Wat je even kwijt wil #53

Yeah.
Heb mijn spiegelreflex ook mee

1 like

I know en ik heb dat ook vaak ervaren maar er was een periode, zomer 2017, dat ik echt lekker in m’n vel zat. En dát is misschien ook wel zo ‘mooi’ op l die foto’s. Ik herinner me ook echt dat ik toen vol zelfvertrouwen naar feestjes ging en “eindelijk” niet meer dacht: zie ik er dik uit? In die tijd was ik ook afgevallen, had ik eindelijk geld voor de kapper en nagelstyliste enzo, dus ik had voor mijn gevoel echt een glow up.

Maar toen emigreerde ik voor een tijdje, kutste periode everrrr, 10-15 kilo aangekomen, 0.0 energie meer voor mijn uiterlijk en vanaf die tijd ben ik nooit meer op dat happy punt gekomen.
Helaas. Denk dat dat gewoon de piek was haha.

4 likes

Er is een Turkse bruiloft bij de buren. Love it, limousine hummer (die wilde omkeren in onze krappe doodlopende straat), muziek de hele dag, toeterende auto’s.

27 likes

Soms (vandaag) voel ik me echt even alsof ik de boot heb gemist. Ik heb veel neefjes en nichtjes en bijna iedereen is nu bezig met koophuizen met hun partners, promoties, verloven, etc. Mijn opa is overleden en we moeten alles regelen en dan staan al mijn neefjes en nichtjes daar met hun partner die hun steunt en ik sta
 alleen.

Want ik heb eerder deze week mijn relatie verbroken en zit weer alleen in mijn 3-hoog-achter-appartementje waar ik voor mijn gevoel nooit meer uit kom met mijn eigen onderneming die wel groeit maar waar ik nog steeds niet rijk van wordt en
 ik weet het niet? Ik wil niet eens NU een koophuis of NU een gezin of NU alle schaapjes op het droge. Ik wil nog reizen en aankutten en mezelf vinden en weet ik veel.

Maar omdat iedereen om me heen het doet krijg ik toch het gevoel dat ik iets mis en te laat ben en achter loop en i hate that

23 likes

Lig op de bank met een dekentje en een groot kop thee mijn appartementje te bewonderen. Ik merk dat ik hier eigenlijk nauwelijks zit/lig. Breng hele dagen door achter de computer, afgewisseld met de eettafel of een andere werkplek. In het weekend werk ik door omdat ik doordeweeks niet alles gedaan krijg. En als ik niet werk, ga ik poetsen of proberen een sociaal leven te onderhouden. In de avonden kruip ik gewoon eerder in bed. Deze bank was te duur om niet bezeten/belegen te worden. En vanuit hier word ik ook blij als ik zie dat ik echt mijn eigen plekje heb. Ben ik er zo ontzettend blij mee. Ik woon hier al twee jaar en moet er niet aan denken dat ik hier ooit weg moet. Mijn plekje, voor mij alleen :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Dankjewel! Geniet van de cake, die lijkt me ook heerlijk!

2 likes

Ik kom net Nederland in rijden vanaf Italië-Oostenrijk-Duitsland, dikke wolkbreuk hier ofzo? Welkom thuis :face_with_monocle:

3 likes

Echt deze regenbui, net dansje in de tuin gedaan midden in de bui :heart:

16 likes

Zo herkenbaar!

Ik hoop dat het hier zo ook komt :smiley:

1 like

Ik hoop ook echt dat het snel hier komt. volgens buienalarm met een half uur. Heb af en toe al gerommel.

3 likes

Ik vind dit topic nooit via “centraal station” of bij ongelezen topics.
Ik zie alleen de vorige editie staan en dan moet ik via dat topic naar de link van dit topic en dan kan ik doorklikken. Nog meer mensen last van?

Ik snap soms echt niet hoe veel zin m’n vriend heeft om met anderen te zijn, echt zo omgekeerd van hoe ik ben. Heeft ie vannacht ergens een illegaal bosfeestje (in de regen lolll) gehad met vrienden en is ie met hun geweest tot 10 uur vanochtend. Ging ie ff thuis slapen en gaat hij nu weer naar diezelfde vrienden toe :flushed: En super vaak spreken wij af en wil ik dan ff nog even alleen zijn voor het bedtijd is, is hij dus al een hele dag met mij geweest en gaat hij dan om half 9 nog naar andere mensen toe voor nog meer sociaal contact tot middernacht ofzo. Ben wel blij dat hij die vrienden heeft overigens haha

7 likes

Heb je hem wellicht op genegeerd gezet?

Dit klinkt echt als mijn persoonlijke horror, haha. Vriendin van mij is ook zo. Die noemt zichzelf introvert, maar die gaat zo vaak overal heen.

Ik heb meegedaan aan Mudmasters vandaag en lig nu echt helemaal kapot op bed, ik ga geen stap meer zetten joe
Al viel het me eigenlijk mee ik had verwacht minstens acht keer bijna m’n nek te breken maar das niet gebeurd gelukkig

32 likes

Wat goed!
Was je erg modderig?

Ja pfff maar echt hĂš. Ben daarom allang blij dat ik niet die contact rol op me hoef te nemen maar dat hij daar een heleboel andere mensen voor heeft :sweat_smile:

1 like

Ik werd in de woonkamer gek van het gebonk van m’n bovenbuurvrouw dus toen ben ik maar in bed love island gaan kijken
En toen kwam de kat erbij liggen :heart_eyes: en ik heb nu een biertje erbij gepakt en mini loempia’s :star_struck: dus eigenlijk lig ik hier nu veel beter dan in de woonkamer

29 likes

Ik heb een goeie boob day, zou willen dat ze altijd zo waren

14 likes