Wat je even kwijt wil #53

:slight_smile: Ja, zeker. Ken ook al hun (half)broertjes en zusjes als kitten.

Het lijkt me ideaal om gewoon een doel per kamer te hebben. Als je wil lezen ga je naar de leeskamer en computeren naar de werkkamer. Al hoewel je dan waarschijnlijk wel heel veel troep verzamelt. Als ik zie hoeveel ik nu al op 50 vierkante meter heb.

2 likes

Nooo er komen altijd twee kleine musjes hier in de tuin eten. Heb speciaal voer en water voor ze neergezet en ze zijn ook echt super tam waardoor ze heel dichtbij komen. Alleen nu zat er eentje op de schutting en werd gewoon gegrepen en meegenomen door een valk :flushed::scream: zo sneu ook echt hoe hard het musje schreeuwde en hoe hard het andere musje ter verdediging schreeuwde

Woon ook echt midden in een dorp dus die roofvogel is volgens mij een beetje de weg kwijt

1 like

Dit klinkt ook echt gewoon zo zielig :cry:

Mensen projecteren gewoon hun eigen wensen en dromen op jouw leven. Als je jong een huis koopt krijg je weer ā€œoh zou je dat nou wel doen; zou je niet langer van je vrijheid willen genieten?ā€ of vragen ze aan je of je geen spijt hebt van je kinderen, of je al wel genoeg van de wereld hebt gezien, of je niet liever eerst… etc nou vul maar in.
Of je nou tot je 35e studeert of op je 18e gaat werken of je een huis koopt in een caravan gaat wonen gaat reizen of juist nooit verder dan de camping in Zeewolde komt… iedereen heeft z’n mening. Sommige uiten die, is niet altijd verkeerd bedoeld maar kan wel heel irritant zijn

14 likes

Ja maar echt :worried: heb nog gegild (buren zullen wel denken dat ik gek ben haha), maar toen vloog hij al met het musje weg. Stom beest

Hier zat net een roofvogel een klein musje op te eten :cry:

1 like

Ik heb net voor het eerst in jaren weer achter de bar gestaan en het was zo leuk! En ik was het tappen eigenlijk amper verleerd, echt zin om dit weer regelmatig te gaan doen :blush:

20 likes

:scream: je woont niet toevallig in Limburg he?

Kan ik me best voorstellen, hoor. Ben ergens ook blij dat mijn katten dus nooit met een ā€˜cadeautje’ thuiskomen. Zou dat ook echt heel zielig vinden, ook al is het de natuur.

Ja ik moet ook vaak denken aan een forummer(zit hier volgens mij niet meer, iets met een d) die ook op haar 26 al samenwoonde (in koophuis?), een leuke baan had en een stabiele relatie en die hier juist vertelde dat ze het ā€œis dit het?ā€ gevoel had. Ze had alle boxen al afgetikt en was hartstikke jong dus ja waar kan je dan nog naar streven?

En niet dat je altijd maar een doel moet hebben of dat iedereen zo moet eindigen, maar om me heen zie ik zo veel mensen die al samenwonen in koophuizen en juist dromen over de dingen die zij niet hebben

1 like

Per ongeluk het verkeerde product op Insta gepromoot. Dus nog een X geld uitgegeven om het juiste product te promoten :see_no_evil: beter geeft het resultaat!

1 like

Ik vind huisje boompje beestje leven zo saai. Als dat succesvol leven is blijf ik graag mn hele leven onsuccesvol

28 likes

Ik heb een intense kutdag.

2 likes

Ik vind dat ook wel saai, al vind ik mijn leven nu ook niet alles :rofl: Vooral op werkgebied niet.

3 likes

Ja same. Tuurlijk lijkt het me leuk, maar een succesvol leven ziet er voor mij anders uit.

2 likes

Nee, er zijn dus helaas 2 mussen geraakt ;(

Weetje wat echt onderschat is?

Een Kir Royal

13 likes

Vriend en ik gaan morgenvroeg een PCR test doen en als die negatief is gaan we dinsdag nog naar Praag!! Beste vriendin die daar dus woont heeft deze week blijkbaar ook vrij dus heb m’n vriend toch zo ver gekregen om te gaan!

13 likes

Grrr hele nacht wakker slapen wakker slapen. Bah bah. Maar opgestaan en om 08;15 maar gaan sporten

4 likes

Same, de hond was ziek en ik was zo bezorgd dat ik gewoon niet heb geslapen. Zou echt geen kinderen moeten nemen ooit