Mn ouders zijn afgelopen weekend naar Maastricht geweest en hadden een souvenir meegenomen
Dus nu ben ik aan het ontbijten met rijstevlaai
Mn ouders zijn afgelopen weekend naar Maastricht geweest en hadden een souvenir meegenomen
Dus nu ben ik aan het ontbijten met rijstevlaai
Toch lekker als de appie bezorger om je ID vraagt en reageert met: woooow dit had ik echt niet gedacht, ik twijfelde of je wel of niet jonger dan 25 zou zijn. Groetjes van deze 30-jarige
Wat rot, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Ik ken het gevoel helaas en wilde je daarom nog zeggen dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn hoor. Een gedachtestroom stoppen is een van de moeilijkste dingen die er is vind ik, en al helemaal s nachts. Dat is niet iets wat je bewust oproept, dus ook niet iets waar je jezelf om moet haten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik dacht misschien helpt het om het van een willekeurige vreemde te horen.
Niet weeeeeer
Haha mijn moeder rende naar de tv, âdie kennen we!â
Wat
Pff lekker koortsig nachtje gehad na mân vaccinatie. Voel me nu wat beter maar hoop dat dat zo blijft
We hebben een Cornatopic voor items over vaccins e.d.
Lol oke sorry hoor, kun je ook gewoon op mij reageren dan
Haha er zijn hier mensen die alles een humblebrag vinden en helemaal allergisch worden als iemand post dat ze om hun ID zijn gevraagd terwijl ze eigenlijk 30+ zijn. Was laatst een heel lang gesprek over in een ander topic.
Je bent absoluut niet de enige. Dus vandaar een algemeen berichtje.
Haha, er is de afgelopen weken iets van 3x discussie geweest omdat veel mensen van alles vinden van dit soort posts. Dat gaat elke keer ongeveer zo:
Enz enz enz Dus ik zag het al gebeuren dat dat hele riedeltje weer opgestart ging worden n.a.v. jouw post.
âEr zijn hier mensenâ
ew mensen
Vandaag vrij, op de planning:
Gek genoeg het minst zin in het laatste
Bel even met de assistente. Die kan vast beoordelen wat handig zou zijn
Chips na zwemmen smaakt zo lekker. Geeft een hele nieuwe dimensie aan de ervaring
Vooral als je dan je chips vast houdt met je natte verrimpelde vingers
Ja die nog zeer sterk naar chloor ruiken