Is hier op het moment kermis en er komt een fanfare opeens door de straat met bewaking er bij zodat verkeer gewoon ff normaal doet en die mensen laat lopen. maar door dat soort dingen, denk ik wel eens; woon ik in een Gilmore Girls dorp?
Ik had gister voor het eerst weer een verjaardagsfeestje en mijn god, mijn benen en rug zijn niet meer gewend zo lang te staan sinds Corona.
Deze oma ligt lekker op de bank nu.
Ja, was echt weer erg benauwd! Heb je uiteindelijk nog beetje kunnen lopen?
En mijn bedachte route had te weinig schaduw dus heb die onderweg helemaal moeten ombouwen (bedoeling was namelijk ook een 30km maar dat zat er echt even niet in met dit plakweer).
Ik ben de donkergroene muur in de woonkamer echt heeeeelemaaal zat en ik sta op het punt om naar de bouwmarkt te rijden om een emmer wit te kopen. Ik stel het steeds uit maar nu gaat het echt gebeuren.
Jeetje nog steeds een gigantische afstand! Haha ik wilde 10km, maar heb ook voor een shortcut door het bos gekozen zodra het kon en toen waren het maar 7km, ach ja…
oooo doeeeeeeeeen!
Ik heb een inbouw kast in mijn kantoor en die muur is een beetje vies (is wit) en ik zit te denken wleke kleur er mooi zou zijn tegenover mijn lever kleurige muur. Of dezelfde kleur of een subtiele lichtgrijs.
Ughhhh foto’s van 3-4 jaar geleden aan het kijken, wat was ik cute en slank . En nu bleh ontevreden.
Gecondoleerd en sterkte
Ik las eerst gym op zijn Nederlands en dacht huh. Kan dat als volwassenen ook?
Yes gewoon doen! Achteraf zul je er blij mee zijn dat je het gedaan hebt
Nou daar zag ik laatst een meme over dat je met terugwerkende kracht altijd denkt van oude foto’s oh wat was wat leuk, ik zag er leuk uit, het was gezellig etc terwijl je op elk moment dat die foto werd gemaakt je waarschijnlijk ook zat druk te maken of je nog te dik vond etc.
Moraal: niet druk maken, is echt tijdverspilling.
Nou, met dit weer is shortcut door het bos best verstandig.
En niet zeggen ‘‘maar’’ 7km, haha, is toch een prima loopje.
Haha, lekker apenkooien!! (Kan serieus wel!)
Zometeen met de schone zusters trouwjurken passen
Ik wil iig de meest poofy jurk ook hebben aangehad.
Ik zeg standaard: “neen, bedankt”.
Maakt mij niet uit wat de vraag is. Gewoon 1 keer beleefd en duidelijk weigeren.
Als dat niet werkt, mag ik onbeleefd zijn van mezelf. Meestal gaat het dan naar: laat me gerust.
Onze hond werd vannacht ziek en volgens mij hebben we zo goed kunnen oefenen voor de baby. Ik werd niet wakker en mn vriend heeft alles opgeruimd en hem 2 x uitgelaten
Ik moest echt heel hard nadenken over wat schone zusters zouden moeten zijn
Schoonzusters.
Ik heb er drie in totaal.
Dit lijkt me echt super leuk, vooral omdat ik nooit wil trouwen. Ga je iets op je insta showen?