliment dat dat heel netjes was dat ik dat zei. Nou dat is gewoon normaal. Heb ook een bovengemiddelde haat aan mensen die producten bewust niet scannen.

23 likes

Ik snap van mezelf ook niet zo goed dat toen ik hier kwam wonen nog wel heb gedacht ā€˜vast veel lawaai van de trams en treinen ed, hoe erg vind ik dat?’ maar niet heb bedacht dat de hele fucking omgeving nog een bouwput is en dat veel meer overlast geeft :sweat_smile:

3 likes

Ik las net dat H&M de Utrechtse winkels aan de Oudegracht en Steenweg dit jaar sluiten. Ik vind winkelen in Hoog Catherijne, het overdekt winkelcentrum, zo saai. :sob:

En ze zijn weer aan het klussen geslagen buiten, net nu ik weekend heb.

3 likes

Ik ga zo voor het eerst in een jaar tijd uit eten met mijn vriendinnengroep en het voelt echt alsof we op de middelbare school zitten. De hele tijd appjes met ā€œomg ik ben onderwegā€, ā€œwat trekken jullie aaaaan???ā€. Alsof we dit nog nooit hebben gedaan haha.

30 likes

Het is met dank aan lush net of ik in een bad met sisi lig. Aan de ene kant best lekker, aan de andere kant voelt dat eerder vies plakkerig dan schoon

Edit: kreeg in bad nog de associatie met die colakip marinade, maar dan sisi mens

4 likes

Denk dat ze bij een supermarkt daarin een ander normaal hebben. Maar ben het met je eens dat aangeven gewoon normaal is :slight_smile:

1 like

Lijkt mij ook niet meer dan normaal! Ik vermoed dat er best veel mensen zijn die de zelfscan kassa’s aangrijpen als een kans om dingen te stelen, ondanks de steekproeven.

3 likes

Altijd spannend als iemand iets komt ophalen via MP, vooral nu ik alleen woon. Gelukkig is het wel een vrouw, voel me daarbij toch iets meer op m’n gemak dan wanneer ik weet dat het een man is

4 likes

Ik heb een puist tussen m’n wenkbrauwen en m’n vriend noemt me net Harry Potter :rage:

2 likes

Ja same! 🄲 zit inmiddels wel een beetje in het bouwvakker slaapritme… maar wordt ook echt minstens een keer in de week wakker van de bizarre vuilnispers die bij de bussen staat of de veegwagen :weary: haha op papier leek het zo’n goeie locatie

1 like

In welke film heeft Harry een puist tussen z’n wenkbrauwen dan?

Echt een slechte referentie van m

16 likes

@Soy.peor waar had jij gezien/gehoord dat de vega mc kroket terug komt? Ik kan er niks over vinden en ik heb een datum nodig!!!1

4 likes