Ik heb vannacht super raar gedroomd. Ik werd wakker in mijn eerste huis (ik woon daar al een jaar niet meer) en de band van mijn auto was lek. Dat is alles dat ik me kan herinneren. Zo vaag😅
Hier weer eens een nachtmerrie. Dit keer kwam iemand mijn 4 rode katten (ik heb er geeneens 4 in het echte leven, maar blijkbaar wel in mijn droom en dan ook nog eens 2 van Instagram) mishandelen omdat ik geen post voor haar had.
Ik ben zo slim😂 Ik moet vanavond mijn plafond schilderen, maar heb mijn vaccinatie net in mijn linkerarm laten zetten (ben linkshandig). Nou ja, hopen maar dat ik niet zo’n stijve arm krijg!
Ik kreeg wel echt een stijve arm, maar misschien dat je dat tegen kunt gaan door snel te gaan schilderen en je arm veel te bewegen! En anders wens ik je heel veel sterkte haha.
Ik ga me vandaag weer sinds 100 jaar helemaal opmaken. Cat klem wif mie
We zagen weer een konijn, haha, en heel veel paddestoelen. Dit weer is goed voor paddestoelen (verleden jaar waren ze er nu nog niet)
Juist door je arm gewoon te gebruiken krijg je een minder stijve arm heb ik het idee! Ik had iig allemaal dozen gesjouwd en intensief bewogen en had helemaal nergens last van
Ik heb een vlucht naar Nederland geboekt voor volgende week! Hoef eindelijk geen negatieve test meer te laten zien en op de terugweg is mijn vacinatiebewijs geldig.
Ik ga vandaag trouwen , we houden het super klein maar heb echt de mooiste jurk ooit van Reiss gekocht al zeg ik het zelf
voel me meteen echt een oude vrouw terwijl ik pas 28 ben ahhaah
Ik moet de hond uitlaten en naar de ah lopen en ik haat het zo dat die twee dingen niet te combineren zijn met elkaar mochten er maar honden mee naar binnen.
Past jouw hond niet in je tas. Zie best vaak mensen in de appie lopen met een kleine hond in de tas
Ik heb zoveel last van imposter syndrome. Ben nu bijna afgestudeerd en dus aan het solliciteren, maar bij alles denk ik ‘waarom zouden ze mij willen?’ ‘ik ben niet goed genoeg’ ‘er zijn 500 andere afgestudeerde die zichzelf toch beter kunnen verkopen dan ik’.
Had ik maar het zelfvertrouwen van een mediocre white man
@nightlife dit echt!!Als ik ergens zenuwachtig voor ben/denk dat ik het niet kan, denk ik altijd aan zo’n gast die ik ken. Echt een aardige/lieve jongen, maar wel echt heel mediocre qua werk/kennis. Maar zo vol zelfvertoruwen!!! En dan denk ik, goh, hoe zou hij zich nou voelen op het moment van deze sollicitatie/vraag/whatever? Als ik me dan bedenk dat hij echt vol vertrouwen op zoiets af zou stappen, en ik echt niet minder geschikt ben dan hij, helpt dat mij ook wel om minder aan mezelf te twijfelen.
Ik heb vanochtend naar de woningbouw om te klagen over de verbouwing (die al ruim 2!!! maanden duurt) van het lege huis naast me en nu hoor ik al 2 uur helemaal niks en voel ik me schuldig
Ulg mn trein rijd niet. Nou maakt het niet uit als ik die volgende neem. Maar nou moet ik knullig overstappen met een fucking koffer.
Bedoel je toevallig Ruud de Wild?
Ik probeer inderdaad wel mijn inner-chad te channelen als ik vacatures zie, maar eigenlijk volgt daarna direct de gedachte ‘who are you kidding?’
Maar ik voldoe gewoon aan de functie-eisen dus moet me gewoon niet gedragen als een baby. Ik heb nu in ieder geval 8 vacatures open staan waar ik gewoon op ga reageren en dan zie ik wel wat er komt
Deze week, week 2 van de vakantie. En we gaan zo lekker even naar de karwei om verf, wat hout, haken etc te halen om wat dingen op te knappen. Voordeur gaat de verf in, we gaan een kapstok maken, ik ga mijn binnenkast schilderen en goed op/inruimen. Deze week ook de stellingkast in elkaar zetten en dan kan ik de kleine kamer ook opruimen.
Plus ik zit ook in discussie met mezelf of ik vandaag mijn haar roze ga verven of niet. Zit te twijfelen of ik eerst wil bleken voordat het er in gaat of dat dit (met uitgroei) voldoende is.
Schrik me de tering van dat luchtalarm