Wat je even kwijt wil #53

Ik heb echt zo weinig geduld vandaag. M’n vriend zou vandaag horen of hij alsnog vrij kan krijgen voor onze vakantie. En het is nu half 3 en ik kan er echt niet tegen dat ik nog niks van hem gehoord heb. Ik wil het eigenlijk gewoon NU weten, maarja, misschien heeft hij het zelf nog niet eens gehoord.

4 likes

Een Franse man schold me ooit uit voor ‘beach’

ipv bitch. Werkte alleen maar als een rode lap natuurlijk toen ik moest lachen

26 likes

Ik lig in bed en er zijn allemaal gillende kinderen steeds buiten :weary:

1 like

Vond dit een interessant artikel om te lezen. Het gaat dan wel over Viva, maar wat er staat over de “geschiedkundige waarde” en inzicht in een tijdsgeest zou je ook over EGF/FF kunnen zeggen.

4 likes

Net z’n dramatisch einde creëren als hoe dramatisch het Viva forum was.

4 likes

De Nationale Bibliotheek is dan ook direct in actie gekomen om alles wat er nu staat te archiveren. Op dit moment zijn er ruim 250.000 URL’s en 13 GB aan data gearchiveerd. Helaas is dat voor de buitenwereld niet in te zien, tenzij het voor onderzoeksdoeleinden is.

Het had mij serieus leuk geleken om iets te doen met die data helaas ben ik al een tijdje klaar met mijn letterkundige master. Al heb ik wel eens forumposts van een buitenlands forum geanalyseerd maar dat was voordat de AVG inging.

4 likes

Haha digitaal erfgoed

2 likes

Digitaal-nare-kutwijven-erfgoed, dat wel.

2 likes

Vanochtend een PCR test laten doen en zit te wachten op de uitslag. Duurt zoooooo lang!

Ik word net wakker uit een dutje en voel me helemaal verlept, waarom vond ik dit ook alweer een goed idee

Gatverdarrie niet te doen hoe akelig er daar allemaal gereageerd wordt :sob: Heb echt te doen met die meid met haar meubeltjes.

1 like

2 uur later en de hele kast uitgezocht en nu net wat gaten gevuld. bruh im tired AF.

1 like

Ik ging dus even een plant halen. Kom ik op 5 minuten gewoon 2 collega’s tegen, vlak na elkaar :laughing: Oke, 1 collega woont 20 huizen verder ofzo, maar toch.

4 likes

Logisch hoor, dat je ongeduldig bent! Zou ik ook zijn haha. Heb je inmiddels wat gehoord? Hoop voor je dat hij vrij heeft gekregen!

Wij hadden met de buren een borrel gepland volgende week. Appt mijn buurman een foto van een volle boodschappenkar met de vraag: Wat moet ik voor je meenemen? :face_with_hand_over_mouth: Hij had zich een week vergist​:rofl:

2 likes

Welk forum heeft er nou weer paginanummers zo lame :rolleyes:

14 likes

Dit moet toch wel nep zijn?

2 likes

Nee helaas niet nog. Heb hem rond 4 uur wel geappt, maar toen wist ie nog niks. En daarna niks meer gehoord dus helaas nog geen idee. Hoop op een positief appje zo🤞🏻

1 like

Vaccinatie zit er in en t viel zo mee. Voelde niks en iedereen was super lief, heel blij nu!

3 likes

Lof cadeautjes geven aan mn knutsel vriendin. Zeker omdat zij mega enthousiast is haha.
Verder werd ik eindelijk weer sjans vandaag. Voel me weer helemaal hot soy pepe

18 likes