Alleen in Romeinse cijfers.
Ik kan me nu al bijna niet meer voorstellen dat er een avondklok was en we wederom een lockdown hadden.
Alleen in Romeinse cijfers.
Ik kan me nu al bijna niet meer voorstellen dat er een avondklok was en we wederom een lockdown hadden.
Ligt eraan: 551 of hoger word je zeker aangenomen!
ok ook nog geschilderd.
Denk dat ik vanavond een stuk beter slaap.
Omg ik kan mân vriend en zân werk echt wel wat doen. Zân manager appt hem doodleuk dat ie pas vrijdag duidelijkheid kan geven. En mân vriend vindt dat allemaal maar normaal geloof ik. Wordt hier echt zo gek van. We willen 1 augustus weg, maar we kunnen dus nog steeds niks boeken tot minstens vrijdag.
Na hoe lang kreeg je de uitslag (als het er nu is)?
Bij mij in de buurt zit een super leuke bloemen kwekerij, gerund door de GGZ er naast. Was daar net voor mân avond wandeling langs de bloemetjes. Toen werd ik dus een beetje zo half achtervolgd door een man. Voelde me super a-relaxt natuurlijk maar besloot niet te vluchten maar gewoon zo rustig mogelijk door te lopen.
Toen kwam ik hem weer tegen en vroeg âie aan me of hij wat mocht laten zien. Wilde hij zân boekje laten zien waarin hij geschreven had. Had toen door dat hij in een van die huizen van de GGZ woont. Dus zijn samen bij een bankje gaan zitten en toen heeft âie zân boekje laten zien met zijn naam, adres, sofi nummer en banknummer (waarvan ik maar zei dat hij die niet meer zomaar aan vreemden moet laten zien haha) en allllemaal voor mij random woorden. Echt het hele boekje vol, ook met Japanse woorden, dingen over vechtsport en vier paginaâs met âAutismâ dus vrij duidelijk dat hij een vorm van autisme had.
Voelde me meteen zo rot dat ik (vrouw) me eerst écht bedreigd voelde door hem (man) voelde terwijl hij dus vooral heel graag een praatje wilde maken en wat wilde laten zien.
Mijn oom geeft echt midden augustus een feest. Wij hebben dan onze vakantie geboekt, kon niet anders (gebonden aan schoolvakantie en ik kon maar beperkt verlof opnemen in de schoolvakantie). En nu voel ik me al helemaal bezwaard om hem te laten weten dat we niet komen.
Ik heb morgen de allerlaatste opdracht van mijn opleiding en vind het zĂł spannend. Hoop echt dat ik het haal
Misschien kan je op een later/eerder moment langskomen?
Behalve als je specifiek baalt over het feest, dan is het stomme opmerking.
Ik vind het niet gek dat je eerste gedachte zoiets was als âbrrr engâ. Vind het een compliment waard dat je toch met die man bent gaan zitten. Je hebt waarschijnlijk zijn dag gemaakt.
Ik ben denk ik gewoon veel te bang om mensen te kwetsen. TerwijlâŠdat feest gaat echt wel door zonder mij. Maar iets anders met hem afspreken is misschien wel een leuk idee!
Heb de uitslag nog steeds niet⊠haha we willen morgen rond 5 in de ochtend vertrekken (naar Praag) en zo lang we de uitslag nog niet hebben willen we het hotel ook nog niet boeken uit voorzorg. Maar word langzamerhand wel heel ongeduldig
Gewoon iets anders afspreken, of op de dag van het feest een bos bloemen/ flesje wijn laten bezorgen met een mooie kaart erbij.
Valt te verwachten als je een feestje organiseert in het hoog seizoen, toch?
Dank je. Kan hier dan de hele week mee zitten, maar inderdaad. Het is een bijzondere datum zo middenin de zomer (en ook een verplaatst feestje van vorig jaar).
Bedankt dat je met hem hebt gepraat. Denk echt dat dit zijn dag gemaakt heeft. Veel mensen durven het niet of vinden het raar
Pfff vervelend zeg⊠kan me voorstellen. Ben dus beetje bang voor hetzelfde, ik vlieg maandag eind middag en heb de PCR expres zaterdagavond al staan in de hoop dat ik de uitslag op tijd heb.
Mân vriend komt zo toch gewoon deze kant op en boeken dan het hotel waarschijnlijk gewoon. We gaan er natuurlijk vanuit dat we allebei negatief testen maar de kans is er gewoon wel en dat is het vervelende aan de situatie.
Wat lief dat je even de tijd hebt genomen voor hem.
Ik ben vandaag gaan vliegen van Eindhoven naar Napels en heb nérgens moeten laten zien dat ik negatief ben getest? Hoe bizar?