Wat je even kwijt wil #53

Ik ga morgen met vriendinnen winkelen en ik heb er zo veel zin in. Daarna gaan we sushi bestellen en voetbal kijken. Eindelijk weer normale leuke dingen.

En voor vanavond lekker snacks en coronaatjes gehaald voor hopelijk een top voetbal avond :partying_face:

13 likes

Onder Bonnies vlog hahaha. Verder geen idee

Is voor het handbal dat dadelijk om 1900 speelt.

8 likes

Haha goede bron wel

Ik ben een jurkje aan het verven maar pff wat een project. Heb normaal die verf die in de wasmachine kan maar nu had ik een los zakje voor handwas. Voelde me helemaal een heks met twee emmers en een soeplepel. Hopelijk wordt het mooi.

14 likes

Meh ze zeggen sporadisch :sob: Nu moet ik gokken of duurder, ander park. Of gewoon wachten en last minute gaan. First world problems I know. Ik vind Oostenrijk gewoon nog niet slim.

1 like

Ik zou naar New York of Londen gaan daar ontkom je dr niet aan.

Foto om je jaloers te maken.

Samenvatting

23 likes

Stond net klaar om met tegenzin naar de supermarkt te gaan en toen herinnerde ik me dat Gorillas bestaat.

11 likes

Was het inderdaad een vrouw? Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat ik met een vrouwennaam communiceerde en dat er dan ineens een man aankwam.

Wow, dat zou ik best wel naar vinden! Bij mij was het andersom, ik communiceerde met een man maar hij zei dat zijn vriendin het zou komen ophalen dus dat vond ik alleen maar prima :stuck_out_tongue: en zij kwam ook idd

2 likes

Ugh ik ben best goed met honden maar ‘even’ oppassen op een Jack Russell pup is echt next level. Zoveel energie, zoveel om te slopen

1 like

Ja Londen wist ik al. Gelukkig heb ik zulke foto’s ook uit Oostenrijk. Seefeld in Tirol, ook aanrader met kindjes. Maar vind het te laat en alles omtrent covid niet stabiel genoeg om eind september die kant op te gaan. Plus t weer. Dus nu hard op zoek in NL.

1 like

Ja echt heerlijk met een lekkere koude cola erbij

Ik ruik al de hele middag/avond een bbq geur. Op de fiets, thuis, zelfs in de sportschool. Lijkt wel alsof de geur in mn neus vast zit

Ik moet hier opeens weer aan denken maar afgelopen zondag reed ik op een weggetje door de bergen met beetje haarspeldbochten en ik kwam uit zo’n bocht en er stonden 2 auto’s stil midden op de weg. En de eerste auto lag dus op zijn kop, helemaal ingedeukt, ramen gebarsten er kwam rook uit. Dus ik schrik me kapot natuurlijk want zag er echt niet goed uit. Maar er stond een groepje tiener jongens naast en die gebaren dat ik door moet rijden.

Maar ik stop dus en vraag of alles goed is en ze hulp nodig hebben. En ze zeggen echt zo: “nee hoor, alles goed. Fijne dag nog! :grinning:

Heel bizar!

8 likes

Tieners naast een brandende auto lijkt me wel een geschikt moment om even de politie te bellen :sweat_smile:

10 likes

Dit klinkt echt als een Netflix serie over een uit de hand gelopen avond waarbij ze iemand in de kofferbak hebben verstopt

12 likes

Had een uitnodiging gekregen om bij mijn nieuwe buurvrouw een drankje te komen drinken. Super leuk maar nu zag ik toen ik met boodschappen had gehaald en weer naar mijn huis liep dat ze allemaal vrienden heeft uitgenodigd ook. Vreselijk, waarom zei ik ja op de uitnodiging :weary:

4 likes

Zeg dat je nog niet in groepen durft ivm corona/vaccin/wat dan ook

1 like

De kapper heeft een TikTok filmpje van m’n haar make over gemaakt en nu voel ik me helemaal zoomer. :+1: loop ook al de hele dag blij te zijn.

4 likes

Ahh leuk, wil je hem delen?

1 like