Wat je even kwijt wil #53

Hoe is het afgelopen??

1 like

Dit weekend 2x uit eten en 1x uit lunchen. Lekker even de horeca steunen, love it.

En vakantie in september is ook geboekt, alles lijkt weer een soort van normaal opeens :hugs:

20 likes

Had gisteren echt een chille verjaardag, er voor kiezen om gewoon niet voortdurend bezoek over de vloer te hebben maar gewoon geen is echt het beste geweest. in de ochtend lekker geborduurd, toen ik op punt stond weg te gaan stonden schoonouders voor de voordeur die kwamen verjaardagskaart overhandigen en daarna weer weg gelijk. Pedicure gehad, even op bezoek geweest bij mijn ouders. Stardew gespeeld, lekker gegeten. meer kon ik niet wensen!

Vanavond komen twee vrienden voor mario kart en andere games. staat eigenlijk gewoon los van verjaardag. ook super chill.

28 likes

Oh Taylor heeft een nieuwe single :heart_eyes:

4 likes

Die stukjes van Paulien Cornelisse op de voorpagina van de Volkskrant gaan toch echt nergens over hĂš. Nouja alles beter dan Arnon Gr maar hoezo staat dit op de voorkant van krant?

1 like

Vanavond een verjaardag en ik zie er echt tegen op. Hele avond sociaal doen
 misschien pak ik nog wel een verkoudheidje op vandaag.

6 likes

Ja hoor. Nu staat m’n hoofd hier wel maar yolo. :joy:

60 likes

Ik werd vandaag al vroeg wakker omdat er vanalles op straat gebeurde en had het geniale idee om mijn noise cancelling hoofdtelefoon op te zetten met een luisterboek. Heb nog 2 uur heerlijk geslapen en niet eens gemerkt dat mijn man uit bed ging, de was aan had gezet en zelfs al weg was.

Top ding.

16 likes

Heel mooi!

2 likes

Ik zit heerlijk in het zonnetje te wachten tot mijn vriendinnen mij komen ophalen, allemaal zomerse muziekjes op spotify. Life is good :partying_face:

10 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik ben zoooooooop blij en trots op je :tada: :tada:. FF in de boomermodus en dan komt het met dat congres ook goed.

3 likes

Ik haat het dat ik soms zo’n gruwelijke escalatiedrang heb. Maar om half 5 thuis komen na een nachtje dansen was wel weer echt nodig.

8 likes

Donderdag eindelijk weer uit geweest dmv testen voor toegang. Gister pas om 7:15 thuis. HET WAS HEERLIJK IK WIL NOG EEN KEER AAAHHHH

50 likes

Hahahahaha wat is dit? Waar dient die maĂŻskolf voor? Dit ga ik nooit meer vergeten :joy:
En ook: waarom geef je jezelf voor zo’n filmpje? Ik zou echt zoiets hebben: noooo way

2 likes

Ik wilde vragen of het nou werkte of niet want dan is het de moeite waard voor mij om me uit te sloven met een maiskolf, maar zo te zien ga je er natĂșĂșrlijk op vooruit als je zo’n voorpose aanneemt en bovendien is die maiskolf overbodig als je een vriend of dildo in huis hebt :joy:

1 like

Of net als bij Foodgloss:
‘Kan dit ook met een komkommer?’

:rofl:

3 likes

Ik moet vandaag helpen op een festival in het oosterpark amsterdam maar ik kan het niet vinden en loop al een half uur rondjes :joy::joy: ik ga krijsen

2 likes

Niet gegaan uiteindelijk en lekker met mijn wijn en kaas op de bank wezen Netflixen. No regrets :v:t2:

3 likes

Haha leuk einde! En sowieso mooi geworden

1 like