Wat je even kwijt wil #53

Ik heb na mijn vaccinatie zo’n zere arm dat ik er vannacht wakker van werd (en nu mijn arm bijna niet kan gebruiken). Hopeliik blijft het hierbij en is het morgen weer over. :grimacing: Want kunnen slapen en dingen met 2 armen doen is toch wel fijner.

De Kemping :slight_smile:

1 like

Echt goed geslapen vannacht dus fijn om zo de week te beginnen. Wel aan het aftellen tot de vakantie

Sinds gisteren ben ik alleen maar PC bouw filmpjes aan het kijken. :sweat_smile:
Jammer dat de GTX 3070 zowat 1000 euro is waardoor het bijna niet meer aantrekkelijk is om zelf te bouwen maar gewoon een prebuild te kopen.

Mn ouders zijn afgelopen weekend naar Maastricht geweest en hadden een souvenir meegenomen

Dus nu ben ik aan het ontbijten met rijstevlaai :drooling_face:

27 likes

Toch lekker als de appie bezorger om je ID vraagt en reageert met: woooow dit had ik echt niet gedacht, ik twijfelde of je wel of niet jonger dan 25 zou zijn. Groetjes van deze 30-jarige

6 likes

Wat rot, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Ik ken het gevoel helaas en wilde je daarom nog zeggen dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn hoor. Een gedachtestroom stoppen is een van de moeilijkste dingen die er is vind ik, en al helemaal s nachts. Dat is niet iets wat je bewust oproept, dus ook niet iets waar je jezelf om moet haten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik dacht misschien helpt het om het van een willekeurige vreemde te horen.

4 likes

Niet weeeeeer :joy:

38 likes

Haha mijn moeder rende naar de tv, ‘die kennen we!’ :joy:

1 like

Wat

Pff lekker koortsig nachtje gehad na m’n vaccinatie. Voel me nu wat beter maar hoop dat dat zo blijft

We hebben een Cornatopic voor items over vaccins e.d.

4 likes

Lol oke sorry hoor, kun je ook gewoon op mij reageren dan

1 like

Haha er zijn hier mensen die alles een humblebrag vinden en helemaal allergisch worden als iemand post dat ze om hun ID zijn gevraagd terwijl ze eigenlijk 30+ zijn. Was laatst een heel lang gesprek over in een ander topic. :rolleyes:

7 likes

Je bent absoluut niet de enige. Dus vandaar een algemeen berichtje.

1 like

Haha, er is de afgelopen weken iets van 3x discussie geweest omdat veel mensen van alles vinden van dit soort posts. Dat gaat elke keer ongeveer zo:

  • Ik moest me identificeren terwijl ik al X jaar oud ben!
  • Ugh, humblebrag.
  • Hoezo is dat een humblebrag? Ik mocht laatst een film niet in die voor 6 jaar en ouder was!
  • Nou, ik was laatst met mijn moeder op stap en toen zei iemand tegen mijn moeder: wow, echt knap dat ze al zelfstandig kan lopen!
  • Haha echt grappig, ik moest me ook laatst identificeren maar toen de cassier mijn gezicht zag zei die “oh nee laat maar”

Enz enz enz :joy: Dus ik zag het al gebeuren dat dat hele riedeltje weer opgestart ging worden n.a.v. jouw post.

16 likes

‘Er zijn hier mensen’ :rolleyes:

4 likes

ew mensen

4 likes

Vandaag vrij, op de planning:

  • wenkbrauwen laten doen
  • nagels laten doen
  • vaccinatie laten zetten
  • visite

Gek genoeg het minst zin in het laatste :joy:

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic